± 1 ±

116 13 117
                                    

Yeni bölüm için sınır;
Oy kullanma:5
Yorum atma:10

±

Jisung okulun sessiz ve bir okadarda zorbalık gören çocuğuydu.bir gün kantine yemek almaya giderken bir grup geç jisung'u durdurdular ve parasını almaya çalıştılar.jisung paralarını vermeyince ortam büyük bir sessizliğe büründü tıpkı jisung'un her gün sessiz olduğu gibi.

"paralarını ver dedim sana!"
Soobin jisung'a o kadar aşağılayıcı bir bakış atiyorduki bu jisung'un daha çok korkmasına yol açıyordu.jisung konuşamıyordu.ne olmuştu ona neden bir anda ölüm sessizliğine bürünmüştü?

Soobin tekrar konuşmaya başladı ama bu sefer öncekinden daha şiddetli ve yüksek bir şekilde bağırdı.
" Sana paralarını vermeni söyledim Jisung!"
Jisung tekrardan cevap vermeyince artık soobin'in Sabri taştı ve jisung'un yakasına yapıştı.gozu şuan hiçbir şey görmüyordu.hizlica jisung'u duvara sertce itti.jisung kafasını vurmasiyla
"Ahh canım acıyor soobin bırak beni"
Demişti ama nafile.soobin daha yeni başlıyordu.

Soobin jisung'u yere fırlattı ve tekme tokat dövmeye başladı.biraz dovdukden sonra diğer arkadaşları yeonjun ve beomgyu'ya bir işaret yaptı ve gelmelerini söyledi.Arkadaslarida geldikden sonra Jisung artık dayağa hazır bir sekilde sadece gözünü yumup bu anın bitmesi için tanrıya dualar etti.

Artık Jisung önünü goremiyordu,yorulmustu tek istediği olmekdi.soobin ve arkadaşlarından oldukça nefret ediyordu.onlara karşı gelmek istiyordu ama bunu yapamıyordu.Jisung birazcık daha dayak yedikden sonra soobin ve ekibi jisung'un cebinden parasını alıp yanından uzaklaştılar.uzaklasmadan önce dedikleri cümle jisung'u oldukça korkuttu.

"Senin yerinde olsam üzülürdüm Jisung, çünkü yakın zamanda namusunuda alacağım"
Jisung resmen titriyordu sadece arkadaşı  hyunjin'in gelmesini istiyordu.

Ayağa kalkmaya çalışırken tekrar yere düştü Jisung,fakat ona uzanan eli görünce sevinmişti Jisung çünkü arkadaşı hyunjin yanına gelmişti.

"Jisung iyi misin? Özür dilerim senin yanında olamadım affet beni"

"Önemi degil hyunjin zaten konu benim konum kendini suçlama"

"Peki...hadi gel kantine yemek almaya gidelim"

"Şey hyunjin ben gelemem"

"Neden gelemezmissin bakalım?"

"Soobin ve arkadaşları tüm paramı aldılar suan beş parasızım"

"Ben ne gune duruyorum Jisung?"

"Cidden gerek yok hyunjin sana afiyet olsun ben sınıfa çıkıyorum"

"Ne yapacaksın sınıfta tek başına?"

"Oturup şarkı dinleyeceğim"

"Tamam bende ikimize tost alıp hemen yanına gelirim"

"Tostta hiç gerek yoktu"

"Hayır vardı Jisung!"

"Tamam tamam"

±

I changed for you | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin