1

777 33 1
                                    

Oczami Caluma
Jak zawsze po powrocie z treningu piłki nożnej usiadłem do komputera. Zalogowałem się na Facebooku a mój profil aż trzeszczał od powiadomień. Koło ikonki kuli ziemskiej widniała liczba "82". Patrzyłem w milczeniu na ilość powiadomień zastanawiając się co jest ich powodem. Przełknąłem ślinę. Jak wstawili moje zdjęcia z zielonej szkoły która była dwa tygodnie temu to ich zabiję. Skierowałem wreszcie kursor myszki na odpowiednią ikonkę. 

Powodem tego wszystkiego okazało się być zdjęcie na którym zostałem oznaczony. Na jego widok na twarzy pojawił mi się wielki banan. Zdjęcie wstawiła dziewczyna z którą chodziłem do poprzedniej szkoły. Przedstawiało ono mnie w wieku 10 lat -uśmiechniętego od ucha do ucha szatyna. Byłem ubrany w dostosowany do mojego wzrostu -mini garnitur z pod którego wystawała mi rozpięta biała koszula. Moje włosy były mocno potargane. Zdjęcie zostało zrobione w czasie balu na zakończenie klasy. Nie byłem na nim sam, co więcej trzymałem za ręce nie jedną ale dwie dziewczynki. Ta po lewej miała na sobie czerwoną sukienkę i krótkie blond włoski, miała na imię Victoria Darah i to właśnie ona wstawiła to zdjęcie. Bardziej zainteresowała mnie dziewczynka którą trzymałem prawą ręką. Chodź mieliśmy na tym zdjęciu wszyscy po 10 lat było po niej widać ze będzie w przyszłości drobnej budowy. Uśmiechała się równie szeroko jak ja, miała długie sięgające do pasa i - tak samo jak ja - potargane,brązowe włoski a jej oczy iskrzyły się niebiesko, miała malinowe usta i mocno zaróżowione policzki. Tak, pamiętam ją. Próbowałem przypomnieć sobie jej imię ale nie potrafiłem więc przeniosłem kursor aby zobaczyć kto jeszcze jest oznaczony na zdjęciu "Wanda Gruszka". Przeczytałem na głos imię ale nazwisko było zbyt ryzykowne co wydało mi się dziwne bo kiedyś chyba umiałem je wymawiać i brzmiało trochę inaczej,chociaż może mi się tylko zdaje . Z tego co pamiętam dziewczynka ze zdjęcia była z Europy... z Polski? Chyba tak. Wiem tylko ,że parę dni po zrobieniu tego zdjęcia kiedy skończyła się już szkoła wróciła do swojego kraju. Uśmiechnąłem się. Wspomnienia wracały. Ja i Wanda na plaży z moimi rodzicami. Tak, ja i Wanda byliśmy całkiem blisko. Często u siebie nocowaliśmy. Pamiętam jak uciekliśmy do parku na lody. Nasze mamy były wściekłe ale było warto to jedno z moich najlepszych dziecięcych wspomnień. Byłem prawdziwym gentelmenem. Sam zamówiłem i zapłaciłem ( Oczywiście- pieniędzmi mojej mamy) za lody dla siebie i Wandy. Ona lubiła truskawkowe a ja miętowe z czekoladą. Kiedy byliśmy gdzieś tak w połowie spożywania ze spływającymi po dłoniach rozpuszczonym lodami, znalazła nas moja mama. Zaczęliśmy przed nią uciekać. Nie miałem złego dzieciństwa czy coś ale ucieknie przed mamą z koleżanką która mi się podobała było czymś super. Podczas ucieczki przewróciłem się i mój lód nie nadawał się już do jedzenia. Nie powiem, zmartwiło mnie to. Koniec końców, moja mama nas złapała, wsadziła do samochodu i wiozła do domu. Przez cały czas podróży prawiła nam kazanie. My siedzieliśmy z tyłu, Wanda podzieliła się ze mną lodami i uśmiechaliśmy się do siebie uważając żeby się nie roześmiać bo to mogłoby się dla nas skończyć śmiertelnie.

Przerwałem wspominanie i przeczytałem opis który dodała Victoria zamieszczając zdjęcie "tbt do czasów kiedy Calum Hood rozchwytywał panienki -bal na zakończenie klasy -2006" a potem wziąłem się za przeglądanie komentarzy . Mój najlepszy przyjaciel Luke, jako jeden z pierwszych skomentował stare zdjęcie "nie trzeba się cofać do tych czasów, Cal nadal jest rozchwytywany przez panienki" komentarz miał czterdzieści parę polubień. Nie powiem, trochę dziewczyn się koło mnie kręci. Potem komentarze dziewczyn z którymi chodzę do szkoły, głównie z rocznika niżej "Aww, Cal byłeś taki słodki... upss, zły czasownik -nadal jesteś". Komentarzy było naprawdę mnóstwo. I prawie wszystkie tej samej treści, że jesteśmy słodcy i te sprawy. Usłyszałem jak mama woła mnie na obiady więc już chciałem się wylogować ale coś sobie przypomniałem. Szybko wszedłem na profil potarganej brunetki oznaczonej na zdjęciu ze mną i przycisnąłem "zaproś do znajomych użytkownika Wanda Gruszka".

DUM DUM DUM! Jeżeli chcecie mnie jakoś zmotywować to bardzo,bardzo,bardzo proszę o gwiazdki i komentarze. Xx dobranoc :)


9. sierpnia 2015 Witam z przyszłości! Chcę tylko -w trosce o twoje zdrowie psychiczne -Cię ostrzec ,ze zaczyna się robić fajnie dopiero od 18 rozdziału :)) Może jakoś tam dotrwasz?  :)

Facebook I C.H.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz