13.

56 8 9
                                    

UYANDIM

Bu kadar güzel bir rüya cidden rüyamıydı? Off. Ammaaaa gittiğimiz yolu hatırlıyorum! Hahaa çok zekiyimm!! Ehehe... Giyu yanımda değil?

Hmm bugün fazla enerjiğim. Gizli gizli çıkacağım kaos oluşsun biraz. E ne olucaksa artık. Her neyse. Esneyip yataktan çıktım. Suratımı yıkayıp mutfağa yöneldim.

Giyuu kahvaltıyı hazırlamış, diğer yiyecekleri koyuyordu. Ona yardım ettim. Sofraya oturup yemeye başladık. Uzunca bir sessizlik vardı.
Huzursuz değildim ama garip...ti

Kahvaltımı edip hemen kalktım. Giyuu ne olduğunu soruyormuş gibi bana bakıyordu. Birşey demeden kendi kaldığım odaya gidip hazırlandım. Yine yolumu unutmamak için birkaç tekrar yaptım. Katanamıda ne olur ne olmaz diye yanıma aldım.

Tam odadan çıkacakken kapı açıldı ve burnuma geldi. Evet.. günüm şuan berbat geçecek. Burnum kanıyor. Hevesim kursağımda kaldı resmen. Ogf niye ben yaa! Burnumu tutarak kapının arkasında duran giyuu'ya baktım.

" Oh.. Affedersin. Nereye gidiyorsun?"

"Hesapmı vereceğim?"

"Evet."

"Aynen knk"

"Ciddiyim nereye?"

"Mitsuri-san ile buluşacağım."

"İyi."

Hehe yalan oldu. İnşallah başıma birşey gelmez. Lavaboda burnumun kanamasını durdurup dışarı çıktım ve derin bir nefes aldım. Dünya varmış be. Ama burnum hala acıyor ya. Kötü oldu. Herneyse... Şuradandı değilmi? Sanırıım.

Kaybolmam an meselesi ehehe. Yoldan ilerleyip sola döndüm. Hatırladığım kadarıyla böyleydi. Birkaç yol ayrımı vardı zaten. Patika olduğu için pek de zor değildi açıkçası

Hatırladığım kadarıyla buradan sonra sağa dönüp dümdüz ilerleyince büyük bir mor salkım ağacına varıyorduk. Uçurum köşesi ve bütün köyü burdan görebiliyoruz. Hatta sol kısmına doğruda hashiraların konaklarını görebiliyoruz diye hatırlıyorum.

Hatırladığım gibi ilerledim.
Gerçektende.. BU BÜYLÜK MUHTEŞEM MOR SALKIM AĞACI BURADAMIYMIS?! NEDEN DAHA ÖNCEDEN BİLMİYORDUMKİ?? Öhm. Geçte olsa artık biliyorum. Burası konaktanda uzak olduğu için kimse beni bulamaz. Biraz yorulduğum için ağacın altına oturdum. Manzarayı izlerken dalmışım..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ehe kısa bir bölüm oldu ama olsundu. Kizmayin sarjim 9 ve diger kitabada bolum atacagim. Boşluktan ibaret kitabin adi lutfen bakiiiinn. Hadi diger bolumde bb asklarimm<3

299 kelime bea ( ¢ - ¢) 🤑💲

KAYIP HASHİRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin