[11] Psikolog efendi

13.8K 1.6K 2.1K
                                    

İyi okumalar 🦋
______

J: "Sarayın temizliğe ihtiyacı var mıdır?

Diye ortalığı alevlendirecek sorusunu sormuştu Jisung.

S: "NE DEMEK TEMİZLİK. TEMİZLİKÇİ MİYİZ BİZ? O SARAYDA VAHŞİ BİR ALFAYLA ZİNDANDA MAHSUR KALDIM DİYORUM LAN"

Jisung, Seungmin'e susması için gözlerini büyütse de Seungmin aldırmadan bağırıyor ve el kol hareketleriyle konuşmaya devam ediyordu.

"Kim Seungmin burası alfalarla olan tecrübelerinizi paylaşacağınız yer değil. Dersi bölmemek için dışarıda istediğiniz kadar bağıra bilirsiniz"

Seungmin sonunda üniversitede olduğunu anlamıştı ve yutkunarak sırasına geri oturmuştu. Şanslıydı ki çok geçmeden hoca dersi bitirmişti ve Seungmin daha fazla kızarmak zorunda kalmamıştı.

S: "hepsi senin yüzünden neden dersin ortasında öyle bir soru soruyorsun ki?"

J: "Ben bir şey yapmadım ki düdüklü tencere gibi bağıran sendin. Üstelik ben vatanını seven bir vatandaş olduğum için sarayın temizliğine önem veriyorum"

Jisung sırıtarak konuşuyorken arkadan ona yaklaşan sınıf arkadaşını farketmemişti bile. Omzunda hissettiği el yüzünden arkasına dönmüş ve sınıf arkadaşıyla göz göze gelmişti.

Sınıfları kalabalık olduğu için herkesi tanımıyordu. Biliyorsunuz işte normal üniversite ortamı. Ama şu an yanında duran kişi uzun boylu, açık tenli tatlı bir yüzü olan alfaydı. Aslına bakarsanız böyle bir yüzü unutmak mümkün değildi bile.

Jisung ona gülümseyen alfanın aksine omzunda duran ele sonra da alfaya ters ters bakışlar atıyordu.

"Eğer müsaitsen kahve içebilir miyiz?"

Jisung iğrenmiş bakışlarını tekrar alfanın üzerinde gezdirmiş ve sırasının üstünde duran çantasını alıp sınıftan çıkmıştı. Tek bir kelime bile etmeden. Tabi Seungmin de onun peşinden sınıftan ayrılmış ve koşar adımlarla Jisung'a yetişmişti.

S: "Böyle yapmaya devam edersen evde kalırsın"

J: "Yaşamak için alfaya ihtiyacım yok"

S: "Biz neden psikoloji okuyoruz?"

Seungmin ve Jisung birbirine bakmış ve saniyeler içinde kahkahalara boğulmuştular. Gerçekten iki deli psikoloji mi okuyordu?

Dakikalar süren kahkahalar sonrasında Seungmin elini Jisung'un omzuna atmış ve yürümeye devam etmiştiler.

J: "Bara gidelim, kafa dağıtalım biraz"

S: "Hayır. En son gittiğimizde götünü köpek ısırmıştı"

J: "Yeter neden herkes bu olayı hatırlıyor ya"

S: "Doğru şu korkudan kucağına atladığın adam da var dimi"

J: "Köpek bana sevgi öpücüğü verdi o kadar"

S: "Onu bunu bilmem ama bara falan gitmiyoruz. Toparlayamıyorum sonra seni"

Seungmin ve Jisung bir süre daha atışarak yollarına devam etmiştiler. Acaba gece sonunda kimin dediği olacaktı? O bara gidilecek miydi? Yoksa sakin bir gün geçirmeye karar verip evde mi kalacaklardı?

....

F: "2 kaşık sıvı yağ"

Felix, tarifin malzemelerini okurken hyunjin de onları ekliyordu. Basit bir şekilde ekşi, tatlı tavuk yapacaklardı ama öğleden beri mutfaktaydılar.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin