🍌 3 🍌

6 0 0
                                    

Kapının açılmasıyla uyanmıştı Jungkook. Başını kaldırıp kapıya baktı. Gelen kişi ona erik almaya giden yakışıklı eşi Taehyungdu.

Ayakkabılarını çıkartıp portmantoya koydu. Hızlı adımlarla mutfağa gitti. Erikleri ve yanında aldığı başka meyveleri güzelce yıkadı .Bir tabağa koyup eşinin yanına doğru ilerledi.

" Eveetttt al bakalım güzelim. " Jungkook yayılmış olduğu koltuğa Taehyung'un da oturacağı şekilde oturdu. Taehyung eşini beslemek için bir tane erik aldı ve eşinin ağzına götürdü.

Neredeyse tüm meyve tabağını bitirmişti. Şimdi ise Taehyung'un kucağına yatmıştı. Taehyung ise Jungkook'un saçları ile oynuyordu. Biliyordu ki Jungkook saçıyla oynanmasını çok seviyordu.

Taehyung Jungkook'a baktığında uyuya kaldığını gördü. Yavaşça oturduğu yerden kalkıp Jungkook'u kucağına alıp taşıdı. Üst kattaki odalarına gelmişti. Onu uyandırmamaya çalışarak yatağa yatırdı. Üzerini örttükten sonra tuvalete gitti.

İşlerini hallettikten sonra yatağa yatıp eşinin saçını okşadı. Dudaklarına baktığında dudaklarını büzmüştü bu haliyle tam yemelikti.

Yavaşça yüzüne doğru eyilip ilk başta alnına sonra da dudaklarını öptü uzun bir süre. Sonra yastığına başını koydu ve kolunu eşine sardı. Taehyung'un illaki birisine sarılarak uyuması gerekiyordu aksi takdirde uyuyamazdı.

Jungkookla kavga ettiklerinde ayrı yattıklarında uyuyamazdı ki bu geceler onun için tam bir cehennemdi.

" Seni seviyorum güzelim. " diye söyledi Taehyung eşinin kulağına.

" Bir kere daha öpsene...

My Baby Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin