~7-Neden değiştin?..~

75 6 0
                                    

(Bu bölümdeki sabah bi önceki bölümden yedi gün sonrası haberiniz olsun :))))))) İyi okumalar ^v^)

Yeşillinin kafası çok karışıktı. Melez birkaç gündür sanki depresyonda gibiydi. Sorduklarında kısa cevap veriyor, geceleri geç uyuyor, doğru düzgün yemek yemiyor, sürekli ağladı ağlayacak gibi duruyordu. Ve her gece ağladığı kesindi. Melez bunu sürekli reddetsede yeşilli anlamıştı. Bazen kabus gördüğünü düşünüp kapısında bile beklemişti. Çatıya çıktığı günden beri ilk zaman tanıdığı Shoto'ya dönüşmüştü resmen. Belki kötü bi haber almıştır diye düşündü yada bişeyden rahatsız olmuştur yada bişey aklını kurcalıyordur. Meraktan içi içini yiyordu ama sormaya korkuyordu çünkü morali zaten bozuktu daha çok bozmak istememişti. Melezdeki değişimi sadece yeşilli değil diğer herkes fark etmişti. Sürekli iyi misin diye soruyor bişeyler yedirmeye, onu güldürmeye çalışıyorlardı ama hiçbişey işe yaramamıştı. Ne yapmaları gerektiğini hiçbiri bilmiyordu. Sanki bi döngünün içinde sıkışmışlardı. Her gün aynı şeyler oluyordu. Okula gel, Shotoya bak, mutsuz olduğunu gör, iyimisin diye sor, evet diye cevap al, cevabın yalan olduğunu düşün, yemek yedirmeye çalış, başarısız ol, güldürmeye çalış, yine başarısız ol, tekrar iyimisin diye sor, yine evet diye cevap al, tekrar cevabın yalan olduğunu düşün, eve git, ve tekrarla. Hayatları bir haftadır lanet bi rutine dönüşmüştü. Ama kararlılardı ne olursa olsun eski Shotoyu geri istiyorlardı ve getireceklerdi.

Izuku:Shoto sen iyi olduğuna emin misin?

Shoto:İyiyim dedim ya Izuku, neyse ben sınıfa gidiyorum

İida:Teneffüste bitmedi ki daha

Shoto:Az kalmış

Izuku:Sınıfa kadar bırakmamı istermisin?

Shoto:Yok gerek yok

Uraraka:Nesi var bunun ya? Bir haftadır sürekli soğuk yapıp duruyor
dedi kahverengi saçlı kız melez onları duyamayacak kadar uzaklaştıktan sonra.

Kirishima:Biz yanlış bişeymi yaptık acaba?

Denki:Rahatsız olduğu bişey olsaydı söylerdi daha önce söylemişti
dedi sarı saçlı isyan edercesine.

İida:Eee ne oldu o zaman?

Uraraka:Izuku-kun?

Izuku:Efendim

Uraraka:Sen bişey biliyormusun? Sana dedimi bişey?

Izuku:Yok benlede doğru düzgün konuşmuyor...
Sanırım size artık anlatmam lazım

Kirishima:Neyi anlatman lazım?

Izuku:Shotoyla nasıl tanıştığımızı

*DERS ZİLİ*

Denki:Bizimi dinliyor bunlar amına koyim

İida:Boşver ders beden hoca serbest bırakır yine o zaman konuşuruz

Izuku:Tamam derste anlatırım o zaman geç kalmayalım hadi, hocadan yine azar yemek istemiyorum

《DERSTE》

Uraraka:Heh geldim

Denki:Bensiz başlama

Izuku:Herkes geldi dimi?

İida:Evet geldik

Kirishima:Niye buraya tıkıştık ki biz?

Izuku:Kimse duymasın diye tabiki, neyse başlıyorum iyi dinleyin bak bidaha anlatmam ona göre...

《20 DK, IZUKU HERŞEYİ ANLATTIKTAN SONRA》

Uraraka:Agh bu berbat

Izuku:Biliyorum...

~Die for you~《Tododeku》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin