Olen juuri voittanut UMK:n. Josta olen todella innoissani, aijon todellakin voittaa euroviisut ja tuoda voiton kotiin. Minulla on todella vahva fiilis siitä että voitan!
Huomenna minulla on paljon haastatteluja ja muita euroviisuihin liittyviä juttuja.
[Time to skip euroviisu semifinaali aamuun]
Herään aamulla hotellista ja väsyttää vieläkin paljon viimeiset treenit ennen tätä päivää. "Hoaah.." haukottelen ja nousen sängystä hitaasti mutta varovasti. Laitan minun upeat vaatteet päälle ja astelen ulos hotellihuoneestani. -nyt vaan toivon ettei tänne ryntää ketään joka mut tunnistais- Puhun itselleni mielessä sillä olen edelleen väsynyt enkä vielä jaksaisi sellaista laumaa.
Aamiaisen jälkeen lähden ulos ja kävelen liverpooliin sillä se on minun hotellini melkeinpä sanoisinko vieressä. Astelen sisään tuonne upeaan paikkaan ja näen kaikkia euroviisu edustajia, mutta silmäni erottavat sieltä sen yhden ihmisen, jonka kanssa minulla oli outoja katseita preapartyssa silloin. Pian hän huomaa minut ja tulee ripeästi luokseni tervehtimään minua. "Hi käärijä!!!" Hän sanoo minulle. "Oh hi Bojan!!! I'm so happy to see you again" sanon. "Yeah me u too!" Sanoo.
Parin sananvaihdon jälkeen annan halin Bojanille ja alan marssia kohti minun ns huonetta jossa onkin jo minun tanssijat ja managerit jne. "Moii. Sori ku kesti mä tapasin yhen kivan tyypin tuolla aulassa, sanoisinko kaverin oikeestaan." sanon niille ja pahoittelen myöhästymistä. "Jahas. Ei se mitään onneks et sentään myöhästynyt.. tavallaan" sanoo yksi tanssioista ja naurahtaa. Minä istahdan siellä olevalle pehmeälle penkille ja alan selata Bojanin instagramia ja tunnen pienen poltteen sydämessäni/rintakehälläni, sekä sydämeni jättää pari lyöntiä välistä.. en ymmärrä mitä tämä tarkottaa.. tai ehkä joo, mutta en tiedä miksi ja miten. -en vain kestä tuon miehen silmiä- mietin itsekseni hymyillen...
YOU ARE READING
Parhaista Kavereista Rakastavaisiin
Romance💚Suomenkielellä💚 🦭kertoo Bojanista ja Käärijästä (Jere)🦭