11.

68 10 1
                                    

"Ha?"

Giyuya baktım. Oda bana bakıyordu. Endişelenmiştim. Dümdüz önüme bakıp doğruldum. Kalkıp odama yöneldim.

Arkama bile bakmadan. Tam odama girecekken giyuya baktım. Hala bana bakıyordu. Gülümseyip "iyi geceler" dedim.

Kalbim çıkacak gibi attığı için pek birşey diyemedim. Sahiden, normalde böyle olsa kalbim böyle atmaz,( Ben duzeltmek icin girdim ama atar aw) neden şuan böyle oldu ki?

Fazla düşünmeden odama girip yatağa yattım. Derin derin nefesler alarak kalp atışımı biraz olsun azalttıktan sonra uyumaya çalıştım. Doğrusuu buna uyku denirse.. bir saat sonra tekrar uyandım.tekrar yattım. Bu sefer saat 4 te yine uyandım.  Geri yatmayıp mutfağa gittim. Biraz atıştırdıktan sonra giyunun odasının kapısını sessizce araladım. Uyuyordu. Zaten normalde olması gereken buydu. Uyuduğundan emin olmak için yanına gidip sandalyeye oturdum. Suratına doğru eğilip baktım. Çok tatlı uyuyordu. Her zamanki gibi.

Saçı çok güzel duruyordu. Gözünün önünde elimi sallayıp yeniden uyuyup uyumadığına baktım. Emin olduğumu kendimce netleştirdikten sonra elimi saçına attım. Biraz okşayınca gözlerini açtı. Eyvah.. oysaki uyuyordu..?

"Ne oldu hikari?"

"B-birşey yok rahatsız ettim geri gideyim."

"Hayır"

Tam kalkıp gidecekken bileğimi tuttu. Zaten uyanınca kalbim çok hızlı atıyordu, şimdi yeniden çıkacak gibi atıyor. Beni kendine çekerek yatağa oturttu.

Belimi tutmasıyla irkildim. Sonra belimi tutarak beni yanına doğru yatırdı. Ben kızarmaya başlıyordum. Belime iki koluyla sarılıp kendine çekti. Ben utançtan ölürken o üstümü örtüp "iyi geceler" dedi. O uyumaya başlamıştı bile. Bende gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Uzun süre sonra uyumuşum.

Evet bu bölümü burda bırakıyorum evet çok kısaydı ama burda bırakacağım. Yeni bir hikayeye başladım ondan dolayı bu hikayeye daha az sıklıkla(?) Bölüm atacağım

Okuyan 15 kişiden 3-4 ü vote atıyor lütfen vote atın. Bu hikaye 10 görülmeyi geçtiğinde yeni bölümü en kısa sürede atmaya çalışacağım. O zamana kadar bay bayy<3

KAYIP HASHİRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin