權力 - Power of the unknown
o poveste prin care personajele vor trece printr-o perioada din care se vor regăsi pe ei și pe puterile lor.
Let us meet the Powers of the Fate:火 ( Fire ) - The power of the fire, The flamed wings , The heart that is burning. Puterea focului este puterea eternității, omul care deține aceasta putere o sa aibă o viața lunga, însă cu multe obstacole in ea.
水 ( Water ) - The power of water, The ocean wings, The salty heart. Puterea apei este puterea purității, nu ai întâlnit niciodată om mai pur sau mai cinstit ca omul ce deține puterea apei.
地球 ( Earth ) - The power of earth, The flower wings, The heart that always grows. Puterea pământului este puterea fertilității, omul care deține aceasta putere este un om liniștit și descurcăreț in viață.
電 ( Electricity ) - The power of electricity, The thunder wings, The heart that always has electric energy inside. Puterea electricitatii este puterea necunoscutului, omul ce deține aceasta putere nu isi cunoaște potențialul maxim și încă il descoperă.
光 ( Light ) - The power of light, The sun wings, The heart that always shines. Puterea luminii este puterea soarelui, omul ce deține aceasta putere o sa strălucească veșnic in ochii altora, indiferent de răutățile făcute.
( Mind ) - The power of ultrasound, The sonic wings, The heart that always screams. Puterea ultrasound-ului este puterea muzicii, oamul ce deține aceasta putere este pasionat de muzica, prin muzica isi poate tine sentimentele sub control.
Acestea fiind spuse va urez un călduros bun venit la "Tónghuà ( Fairytale )" , povestea in care zânele unei scoli de prestigiu din lumea basmelor, care se dovedesc a fii realitate. Aceasta carte este un applyfiction , ZB1 ( zerobaseone ) applyfiction. In următorul capitol o sa aflați tot ceea ce aveți nevoie despre băieții noștri care au ieșit câștigători in urma svs-ului " Boys planet " !