h.1

26 3 9
                                    

"Erva! Uyan hadi. Geç kalacaksın okula kızım."

Yatakta yan tarafıma döndüm.

"Ya tamam! 5 dakika daha lütfen."

"Ben bilmem 5 dakikayı falan biz çıkıyoruz evde seni uyandıracak kimse yok ona göre"

Oflayarak yataktan kalktım ve odamdaki lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.

Bu arada ben Erva Arsal 11. Sınıfa gidiyorum 17 yaşındayım. Ve Arsal kolejinde okuyorum. Babam bizim şirkette çalışıyor Arsal Holding'te aynı zamanda bizim okulun sahibi annem ise babamın şirketinde moda tasarımcısı olarak çalışıyor. Bir abim var şuan İngiltere'de üniversiteyi okuyor aramızda iki yaş var o üniversitede ilk sınıf şuan. Aşk hayatımı soracak olursanız... Bence hiç sormayın evet, evet o soruyu geçiyoruz.

"Erva kalktın mıı"

"Kalktım anne kalktım"

Dolabımın karşısında ne giyeceğini düşünüyordum şuan. Okulumuzun forması vardı ama hiç kimse giymiyordu. Sonunda kendime bir kombin yaptım ve onları alıp giymeye başladım.

Normalde okula giderken pek böyle giyinmem ama bugün okul çıkışı arkadaşlarımla kafeye gideceğimiz için giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Normalde okula giderken pek böyle giyinmem ama bugün okul çıkışı arkadaşlarımla kafeye gideceğimiz için giymiştim. Kumral rengindeki saçlarımı taradım ve doğal duran hafif bir makyaj yapıp aşağı kata indim. Bu arada her sabah olduğu gibi az kalsın merdivenden düşüyordum.

Yemek salonuna geçtim ve masadaki yerime oturdum.

"Günaydın kızım"

"Günaydın annecimde hani siz çıkıyordunuz"

"Ayol kızım öyle demesem kalkacağın mı var o yataktan"

Babama döndüm

"Sanada günaydın baba"

"Günaydın prensesim"

"Bugün ben Aslı'larda kalıcam"

"Kalma desek değişecek mi her dakka berabersiniz bı uyurken ayrıydınız artık onada çözüm bulmuşsunuz."

"Bende. Seni seviyorum annecim" diyerek masadan kalktım siyah okul çantamı tek omzuma taktim annemi ve babamı öperek evden çıkıp şoförümüz olan Mehmet abinin yanina gittim.

"Mehmet abi hadi uçur beni okulaa"

"Gel ervacım gel"

Arabaya bindim ve okula doğru yola başladık...

Merhaba aşkolar bölüm kısa farkındayım texting yazmaya başladım umarım beğenirsiniz

Hayat (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin