-2-

424 49 11
                                    

Bilinmeyen numara
Korkmana gerek yok Lee Minho

Kardeşine zarar vermek gibi bir isteğim yok

Sadece

Benimle işbirliği içine girmeni istiyorum

Çünkü eğer girmezsen Daejung kardeşin hakkında tüm bilgiye sahip olur :)

Kimsin

Ve kardeşimi nerden tanıyorsun?

Beni tanımaya meraklı olduğunu biliyorum Minho

Bende seni tanımak için heyecanlıyım

Fakat ilk konuşmamız gereken konu bu değil

Sikik sikik konuşmayı kes

Ve ne istediğini söyle

*Konum*

Buraya gel

Minho telefonu kapatmış ve atılan konuma gitmişti.

Bir masaya oturup beklemeye başlamıştı. Siyah arabayla kafenin önüne gelen adama bakmıştı.

İki kişi gelmislerdi.

Masayı çekip Minho'nun karşısına geçtiğinde Minho elini silahına götürmüştü.

"Sakin ol Minho. Buraya seni öldürmeye değil seninle anlaşmaya geldik. Ben Chris bu da ortağım Hyunjin."

"Banane bundan amina koyayım. kardeşimi nerden tanıyorsun?"
"Asıl mesele nasıl tanıdığım değil Minho. Asıl mesele bizim ortaklığımız"

"Daejung'u devirmene yardım edeceğim ve sende Jaejun'u devirmeme yardım edeceksin."

"Bunu neden yapayim yapmak için bir sebebim yok."

"Kardeşini yem olarak kullanıp Daejung ile işbirliği yaparim Minho."
"Seni sikerim orospu çocuğu"

"Yardım et o zaman bana"
"Jeongin'in kılına zarar gelsin. Seni sikerim."
"Bunu anlaştık olarak kabul ediyorum."

"Sana nasıl güvenmemi bekliyorsun?"
"Minho elimde çok büyük kozlar var. Bana zaman ver ve keyfine bak"

Minho derin nefes almıştı. Bir süre daha konuştuktan sonra Changbin'in yanına gitmiş ve olanları anlatmıştı.

Jeongin'i nereden ve nasıl tanıdığını merak ediyordu. Onu riske atmak istemiyordu fakat Chana guvenemezdi.

Chana güvenmese de Jeongini riske atamazdı. Bu yüzden onunla işbirliği yapmak zorundaydı.

Gece olduğunda Minho barına gitmişti. Changbinle otururken gözü bir çocuğa dalmıştı.

Fazlasıyla masumdu burası için. Neden burada olduğunu anlamamıştı.

Tüm gece arkadaşlarıyla içki içmiş ve eğlenmişti. Minho ise tüm gece onu izlemişti.

İnce beli,damarlı elleri fazlasıyla güzel gözüküyordu.

Minho bir dakika olsun gözünü ondan alamamıştı.

Bu bara genellikle mafya tipli kişiler gelirdi. Anlaşma yapılır, eğlenilirdi. Onun gibi birini burada ilk defa görüyordu.

Yanına gitmek istiyordu fakat giderse herkesin dikkatini çekecekti. Bu yüzden gitmeyip tüm gece onu izlemişti.

Çocuk bardan çıktığında Minho odasına gitmişti.

Çoğu gece biriyle birlikte olurdu fakat bu gece kimseyle birlikte olmak istemiyordu.

Bu gece sakince dinlenmek istiyordu.

Kitabı hızlı ilerletmek istemiyorum uzun yazarım diye bölüm atmadım böyle kısa kısa yazarsam 2 güne bölüm atarım.

lavinia|minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin