Ako sme raňajkovali tak sa Sarah spýtala dosť šokujúcu otázku.
„Počuli ste to aj vy?"
„Čo?" spýtal sa Pat.
„Terajšiu noc niekto vydával z izby zvláštne zvuky?"
„Určite počuli Sarah." povedala Brianna.
„Hej len som sa chcela spýtať..."
„Však v pohode drahá." upokojila ju Bria.Sarah sa usmiala a vrátila sa späť k jedlu.
Ja som len z ťažka preglgol a odpil si s kávy.Po chvíli
Som do jedol s Patom zaniesli sme tacky a šli pracovať.
Ako sme šli po chodbe stretli sme kopec vojakov, ale najdôležitejšie sme stretli malého ukecaného vojaka z Nemecka menom Richard, ale každý ho volal Dick a nooo mal 45 rokov, ale vyzeral ako dieťa, choval sa ako dieťa a mal aj zrast ako dieťa. Ale každý ho mal rád.„Hei Pat. Hei Paul." usmial sa.
„Ahoj Richard ^^." povedal Pat.Ten sa usmial a šiel ďalej. A aj my sme šli ďalej.
Keď sme prišli do zbrojnice na čistenie zbraní tak sme sa pustili do práce.„Hej Paul?."
„Áno Pat?."
„Čo ak nás odhalia?"
„Neboj neodhalia.. A aj keby tak to je jedno tu v army je veľa LGBT+ vojakov."
„Máš pravdu."Usmial som sa a dal mu pusu. Usmial sa tiež a čistili sme ďalej. Ako sme čistili zbrane tak som s ním sem tam flirtoval, ale potom som už prestal.
Asi po 1 hodine
Sme šli do telocvične si trochu za cvičiť. Ale ako sme tam len nakukli tak bola plná a tak sme si šli za strieľať do strelnice ktorá bola úplne prázdna. A tak sme začali trénovať našu mušku.
Ako sme tak strielali tak mi zrak ušiel na Patovu zadnicu, ale no on si toho všimol a vstal z čupenia a odložil AK-47 na bok.„Nemal si toho v noci dosť?"
„Hmmmm.. Nie~."
„No tak si zvykaj že to tak často nebude."
„Dobre prepáč zlato TvT.."
„V pohode."Usmial som sa trochu smutne, ale chápal som ho. Odložil som magnumku (pištoľ) na stôl a on tiež a šli sme sa prejsť po areály.
Ako sme sa prechádzali tak sme videli Margaret ako dáva jedálniček na desiatu, obed, olovrant a večeru. No po pravde jej meno je Mária Margaret Fill, ale všetci ju volajú jej druhým menom takže Margaret.„Zdravým Margaret."
„Ahoj Maggy ^^." pozdravil ju Pat so mnou.Ona sa obzrela, usmiala a povedala.
„Ahojte chlapci čo už nemáte prácu?" spýtala sa nás.
„No už nemáme Margaret Tørd nám už nič viac nedal."
"Aha.. No nič bežte si oddýchnuť vraj večer je nejaký meeting z Blue Army."
„Hej niečo predvčerom spomínal no nič doví."
„Paa chlapci ^^." zavrtela chvostom a šla tiež.
My sme šli na izbu kde sa Pat hneď hodil na posteľ a ja sa k nemu pritúlil a usmial. On sa tiež uusmial, vzal mobil a odfotil nás.„Si zlatý."
„Jwa?" povedal som ako som mal tvár v jeho tele.
„Mhm ty."
„Twak potom aj ty si zwatý."
„Dobre teda." usmial sa.Odložil mobil a pritúlil si ma a zaspal a potom aj ja som zaspal.
/no 500 a viac slov na dnes stačí.. Dúfam sa páčila časť a no dúfam mi nedojdu nápady aaaaa asi všetko? Asi dúfam sa páčilo a zas na budúce paaa.. /
YOU ARE READING
What if they find out? (PaulPat sk/cz)
RomanceWhat if they find out? „Neboj neodhalia nás. " Mi každú noc hovorí môj priateľ Pat. „Myslíš? " „Nemyslím.. ja to viem" usmial sa. Čo si myslíte? Odhalia ostatný vojaci Paula a Pata? Vydrží ich vzťah nadlho keď hrozí vojna zo strany Blue a Yellow...