(14 rész) Köszönöm

42 2 2
                                    

TIME SKIP

FELIX POV

Tegnap engedtek haza és már sokkal jobban vagyok Hyunjin miatt. El mondták hogy Han Hyunjinnak dolgozik és egy kicsit meg is lepődtem azon hogy csak egy nap van a szülinapunktol el választva. Most éppen Hyun hazaban vagyok a kónyvtárban valami érdekeset keresgélve, majd meg akadt a szemem egy képregényen 'Heartstopper' és meg volt 5 része. Eddig még csak a másodikig olvastam szoval le vettem a harmadik részt, negyedik részt meg persze az ötödiket és el kezdtem olvasni.

-1 ÓRA MULVA-

Már az ötodik részét fejeztem be majd vissza rajktam a polcra és keresgélni kezdtem ujra. Fel sikitottam amikor ketto kart ereztem a derekamnál majd hátra néztem és Hyunjin volt az. -szia Hyun- mosolyogtam es hatra hajtottam a fejem. -szia picur- mosolygot én meg el pirultam a becenév hallatán. -paradicsomka- kuncogva mondta majd meg fordultam így vele szemben állok majd meg ütottem a vállát de persze nem erösen.- Bunkó!- meg forditott majd fel vett mennyaszony pozba amit nem értettem majd ösdze ált a kocka és fel vitt a szobájába majd le rakott az ágyra és fökém másszott. -de csak a te bunkód- elkezdte ki szivni a nyakam én meg az érzésre fel sohajtottam egyszer-kéttszer. Át karoltam a nyakát és meg csokoltam amit ő szivesen visszonzot majd meg nyalta az alsó ajkam bejutást kérve és én örömmel engedtem.

Elkezdte le venni a polom majd amikor le vette elkezdte csokolgatni a mellkasom majd lejjebb halladt én meg el pirulva néztem hogy mit csinál majd le vette rolam a melegitö nadrágit amin már látszodott a dudor majd a boxeremet is le vette kozben a kezét a farkamra tette én meg kélyesen fel sohajtottam amikor elkezdte ki verni nekem de nem tetszet hogy csak rajtam nincsen ruha majd elkezdtem le szedni rola a ruhát amit sikeresen le is vettem majd abba hagyta a müveletétt alul és ki csatolta a nadrágját es le vette a boxerével eggyütt. Majd meg forditott egy ilyen kutya pozba? És semmi felkészités nélkül be rakta és elkezdett egyböl mozogni nekem pedig könybe lábadt a szemem a fájdalom miatt és sikoltoztam majd a fájdalomt elkezdte át venni a jó érzést majd fel nyögtem

-hm olyan jól nézel most ki lix-ah

El pirultam majd gyorsabban kezdett mozogni és erősen a vállába markolok közben folyamatosan nyögök, egyre jobb az érzés. Éreztem a csomót a hasamban.

-hyunh én mindjárth

Rá tette a kezét a farkamra és elkezdte nekem ki verni gyorsabban juttatva engem az orgazmusom felé majd el élveztem a kezébe és tovább mozgot hogy ő is a csúcsra érjen. Lassul a mozgása majd belém élvezett és rám dölt én meg át karoltam a nyakát és egy csokba hívtam amit visszonozott is. El váltam majd át ölelt közben ki huzodott én ezt egy sohajal dijaztam majd hozzám bujt. Ezen a tettén el mosolyodtam mert nagyon cuki. Majd eszembe jutott egy kérdés: Hol lehet most apa?...  

Hyunjin? - szolaltam fel

-igen lixie? - válaszolt majd rám nézett - apukám most hol van? - kérdeztem majd fel sohajtott. Talán nem kellet volna meg kérdeznem? - bocsi nem kellet volna meg kérdeznem - kezdtem el bocsánatott kérni majd ujra rám nézett. -  miért kérsz bocsánatott lixie? - kérdezte közben meg puszilta a homlokom - nem tudom.. csak azt hittem hogy nem akarsz válaszolni erre a kérdésre és inkább nem kellet volna kérdeznem... - mondtam ki öszintén majd hozzá bujtam - nyugodtan kérezhetsz bármit lixie és a kérdésedre a válaszom ott van a pincében és a többiek 'vigyáznak' rá.  Mosolyog majd meg puszilom az arcát - köszönöm - mosolygok - mégis mit? - kérdez vissza - hogy meg mentettél - el mosolyodik a mondatomra. - ez semmiség. Nem kell meg köszönni - elkezd dormbolni amikor meg simogatom a fülét. 

-Akkor is köszönöm

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Itt lenne az új rész!

Most egy picivel hosszabb lett de nem baj annál jobb!

jó reggelt/napot/ estét

623 szó

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sokkoló Szerelem •[Hyunlix]•Where stories live. Discover now