Ήταν νωρίς το απόγευμα και μόλις είχα βάλει να ψήνω τα πιο καταπληκτικά μπισκότα σοκολάτας. Η πρώτη παρτίδα βγήκε από τον φούρνο και αφού δοκίμασα ένα από τα μπισκότα έβαλα στη δεύτερη παρτίδα και αμέσως φώναξα την Έλλα για να προσπαθήσω να την δελεάσω να έρθει εδώ, κάτι που έκανα συχνά και δούλεψα μια χαρά.
"Γεια σου Έλλα" είπα στο τηλέφωνο καθώς η Έλλα απάντησε στο τρίτο τηλεφώνημα.
"Γεια" είπε πίσω απαλά.
Κατάλαβα αμέσως από τη φωνή της ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.
"Είσαι καλά;" Την ρώτησα και αμέσως άρχισε να κλαίει στο τηλέφωνο.
"Όχι" είπε στο τηλέφωνο ενώ έκλαιγε, "είμαι όσο πιο μακριά γίνεται από το να είμαι καλά".
"Τι έγινε ;" Ρώτησα με μια ηρεμιστική φωνή.
Η Έλλα σταμάτησε να κλαίει και μετά από μερικά μυστήρια είπε, "Με χώρισε" και συνέχισε να κλαίει.
"Τι μαλάκας" είπα στην Έλλα πιστεύοντας το. "Πού είσαι;" Την ρώτησα.
Ηρέμησε αρκετά για να απαντήσει, "Είμαι στο σπίτι μου".
"Είναι η Τσέλσι μαζί σου;" Την ρώτησα.
"Όχι, είναι στους γονείς της" απάντησε η Έλλα και πάλι άρχισε να κλαίει.
"Εντάξει, έρχομαι" είπα στην Έλλα.
"Όχι, μην το κάνεις. Είμαι καλά", είπε ντροπιασμένη.
Έλλα, μόλις τελείωσα το ψήσιμο των πιο απίστευτων μπισκότων σοκολάτας που έχεις δοκιμάσει ποτέ. Νομίζω ότι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι αυτή τη στιγμή. Αυτό και ένα φίλο. Έρχομαι" είπα και συμφώνησε.
Περίμενα να βγει η δεύτερη παρτίδα από το φούρνο, τα έβαλα σε μια μεγάλη χαρτοσακούλα και άρχισα να φεύγω. Όταν έφτασα στην πόρτα σταμάτησα, γύρισα πίσω στην κουζίνα και άρπαξα ένα σχεδόν γεμάτο μπουκάλι βότκα μαζί μου.
Είκοσι λεπτά αργότερα χτυπούσα την πόρτα της.
Η Έλλα άνοιξε την πόρτα με κόκκινα μάτια και μόλις έκλεισε την πόρτα έβαλα την τσάντα που έφερα μαζί μου κάτω, την αγκάλιασα. Με αγκάλιασε δυνατά, με κρατώντας σφιχτά σαν να φοβόταν ότι θα το σκάσω και άρχισε να κλαίει στην αγκαλιά μου.
Την τράβηξα στον καναπέ και συνέχισα να την κρατάω στα χέρια μου καθώς έλιωνε από θλίψη. Δεν ήξερα τι να πω ή τι να κάνω γι' αυτό την κράτησα σφιχτά και την άφησα να κλάψει μέσα μου.
"Λυπάμαι" είπε η Έλλα αφού κατάφερε να σταματήσει να κλαίει και χαλάρωσε στην αγκαλιά μου.
"Δεν πειράζει", της είπα, "γι' αυτό είμαι εδώ".
"Ευχαριστώ" είπε βραχνά και σχεδόν άρχισε να κλαίει ξανά.
"Ορίστε, αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να νιώσεις λίγο καλύτερα" της είπα ενώ έπαιρνα πάλι στα χέρια μου την τσάντα με τα μπισκότα που έφερα μαζί μου.
"Θέλεις να το συζητήσουμε;" Ρώτησα την Έλλα ενώ της έδινα ένα μπισκότο και έπαιρνα κι εγώ ένα. Άρχισε να μου ανοίγει την καρδιά της.
Για την επόμενη ώρα, μου είπε πώς γνωρίστηκαν, για πότε άρχισαν να βγαίνουν, πώς νόμιζε ότι θα παντρευτούν και πως την χώρισε. Καθόμουν εκεί και άκουγα, της έδινα ένα άλλο μπισκότο που και που και την κρατούσα όταν άρχισε να κλαίει. Όταν τέλειωσε να λέει την ιστορία έμοιαζε εντελώς εξαντλημένη.
"Ευχαριστώ για τα μπισκότα", είπε καθώς έφαγε το τελευταίο, "είναι υπέροχα".
"Νομίζω ότι χρειάζεσαι κάτι πιο δυνατό από αυτό" της είπα δείχνοντας το μπισκότο και πήρα την τσάντα στα χέρια μου. Με κοίταξε και παρακολουθούσε καθώς έπαιρνα το μπουκάλι βότκα και το ακούμπαγα στο τραπέζι. Πήρε μια βαθιά ανάσα και μου γνέφτηκε.
Πήγα στην κουζίνα και άνοιξα το ψυγείο για να βρω ένα μπουκάλι χυμό βατόμουρο. Μετά γέμισα 2 ποτήρια με πάγο, χυμό βατόμουρο και μια ωραία ποσότητα βότκα. Πήγα πίσω στο σαλόνι και έδωσα ένα ποτήρι στην Έλλα.
Ήπιε το μισό ποτήρι σε μια γουλιά και έκανε μια γκριμάτσα στη γεύση του αλκοόλ.
Κάθισα δίπλα της με το ποτό μου, μιλούσαμε και πίναμε.
Τελειώσαμε δύο ποτά και πηγαίναμε στο τρίτο, αλλά η Έλλα ήταν ακόμη δυστυχισμένη και έλεγε ανοησίες ότι δεν θα ξαναβρεί ποτέ άλλον άντρα και θα μείνει μόνη της για το υπόλοιπο της ζωής της.
"Έλα τώρα" την σταμάτησα, "Σταμάτα να είσαι τόσο δραματική. Ναι, χωρίσατε, αλλά ένα κορίτσι σαν εσένα θα βρει καινούργιο σε χρόνο μηδέν.
Η Έλλα φαινόταν έκπληκτη με αυτά που είπα. "Τι εννοείς μ' ένα κορίτσι σαν εμένα;" ρώτησε.
"Κοίτα τον εαυτό σου" της είπα, "Είσαι όμορφη, έξυπνη, διασκεδαστική... Τις περισσότερες φορές. Κάθε άντρας θα ήταν τυχερός να σε έχει", της είπα. Ήξερα ότι ακουγόμουν κλισέ αλλά πραγματικά το πίστευα.
Η Έλλα φάνηκε να φωτίζει λίγο, "Αλήθεια έτσι νομίζεις;" με ρώτησε.
Λοιπόν, ναι, είπα πίσω.
"Νομίζεις ότι είμαι όμορφη;" με ρώτησε σαν να μην το πίστευε.
"Φυσικά" της είπα ειλικρινά.
Με κοίταξε σοκαρισμένη, "σκέφτεσαι πώς φαίνομαι συχνά;" με ρώτησε.
Έμεινα σιωπηλός.
"Λοιπόν;" ρώτησε ξανά.
"Δεν ξέρω, ίσως" είπα ντροπιασμένος.
"Τι άλλες σκέψεις έχεις για μένα;" συνέχισε να με πιέζει και έσπασα.
"Σκεφτόμουν όταν ήμασταν νέοι" της έλεγα καθώς με κοιτούσε με ένα διαπεραστικό βλέμμα. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι της το έλεγα αλλά συνέχισα να λέω, "Δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά υπήρχε ένα παιχνίδι που παίζαμε συνέχεια".
Μπορούσα να δω στα μάτια της ότι θυμόταν και κοκκίνισε λίγο.
"Αλήθεια, τι παιχνίδι;" ρώτησε και έβαλε το χέρι της στο πόδι μου ενώ έπινε άλλη μια γουλιά από το ποτήρι της με το άλλο.
Ήξερα ότι ήξερε αλλά έπαιξα με το μέρος της. Ένα παιχνίδι όπου θα κλείναμε την πόρτα της κρεβατοκάμαρας, μπαίναμε στο κρεβάτι, βγάζαμε τα ρούχα μας και γαργαλούσαμε ο ένας τον άλλον. Είπα.
"Το θυμάμαι αυτό το παιχνίδι", είπε η Έλλα, η φωνή της ακουγόταν ξαφνικά σαγηνευτική. "Γιατί το σκέφτεσαι;" Η Έλλα συνέχισε να λέει και άρχισε να κουνάει το χέρι της και να μου τρίβει το μηρό, "Θέλεις να αρχίσουμε να το παίζουμε ξανά;"
Ήμουν πολύ συγκλονισμένος για να απαντήσω. Η Έλλα το πήρε ως ναι και έριξε το χέρι της πάνω από το παντελόνι μου, εκεί που ήταν ο πούτσος μου.
"Έλλα, δεν πρέπει" της είπα καθώς άρχισε να κουνάει το χέρι της πάνω από το πουλί μου.
"Δεν ξέρω αν το θυμάσαι αυτό" η Έλλα άρχισε να λέει ενώ ακόμα τρίβοντας το πουλί μου στο παντελόνι μου "αλλά κάποτε ήθελες να αλλάξουμε τους κανόνες του παιχνιδιού".
Δεν είχα ιδέα για τι πράγμα μιλούσε και ήταν εμφανές στο πρόσωπό μου.
"Όχι;" η Έλλα συνέχισε, "Δεν θυμάσαι τότε που με ρώτησες αν την επόμενη φορά που θα παίξουμε μπορούμε να προσπαθήσουμε να βάλουμε το... πέος" είπε με μια παύση "στο αιδοίο ... μου;"
Όπως το είπε, μια μακρινή ανάμνηση μου ξαναβρέθηκε στο μυαλό και θυμήθηκα ακριβώς για τι πράγμα μιλούσε. Η ανάμνηση έκανε το πουλί μου να μεγαλώσει στο παντελόνι μου καθώς η Έλλα ακόμα το έτριβε.
"Ήμασταν τόσο νέοι που δεν είχαμε ιδέα τι σήμαινε" η Έλλα συνέχισε να λέει, "Αλλά ήθελες να το δοκιμάσεις και συμφώνησα. Την επόμενη φορά που συναντηθήκαμε για να παίξουμε, ήσουν τόσο ενθουσιασμένος. Βεβαιωθήκαμε ότι οι γονείς μας δεν ήταν κοντά στην κρεβατοκάμαρά μου όταν βγάλαμε το παντελόνι μας. Ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου με σένα από πάνω μου και ήσουν έτοιμος να το κάνεις όταν σου είπα να μην το κάνεις. Φοβήθηκα πολύ και δεν είχες αντίρρηση. Αντ' αυτού είπα ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πράγμα σου για να με γαργαλάς εκεί κάτω αντί για τα δάχτυλά σου όπως κάνεις πάντα και έκανες. Μετά από αυτό το διάστημα δεν το ανέφερες ποτέ ξανά".
Το πουλί μου ήταν σκληρό στο παντελόνι μου καθώς η Έλλα τελείωνε με τα λόγια και σκαρφάλωσε πάνω μου. Κάθισε από πάνω μου και χωρίς να το σκεφτεί, με φίλησε στα χείλη.
Τα ζεστά χείλη της ένιωθαν υπέροχα στα δικά μου καθώς φιλιόμασταν παθιασμένα. Η Έλλα άρχισε να κινεί τη μέση της γύρω, με αποτέλεσμα να τρίβει το πουλί μου καθώς φιλιόμασταν.
Σταματήσαμε το φιλί αρκετά ώστε η Έλλα να βγάλει το πουκάμισό μου και στη συνέχεια να συνεχίσουμε στο δικό της και να το βγάλουμε, αποκαλύπτοντας το σουτιέν της που κρατάει τα μεγάλα στήθη της στη θέση τους, καθώς συνεχίζαμε να φιλιόμαστε. Έσπασα το φιλί, κατέβηκα στον απαλό λαιμό της και άρχισα να το φιλάω ακούγοντας τα απαλά βογκητά της.
Καθώς φιλούσα τον λαιμό της, έβαλα τα χέρια μου πίσω από την πλάτη της και χωρίς να ζητήσω την άδεια της, ξεκούμπωσα το σουτιέν με τα δύο χέρια και το άφησα να πέσει.
Το υπέροχο στήθος της ξεπρόβαλε μπροστά μου.
"Ουάου" είπα δυνατά καθώς κοιτούσα τα βυζιά της πεινασμένος και χωρίς να το σκεφτώ, άπλωσα τα χέρια μου και άρχισα να τα χαϊδεύω.
Η Έλλα βογκούσε απαλά καθώς έπαιζα με τα υπέροχα στήθη της και μετά από λίγα δευτερόλεπτα μετακίνησε το στόμα μου στο αριστερό.
Έπιασα το βυζί της με το χέρι μου και το οδήγησα στο στόμα μου καθώς άρχισα να το γλείφω. Ξεκίνησα γλείφοντας τριγύρω και φιλώντας το μαλακό δέρμα.
Συνέχισα να παίζω με το δεύτερο με το χέρι μου και άλλαξα ανάμεσα στο να ρουφάω τα δύο ενώ η Έλλα έβγαζε ήχους απόλαυσης.
Η Έλλα συνέχισε να τρίβεται πάνω από το πουλί μου καθώς έγλυφα το στήθος της σχολαστικά μέχρι που τελικά είχε ανάψει αρκετά και κατέβηκε από πάνω μου. Με κοίταξε λαγνά καθώς έφευγε από πάνω μου και χωρίς προειδοποίηση, κατέβηκε κάτω και άρχισε να μου βγάζει το παντελόνι και τα εσώρουχα.
Την βοήθησα σηκώνοντας τη μέση μου και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα καθόμουν γυμνός μπροστά της, με το μέτριο μέγεθος πουλί μου εντελώς δύσκολο για την Έλλα να εξετάσει.
"Καθόλου άσχημα" είπε η Έλλα καθώς γονάτισε στο πάτωμα μπροστά μου. Το κοίταξε πεινασμένη και άρχισε να το χαϊδεύει με το χέρι της.
"Ω Έλλα" είπα ήσυχα καθώς ένιωσα το απαλό ζεστό χέρι της στο σκληρό καυλί μου. Με κοίταξε ενώ χαϊδεύει το πουλί μου και με κοιτούσε ευθεία καθώς πλησίαζε το στόμα της σ' αυτό και έδωσε ένα γλύψιμο στο πάνω μέρος του πουλί μου, που προκάλεσε όλο μου το σώμα να τρέμει.
Έδωσε την πληροφορία άλλη μια πειρατεία και στη συνέχεια, ακόμα δεν έκοψε την οπτική επαφή, άρχισε να παίρνει το πουλί μου στο στόμα της.
"Ω, γαμώ, Έλλα" βογκούσα καθώς ο πούτσος μου μπήκε στο στόμα της.
Κρατούσε τη βάση του πουλί μου στο χέρι της καθώς έβγαζε το στόμα της από το πουλί μου και αμέσως το πήρε πίσω και άρχισε να μου παίρνει πίπα. Κυκλοφορούσε το κεφάλι της ενώ κινούσε τη γλώσσα της, προκαλώντας μου τεράστια ευχαρίστηση.
Έκλεισα τα μάτια μου από ευχαρίστηση και γύρισα το κεφάλι μου πίσω. Το κράτησε για άλλο ένα λεπτό πριν σταματήσει και σηκωθεί στα πόδια της.
Στεκόταν εκεί γυμνόστηθη κι εγώ την κοιτούσα καθώς έβγαζε το παντελόνι της. Έριξα μια σύντομη ματιά στα ανοιχτά μπλε εσώρουχα της πριν τα βγάλει γρήγορα και σταθεί μπροστά μου εντελώς γυμνή επίσης.
Της έριξα μια ματιά και σηκώθηκα μπροστά της. "Είσαι πραγματικά όμορφη" της είπα και έσκυψε για ένα μεγάλο φιλί. Φιληθήκαμε με πάθος, με τις γλώσσες μας να χορεύουν μαζί καθώς τα σώματά μας ενώθηκαν. Ένιωσα το ζεστό της δέρμα να αγγίζει το δικό μου παντού, και έβαλα τα χέρια μου γύρω από τη μέση της.
Φιλιόμασταν παθιασμένοι καθώς κουνούσα τα χέρια μου γύρω της. Έπιασα και τις δύο πλευρές του στέρεου κώλου της με τα χέρια μου και έσφιξα σφιχτά, απολαμβάνοντας το αίσθημα του απαλού πισινού της καθώς η Έλλα βογκούσε στο στόμα μου.
Συνέχισα να της πιέζω τον κώλο καθώς φιλιόμασταν μέχρι που κάποια στιγμή την κράτησα από τον κώλο και την τράβηξα πάνω, κρατώντας την ψηλά. Τα μάτια μας ήταν τώρα ευθυγραμμισμένα στο ύψος και υπήρχε ένα βλέμμα έκπληξη σε αυτούς καθώς συνειδητοποίησε ότι την μάζεψα.
Η Έλλα επανήλθε γρήγορα και με τα χείλη μας κλειδωμένα μαζί, τύλιξε σφιχτά τα πόδια της γύρω από τη μέση μου. Ως αποτέλεσμα, ο όρθιος πούτσος μου παγιδεύτηκε όρθια ανάμεσα στο στομάχι μου από τη μία πλευρά και το ζεστό μουνί της Έλλα από την άλλη.
Η Έλλα το συνειδητοποίησε και άρχισε να τρίβει το βρεγμένο μουνί της πάνω-κάτω κατά μήκος του σκληρού πουλί μου καθώς φιλιόμασταν. Η αίσθηση ήταν εκπληκτική και και οι δύο βογκούσαμε ήσυχα καθώς η Έλλα γλιστρούσε τα κάτω χείλη της πάνω και κατά μήκος του πουλί μου.
Συνεχίσαμε έτσι για λίγα λεπτά ακόμα. Μας γύρισα και έριξα την Έλλα με την πλάτη της στον καναπέ. Έπεσα στα γόνατα στο πάτωμα μπροστά της και η Έλλα άνοιξε τα πόδια της, δίνοντάς μου την πρώτη πλήρη εικόνα του αιδοίου της.
Έφτασα πιο κοντά στη γυναικεία περιοχή της και εισέπνευσα βαθιά, εισέπνευσα το μεθυστικό άρωμά της πριν συνεχίσω να πλησιάζω με τη γλώσσα μου έξω.
"Ω Θεέ μου" φώναξε η Έλλα, καθώς έκανα την πρώτη επαφή με τα χείλη του αιδοίου της. Άφησε ένα χαριτωμένο λάχανισμα και μετά άρχισε να βογκάει καθώς άρχισα να βουρτσίζω την άκρη της γλώσσας μου πάνω από την εκτεθειμένη σχισμή της.
Σιγά σιγά-σιγά κουνούσα τη γλώσσα μου κατά μήκος της σχισμής της μερικές φορές καθώς με παρακολουθούσε, βογκώντας. Το μουνί της ήταν τόσο ζεστό, υγρό και νόστιμο. Ήθελα περισσότερο από αυτό.
Έφερα αργά και τα δύο χέρια κατά μήκος των ποδιών της και καθώς έβαλα τη γλώσσα μου λίγο βαθύτερα, άρχισα να της κάνω μασάζ στο μουνί με τους δύο αντίχειρες. Το βογγητό της κολλητής μου έγινε πιο δυνατά και το μουνί της γινόταν πιο υγρό όσο την έγλυφα και την έτριβα εκεί κάτω.
Η Έλλα έκλεισε τα μάτια της από ευχαρίστηση και εκπνέει βαθιά καθώς έδωσα στα χείλη της ένα παιχνιδιάρικο δάγκωμα και αμέσως ακολούθησα χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια για να απλώσω το ροζ μουνί της χώρια και να ρίξω τη γλώσσα μου πάνω από την κλειτορίδα της.
"Ωωωχχχ , ωωωχχχχ, ωωωχχχχ. Ω Θεέ μου!" φώναξε η Έλλα σε έκσταση καθώς πονηρά κουνούσα τη γλώσσα μου γύρω από την κλειτορίδα της με κυκλικές κινήσεις.
Η Έλλα συνέχισε καθώς την έγλυφα, το δωμάτιο γεμίζει με συνεχείς ήχους σεξουαλικής ευχαρίστησης.
Συνέχισα να καταβροχθίζω το μουνί της για άλλο ένα λεπτό πριν σταματήσω και τραβήξω το κεφάλι μου λίγο πίσω. Το σώμα της Έλλα χαλάρωσε αμέσως και σκύπωσε στον καναπέ αναπνέοντας βαθιές αναπνοές.
Σήκωσα στα πόδια μου και κάθισα δίπλα της.
"Ουάου" είπε η Έλλα, "Αυτό ήταν απίστευτο".
"Ευχαριστώ" είπα, βάζοντας μια παλάμη στο μαλακό μηρό της και το τρίβοντας απαλά, με τον πούτσο μου να στέκεται ψηλό ανάμεσα στα πόδια μου.
"Πώς θα σε χώριζε μια κοπέλα αφού της το έκανες αυτό;" ρώτησε η Έλλα αστειευτικά.
Γελούσα ευγενικά και σιωπούσα. Δεν ήμουν σίγουρος αν περίμενε μια απάντηση.
Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, η Έλλα τελικά έπιασε την ανάσα της και ανέλαβε. Σηκώθηκε, κινήθηκε για να με αντιμετωπίσει και μετά κάθισε στα πόδια μου. Κοίταξε κάτω το σκληρό πουλί μου, τοποθετημένο ανάμεσα στα δύο γυμνά σώματά μας πριν συνεχίσει. Έγλειψε το χέρι της σχολαστικά και μετά το χρησιμοποίησε για να δώσει μερικά χτυπήματα στον πούτσο μου.
Η Έλλα το επανέλαβε αυτό για άλλη μια φορά, με το ζεστό υγρό χέρι της στο πουλί μου το ενθαρρύνει να μείνει όρθιο. Μετά κινήθηκε προς τα εμπρός και σήκωσε λίγο το σώμα της στον αέρα. Ένα δευτερόλεπτο αργότερα, άρπαξε τον πούτσο μου στο χέρι της και άρχισε να κατεβαίνει ενώ καθοδηγούσε τον πούτσο μου με το χέρι της. Κατεβαίνει μέχρι που ένιωσα την άκρη του πουλί μου στην είσοδο του ζεστού υγρού καταφύγιου της. Εκείνη τη στιγμή άφησε το πουλί μου να κινήσει το χέρι της μακριά και με μια κίνηση καρφώθηκε πάνω στο όρθιο μέλος μου.
"Ω ναι, Έλλα" της ψιθύρισα.
Έκλεισε τα μάτια της και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό της καθώς άρχισε να με καβαλάει. Η Έλλα έβαλε και τα δύο χέρια στα πόδια μου για να σταθεροποιηθεί και την άρπαξα από τη μέση καθώς με καβαλούσε με σεξουαλική δύναμη.
Βγάζει έξω τα πιο αξιολάτρευτα βογκητά και ανοίγει τα μάτια της κάθε τόσο για να με κοιτάει γρυλίζοντας από ευχαρίστηση. Κοιτούσα συνέχεια το σέξι γυμνό κορμί της καθώς πηδιόμασταν, βλέποντας το τέλειο στήθος της να χοροπηδάει προκλητικά. Κοιτάζοντας το όμορφο πρόσωπό της με ευχαρίστηση και παρατηρώντας καθώς ο πούτσος μου μπαίνει συνέχεια στο μουνί της.
Συνεχίσαμε αυτό για μερικά λεπτά, με τρυφερότητα, η Έλλα πηδούσε απαλά πάνω κάτω από το όρθιο πουλί μου με μεγάλη ευχαρίστηση, μέχρι που κάποια στιγμή η Έλλα επιβραδύνθηκε.
Μετακίνησε το πρόσωπό της πιο κοντά στο δικό μου και με το πουλί μου μέσα της έφερε τα χείλη της στο αυτί μου.
"Θέλω να με γαμήσεις στα τέσσερα. Μου ψιθύρισε στο αυτί και ορκίζομαι ότι το πουλί μου σκλήρυνε κι άλλο λίγο μέσα της.
Σκαρφάλωσε από πάνω μου και περίμενε να σηκωθώ πριν ξανασκαρφαλώσω στον καναπέ. Γύρισε την πλάτη της σε μένα, έβαλε τα χέρια της στο προσκέφαλο και άνοιξε τα πόδια της λίγο με τα γόνατα στον καναπέ. Αυτό ήταν το κίνητρο που χρειαζόμουν.
Σήκωσε τον εκπληκτικό κώλο της προσκλητικά. Έριξα τα χέρια μου πάνω από τον λείο πισινό της μέχρι τη μέση της την οποία άρπαξα. Έσπρωξα τη μέση μου μπροστά μέχρι να την αγγίξει. Χρησιμοποίησα το ένα χέρι για να αρπάξω τον πούτσο μου και να της τρίψω λίγο το μουνί και μετά τελικά οδήγησα το όρθιο πουλί μου μέσα στο μουνί που ακτινοβολεί και το διείσδυσα με δύναμη.
Η Έλλα έβγαλε ένα μαλακό κλαψούρισμα καθώς ο πούτσος μου γλιστρούσε βαθιά μέσα της και συνέχισε βογκώντας απαλά καθώς την γάμησα αργά από πίσω. Ξεκίνησα αργά, σιγά-σιγά παραβιάζοντας το θεϊκό της πόντο προς τη συνδυασμένη μας ευχαρίστηση, αλλά μετά από λίγο επιτάχυνα το ρυθμό. Άρπαξα την κολλητή μου από τη μέση και άρχισα να χώνω το πουλί μου πιο γρήγορα μέσα στο σφιχτό μουνί της.
"Ω ναι Πιτ, έτσι" φώναξε η Έλλα με ενθάρρυνε καθώς επιτάχυνα την ώθηση. "Ω, γαμώ το, ναι", η Έλλα συνέχισε "Ω, γαμώ το, ωραία. Γάμα με, ναι, γάμα με πιο δυνατά Πίτερ." Η Έλλα τώρα βογκούσε με ενθουσιασμό καθώς την γαμούσα δυνατά. Ναι, Πίτερ, ναι, Θεέ μου ναι. Γάμα με πιο δυνατά. Γάμα το σφιχτό μουνί της κολλητής σου όσο πιο δυνατά μπορείς."
"Γαμώ, Έλλα το μουνί σου είναι τόσο ωραίο" είπα με ένα δυνατό βογγητό. Ακόμα την κρατούσα από τη μέση και με τα δύο χέρια και τώρα έσπρωχνα τον πούτσο μου όσο πιο δυνατά μπορούσα βαθιά μέσα στο μουσκεμένο μουνί της.
Ναι Πίτερ, έτσι απλά. Θεέ μου, ναι! Μη σταματάς. Μη σταματάς. Συνέχισε, γαμώτο, θα χύσω." Η Έλλα το είπε καθώς έβαζα το πουλί μου δυνατά μέσα της. Ήμουν τόσο κοντά στο να τελειώσω μέχρι τώρα, αλλά έπρεπε να τελειώσει πρώτα αυτή.
"Θα χύσω Πίτερ, θα χύσω" είπε η Έλλα με σοβαρή σεξουαλική ευχαρίστηση και το έκανε. Έφτιαξε ένα ψηλό οργασμικό τσιρίξιμο καθώς έφτανε στην αποκορύφωσή της. Ένιωθα τους ζεστούς χυμούς της να ρέουν γύρω από το πουλί μου και έξω από το μουνί της καθώς έφτανε στην αποκορύφωση. Έφερε το ένα χέρι κάτω από το κεφαλάκι στο μουνί της και άρχισε να τρίβει την κλειτορίδα της σαν τρελή καθώς συνέχιζε να ουρλιάζει σε οργασμική ευδαιμονία.
Συνέχιζα να την πηδάω, ένιωθα ότι το σώμα της τρέμει ελαφρώς από τα χέρια του οργασμού της. Κατάφερα να κρατήσω τον οργασμό μου για μερικά δευτερόλεπτα ακόμα αλλά το να δω τον οργασμό της ήταν πάρα πολύ για μένα και εξερράγη μέσα της.
"Ω, Θεέ μου, Έλλα, γαμώτο!" είπα, χειριζόμενος μερικές τελευταίες σκληρές ωθήσεις μέσα στο μουνί της, πριν αρχίσω να βάζω το φορτίο μου μέσα της. Βογκούσα εκστατικά και μετά βίας κατάφερα να χώσω το πουλί μου πάνω της. Έριξα μια αισχρή ποσότητα σπέρματος μέσα στο φλεγόμενο μουνί της κολλητής μου καθώς η απερίγραπτη ευχαρίστηση του οργασμού μου ξεπλένεται πάνω από όλο μου το σώμα.
Συνεχίσαμε και οι δύο να βογκάμε ευφορικά καθώς ο τελευταίος οργασμός μας έκανε την πορεία του και μετά βίας κατάφερα μερικές τελευταίες ώθηση σε αυτό το καταπληκτικό μουνί, στραγγίζοντας εντελώς τον πούτσο μου μέσα της. Της έδωσα μια τελευταία ώθηση και την έκανα.
Έπεσα κάτω στον καναπέ εξαντλημένος και η Έλλα έπεσε πάνω μου. Έβαλα το χέρι μου πίσω από την πλάτη της και καθόμασταν εκεί. Ήμασταν και οι δύο ιδρωμένοι και αναπνέαμε βαριά, η Έλλα καθόταν στα πόδια μου.
Η Έλλα τράβηξε τον εαυτό της στο γυμνό κορμί μου και με κράτησε καθώς της τύλιξα και τα δύο χέρια και την κρατούσα.
"Ευχαριστώ γι' αυτό, Πήτερ" είπε η Έλλα, τα γυμνά κορμιά μας είναι ακόμα αλληλένδετα.
"Οποτεδήποτε" είπα και την φίλησα στο μέτωπο καθώς την κρατούσα στην αγκαλιά μου.
"Ξέρεις κάτι;" είπε η Έλλα αφού καθόμασταν εκεί κρατώντας ο ένας τον άλλον για λίγο καιρό σιωπηλά.
"Τι;" ρώτησα.
Η Έλλα σήκωσε το βλέμμα της για να συναντήσει το δικό μου και με κοίταξε στα μάτια καθώς μιλούσε, "Νομίζω ότι έπρεπε να κάνω αυτό που μου ζήτησες όταν ήμασταν παιδιά".
Δεν ήξερα από που ήρθε αυτό ή τι να του πω αλλά για κάποιο λόγο μου φάνηκε σαν κομπλιμέντο.
"Δεν έχει σημασία τώρα", είπα στην Έλλα, "Χαίρομαι που το κάναμε τώρα".
"Κι εγώ" είπε η Έλλα ειλικρινά, και με αυτό μου τράβηξε κάτω το κεφάλι και μου έδωσε ένα μεγάλο παθιασμένο φιλί στα χείλη.
YOU ARE READING
Χαμένοι " φίλοι "
FantasyΟ Πίτερ και η κολλητή του η Έλλα,ξαναβρίσκονται μετά από πολλά χρόνια. Η επανασύνδεση τους παρουσιάζει κάποιες παλιές αναμνήσεις και οδηγεί σε ενδιαφέρουσες συναντήσεις και περιπέτειες.