Helin okula gitmekten nefret eder ama ailesinin zoruyla gitmek zorunda kalır dersleri çok iyidir fakat sınıfı tarafından hiç ama hiç sevilmez bunun nedenini hiç kimse bilmiyor...
Sınıfındaki Elif İrem ve Nil tarafından her gün işkenceye uğrar helin i tuvalette sıkıştırıp sürekli tehdit ederler
Nil
- eğer bu yaptıklarımızı birisine söylersen sonun kötü olur
Helin
-t t tamam
Derdi helin her gün bu işkencelere ve tehditlere maruz kalırdı bütün bu işkenceler 3 yıl sürdü helin artık bıkmıştı ama bir şey de yapamazdı...
Helin artık bunu neden yaptıklarını sordu ama olumlu bir cevap alamadı o sırada İrem
- neden yaptığımızı öğrenmek mi istiyorsun söyleyeyim o zaman çünkü sen bir eziksin
Dedi helin çok alınmıştı sonunda bütün cesaretini toplayıp ailesine her şeyi anlattı ama ailesi inanmadı...
Helin'in gururu kırıldı ve odasına geçip ağladı artık kimsenin ona inanmayacağını sanıyordu kendini suçlayıp duruyordu ama bunlar helin'in suçu değildi.Helin artık bıkmıştı ve sinir krizi geçirdi ailesi şoka uğradı helin sinirden her yeri dağıttı ailesi helin i sakinleştirmek için her şeyi yaptı ama hiçbir işe yaramadı helin yoruldu ve durduğu yerde uyuya kaldı ailesi ne olduğunu çözemedi ertesi gün helin yine okula gitti her gün olduğu gibi yine işkenceye maruz kaldı helin artık dayanamayıp herkes e saldırmaya başladı herkes şok a uğradı helin okulun çatısına çıktı intihar edicekti öğretmenler onu durdurmaya çalıştı ama helin artık çok bıkmıştı tam atlıyacaken elinden birisi tutu sonunda ona inanan birisiydi helin'in sonunda istediği şey olmuştu ona inanan birisi...
Helin atlamaktan vazgeçti onun elini tutan kişi ölmüş ablasıydı aslında helin öyle biliyordu helin in bilmediği çok şey vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok zorbasınız
AventuraOkulda sürekli zorbalık gören helin sonunda onlardan kurtulmuştur ama nasıl