~1.Bölüm~

103 34 74
                                    

Herkese merhaba yeni ve güzel bir kurgu ile karşınızdayım. Buradaki hersey tamamen benim hayal ürünümdür .Sevebileceğiniz bir kurguya hazır mıyız ???<3

*************************************
Baran Arslan 'dan 🤎✨️

Kan kan !!!

Ne oluyor kalbim yerinden çıkacak. Başımı donderdim .Karşımda tam karşımda durmus .Uzerinde gelinlik olan kız gözlerinden kan geliyor. Kalbine bıçak saplanmış. Kiz ağladıkça gözlerindeki kan daha fazla hızlı akıyordu. Dudakları dikili bir şeyler demek istiyor .Bu kiz kim kim ?

Işık güneş , güneş ışıkları telefon sesi ne oluyor. Gözlerimi araladigimda güneş ışınları ile gözlerim savaşmaya başladı.

Ellerimle gozlerimi ovdum. Komedinin üzerindeki telefonumu aldım. Dun aksam çok içmişim. Kafam zongluyordu .Gördüğüm rüyada neydi böyle derin nefes alıp verdim.

Uykulu bir sesle "Alo " dedim .

Sert ve gür sesi ile "Sen hala uyanmadın mi ?" Dedi Azad Arslan (yani Dedem)

Benim Diyarbakıra gelememi istiyordu. Saat 10' da uçağım vardı.

Hala anlamiyordum dedem ne ısrarcı çıkmıştı. Tam 20 yıldır görmüyordum kendilerini Almanya 'ya gelmiştim .Alışmıştım buraya buranın insanlarına Diyarbakır benim için açıdan başka bir şey değildi.

Dedem beni 8 yaşındayken Almaya'ya gonderdi .Nedeni babamın annemin katili olması ve beni herseyden çekip buraladaki yurtlarda büyütü.

Nefert ediyordum oradaki herkesten her şeyden Dedem son 5 yıldır beni ikna etmeye calsiyordu .Sürekli bahane uyduruyordum. Ama artık bende o da sıkılmıştık.Bugun saat 10 'da uçağım var .

Her şeyle yüzleşmek demekti bu gerceklerinle yüzleş diyordu .Ne zmana kadar barlarda içip içip serhos olacaksin .Tanış babanla annenin ve çocukluğunun katili ile diyordu .

İçimdeki çocuk korkuyordu .Gözleri ile görmüştü. Babasının annesine silah doğruluğunu silah patladığında annesinin karnına geldiğini annesinin karnında kardeşi olduğunu her şey alt üst olduğunu gözleri ile görmüştü. Annesinin cansız bedenine sarılırken herseyden herkesten nefert edişini.

Baba dediğim adam annemi , beni kardeşimi hayattan koparmışti. Gidip kendisini görecekti o fare deliğinde ona hesap soracaktım.

Derin nefes aldım Aklındaki intikam hırsı daha da alevleniyordu.

Dolabımda siyah bir gömlek ve siyah bir kumaş pantolon aldım.

Hic bir eşyamı yanıma almadım. Gerek yoktu 2 gün içinde gidip gelecektim .Sonra bir daha asla gitmeyeceğim.

Telefonumu aldım. Cebime koyup bir taskiye bindim neler olacaktı bilmiyorum ama iyi şeyler değil.

Havalimanina gelmiştim.saat 9.30 'du daha yarım saat vardı. Pasaport işlemleride bitmisti .

Telefomu baktığımda Dedem bir kaç defa daha aramisti .

Kiz arkadaşım lena 'da mesaj atmıştı. Şimdi hiç onunla ugarsmiyacaktim.

Yaklaşık yarım saat sonra uçağa binmistim .

Yazar'dan ✨️

Konakta büyük bir heyecan vardı. Tam 20 yılık hasret sona erecektir.Azad Ağa 'nin içi içine sigmiyordu .

Surekli torununu arıyordu. Berfin ne oldup bitigini anlamiyordu.

Konakta ki heyecanı merak ediyordu .Mutfaktan çıkan Dilara 'yi gördü.

ENGELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin