2

137 13 4
                                    

"Mikäs se noin kärtsäriä hymyilyttää?" Kysyy Eki eli siis mun kaveri joka tuli mun mukaan tänne liverpooliin.
Mä en havahdu millään, koska mä oon aivan omissa ajatuksissani.
"Haloooo? Maa kutsuu Jereä!" Huutaa Eki.
Mä havahdun nyt "a- aa mitä?" Kysyn. "Niin että mikäs siellä puhelimella noin hymyilyttää?" Kysyy Eki uudelleen. "Aah ei mikääh.. heh" vastaan nolostuneena. "Jaahas" vastaa Eki.
"Hei öö eiks meijän kenraali harkat ala kohta? Kannattaisko meijän mennä jo sinne oottaa sinne bäkkärille?" Kysyy yksi tanssioista. "Aa joo aivan hyvä huomio. Voisko joku ottaa ton mun poleron?" Kysyn. "Joo mä voin ottaa" vastaa manageri.

          Me kävelemme bäkkärille ja juttelen Ekin ja muoden tanssioiden kanssa kunnes säikähdän kun joku hyppää reppuselkääni. "HUI HELV***I!!" Huudan ja tuo hyppää alas ja nauraa. Tunnistan heti tuon naurun. Sehän oli Bojan. " oh my lord! I freaked out" sanon Bojanille. "Oh i'm sorry" sanoo Bojan nauraen. "But hi again heh" sanon nauraen. "Hi beautiful." Tervehtii Bojan. Minä punastun hieman kun siitä mitä tuo juuri sanoi. Bojan huomaa melkein heti minun punastumiseni ja hänelle tulee hymy kasvoille ja hän pörröttää tukkaani. "I have to go now becouse we have to practise us show now at the last time. See you later!" Sanoo Bojan. "Okay good luck!" Toivotan hänelle ja annan high fiven ja hän lähtee.

       Kun joker out on saaneet kenraaliharjoituksensa harjoituksensa harjoiteltua on minun vuoroni. Astelen lavalle ja menen sen eurolava kuution sisälle ja aloitan harjoitukset. Kun nousen sen kuution päälle huomaan Bojanin ja muut hänen bändiläiset katsomossa ja minua alkaa hymyilyttää, mutta yritän pitää pokkaa, koska hymyileminen ei kuulu esitykseeni hah.

~time to skip iltaan~

Seisomme porukalla käytävällä. -Omg mua jännittää- mietin päässäni "jee en malta oottaa että päästään esittää tää suurelle joukolle" sanoo tanssija. "Juuh" vastaan hieman jännittyneenä mutta, kun huomaan että tuo Norjan viisueduataja Alekssandra tulee luokseni niin halaan häntä. "Hi Aleksandra" tervehdin häntä. "Hi käärijä! How is going?" Tuo kysyy minulta. "Yes yes very good" vastaan nauraen. Alekssandra nauraa"you are so good to speak english" sanoo Alekssanra minulle. "Oh really?" Kysyn häneltä. "No" hän nauraakäkättää. Minä alan nauraa myös.

       Aika alkaa lähestyä sitä, että viisu semifinaali alkaa. Minä teen äänenavausta ja ns lämmittelen esitykseeni. Nyt on minun vuoroni esiintyä. Bojan ja muut uudet ystäväni täältä sanovat tsempit minulle ja astelen lavalle. En vedä ihan täysiä, koska minun suunitelmissa on vetää täysiä sitten finaalissa ja voittaa. Saan esityksen esitettyä ja kuulen kuinka koko liverpool hurraa ja taputtaa minulle. Siirryn penkille katsomon eteen ja huomaan, että Bojan tulee viereeni. "Hi" tervehtiu Bojan. "Hi" vastaan hänelle ja hän yhtäkkiä ottaa minut hänen kaikkuun ja tunnen kuinka mukava olo minulle samantien tulee. Huomaan myös hänen kasvoiltaan, että hänkin tykkää että olen vierellänsä...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 18, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Parhaista Kavereista RakastavaisiinDonde viven las historias. Descúbrelo ahora