🍌 2 🍌

14 1 0
                                    

" Taehyungggggggg " diye bağırdı Jungkook eşine. Akşam oturma odasında uyuyakalmıştı. Sabah uyanıp odalarına gittiğinde ise çok fazla dağınık olduğunu gördü. Jungkook tam bir düzen delisi olduğu için bunu görünce baya bi sinirlenmişti.

Odaya hızla adım sesi duyunca kollarını beline koydu. Çok sinirliydi. Onu dünkü olayda da affetmemişti.

" Güzelim doğuruyor musun ha noldu iyimisin ? " diye sorar gözlerle baktı eşine Taehyung. Jungkook ise sinirli bir şekilde "1- daha doğuma çok var. 2- bu odanın hali nee??!" diye cevap verdi. Yüzü kıpkırmızı olmuştu.

Taehyung biraz eşine yaklaşmak istedi ama bunda başarılı olamadı. Jungkook ona dokunmasına izin vermiyordu.

" Ben sana kaç kere diyeceğim burayı böyle bıra-" sözlerini kesen Taehyung'un yumuşak dudakları olmuştu. İlk başta Jungkook tepki vermemeye çalışsada en sonunda pes edip tepki vermeye başlamıştı. Taehyung Jungkook'u belinden tutmuştu. Jungkook ise kollarını Taehyung'un boynuna dolamıştı.

Bir süre böyle kaldıktan sonra Taehyung başını eşinin alnına yasladı ve " Özür dilerim güzelim bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım. Şimdi sen aşağıya in bende buraları toplayayım sonra sana kahvaltı hazırlarım. " dedi mutlu bir şekilde. Jungkook ise başını ayırıp birden Taehyung'u yanağından öptü. Sonra oradan ayrıldı.

Salona indiğinde koltuktaki pikeyi katladı ve tekli koltuğun üzerine koydu. Sehpanın üzerindeki bardakları alıp mutfağa götürdü. Bulaşık makinesine yerleştirdi. Bir süre mutfakta oyalandıktan sonra Taehyung'un gelmeyeceğini düşünüp kendisine bir şeyler hazırlamaya başladı.

Domatesleri kestikten sonra tavaya koydu. Biberleri keserken birden arkasında birisi ona sarıldı. Bu Taehyungdu. Taehyung kafasını eşinin boyun girişimine sokup bolca öpücük kondurdu.

" Güzelim beni neden beklemedin ben yapardım. " diye sordu biber doğrayan eşine. " Çok acıktım napiyim. Senin geleceğin yoktu bende kendim yapayım dedim. " Diye söylendi eşine. " Ben sana ne zaman verdiğim sözü tutmadım ki. " diye söyledi eşine Taehyung. " Birkaç gün önce senden muz istedim ama getirmedin. " diye sitem etti eşine.

" Güzelim biz haziran ayındaydık muz ise kış aylarında çıkıyor. "

" Olsun yine de bulup bana getirebilirdin."

" Güzelim aradım ama hiçbir yerde bulamadım." Aslında bulduğu bir yer vardı ama zararlı olabileceğini düşündüğü için almamıştı Taehyung.

" Sen bırak ben yaparım." Diye söyledi eşine Taehyung. Jungkook ise yorulduğu için direkt mutfaktan ayrılıp oturma odasına gisip uzandı.

Bir süre sonra ikisi birlikte kahvaltı etmişlerdi. Taehyung mutfağı topluyor Jungkook ise televizyon izliyordu. Dizide gördüğü meyveden canı çekmişti. Birden Taehyunga seslendi " Aşkım bana erik alabilir misin???"

My Baby Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin