Hemen yazmaya başlayacağım hiç uzatmak istemiyorum
Buarada youtubede 3k takipçiye ulaştım herkese çok teşekkür ederimm
Ama bu aralar keşfettim kapalı eğer videolarımında bağlantısını kopyalayıp yorum yazarsanız çok çok mutlu olurum
Şimdiden iyi okumalarr
±
Nöbetçi öğrenci ve Öğretmen
"Hocam afedersiniz dersi böldüğüm için özür dilerim Müdür Bey Soobin'i acil bir durumdan dolayı odasına çağırıyorda alabilir miyim?"
"Tabiikide Soobin oğlum git konuş da gel bakalım eğer ciddi bir durumsa bana anlatabilirsin.Buarada teşekkürler"
"Rica ederim hocam"
±
Nöbetçi öğrenci ve Soobin
"Neden bağırarak söyledin ha? Canınamı susadın sen?"
"Neyi bağırarak demişim ya?"
"Neden herkesin içinde bağırarak ciddi bir durum olduğunu söyledin?"
"Boşluğuma gelmiş ne bağırıyorsun? Ama yinede kusura bakma"
"Off tamam kes!"
"Hem sen kimsinde benim canıma susuyorsun yani tehdit ediyorsun?"
"Tehdit ederken sana mı soracağım?"
"Tehdit ettiğin kişi ben isem evet soracaksın"
"Sen kimsin benimle böyle konuşmaya cürret ediyorsun?"
"Bak Soobin benimle böyle atarlı giderli konuşma tamam mı diğer konuştuklarına benzemem ben"
"Boş konuşacağına yürü gerizekalı nöbetçi"
"Müdürün odasına gelene kadar sende konuşma Soobin seni dinlemek istemiyorum"
"Bende sana meraklıyım sanki amk"
"Bana küfür etme"
"Tamam be kes"
±
Müdür ve Soobin
"Soobin sen nasıl bir pisliksin!"
"Müdürüm..."
"Sus Soobin sus bu duyduklarım ne demek ya benim okulumda böyle bir olay yaşanamaz,böyle bir öğrenci olamaz!"
"Müdürüm ben birşey yapmadım kendisi yapmak istedi bende dayanamadım"
"Sus Soobin sus kamera kayıtları var bende eğer yalan atarsan daha çok hapiste kalırsın söylemedi değil,lütfen doğruyu söyle"
"Hocam evet ben yaptım.Jisung istemedi zorla oldum onunla çünkü onu seviyordum.Ne kadar ondan nefret ediyorum gibi yapsamda,Ne kadar ona zorbalık uygulasamda ben başından beri Jisung'u sevdim"
"Oğlum Jisung'u seviyorsun diye ona zorla taciz etmene hakkın yok anladın mı?"
"Biliyorum müdürüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I changed for you | minsung
Truyện Ngắn"kötü insanlar hiçbir zaman değişmez minho,her zaman kötülerdir" "yanlış diyorsun jisung, kötü insanlar her zaman kötü kalmazlar çünkü onları değiştirecek illa birisi vardır"