FELIX POV
-ki v-vagy te-e..? M-mi vagy t-te..? - dadogtam és lassan kis lépésekell megyek az ajtóhoz.
Már csak 1 lépés kellet volna és kint vagyok a szobámbol de éreztem,hogy valaki meg fogja a csuklóm - Ohoh.....te nem mész sehova - egy ismeretlen hang szólalt meg és az egész hátamat ki rázta a hideg - ÁÁÁHHHH... - kiáltotam fel ijetségemben lassan hátra fordultam és egy szép fiatal fekete hajú dögös fiú láttam aki rám mosolyog és alig bírt álni az egyik lábán - Hwang Hyunjin a nevem és egy macska Hibrid vagyok nem ember és köszönöm,hogy rendbe tetted a lábam és,hogy be fogadtál - mondta és egy fél mosolyt húzott a száján én meg még le maradtam a nevénél - mi hogy mi tessék? Mit mondtál macska micsoda? - mondtam kérdezösködve
HYUNJIN POV
- hagyjuk,van tejed vagy víz itt? - kérdeztem de nem jött válasz -jól vagy? Reszkedsz. Egyébként neked mi a neved? - kérdeztem de még mindig nem jött válasz -m-mi va-gy te ak-kor? - dadogott valamit de nem értettem anyira - tessék? mondtam - MI VAGY TE?! SÜKET VAGY?! VAGY VAGY MI?! - kiabált rám én meg meg szepentem,hogy a cica farkam és fülem le hajtottam és hátra léptem és majdnem bekönyeztem és nagyon megijedtem ezt szerintem ezt ő is észre vette - B-bocsánat n-nem ak-kartam k-ki abálni e-ez csak re-eflexből jöt-tt. Sajnálom, Sajnálom!! - mondta boci szemekkel és el kezdett sírni - Shh..!~ nincs semmi baj,ne sírj,nincs baj~!ez nem baj mindenki csinál ilyet felejtsük el,oké? - probálom nyugtatni és fel vettem menyasszony pózban - H-hé t-tegyél le! - kiáltott fel mentem oda az ágyhoz és le feküdtem őt pedig a férfiasságomra raktam - H-hé m-mit csiná - mondani akart valamit de nem engedtem mert a szavába vágtam - Shhh...~ Pihenny...~Lazitds el magad...~
FELIX POV
-Mit kéne csinálnom? Ez megőrült?Bár lehet,hogy rá kéne hallgatnom - mondtam magamban és el lazultam és valami keményett éreztem magam allat de békén hagytam.Egy hosszú csókra hívott amit én reflexből visszonoztam - ez így nem jó én nem vagyok meleg én nem szeretem a fiúkat én a lányokatt szeretem! - mondtam magamba és ell löktem magamtól majd ki futtotam a szobábol a fürdöszóbába magamra zárva az ajtót,csak arra eszmélem magam,hogy Hyunjin dübörög az ajtón - szívem~... gyere ki még nem végeztünk~...! - mondta Hyunjin majd felnevetett - Én nem vagyok meleg mint te!! És mi ez az egész?!..- mondtam kiüvöltve a torkom - mert szeretlek! - mondta üvöltve - nem lehet ezt inkább megbeszélni?! Mert nekem ez még túl gyors!! - kiáltottam fell félénken és egy egyszerü válszt hallottam - Persze ha Kis cicának a pici kicsikéje ezt kivánja akkor,igen - mondva ezt a mondatott hallottam,hogy elengedi az ajtót,és én meg kizártam magamatt és ki nyitottam az ajtott - ne is álmodozz róla,hogy még egy ilyen kör sikerülni,fog - mondtam szűros szemekell - jól van csak ne ölj meg légyszives!
Sziasztok itt az író Saci,bocsánat,hogy nem volt rész csak nagyon sok a lecke és a
tanulás de hétvégén probálok 2-3 mat kirakni de legalább 1 ki fogok rakni
szép napot/jó éjszakát mindenkinek!
!nincs átolvasva!
YOU ARE READING
Sokkoló Szerelem •[Hyunlix]•
FanfictionFelixet a nyári szünet vége nem érdekli mert csufolták mert azt mondák hogy csúnya de a szünet vége felé rátalált egy macskára és be fogadta de nem számolt a következményekkre. Azt állítja hogy hetero de tudja legbelül, hogy nem az, az a valaki miat...