1. bölüm

93 3 6
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda içimde bir sıkıntı vardı sanki bugün bir şey olacaktı.Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim işlerimi hallettıkten sonra çıktım dolabıma yaklaşıp içinden bir şort ve krop alıp giyinmeye başladım.Aynadan kendime baktığımda gayet güzel olduğunu gördüm ama hâlâ içimdeki sıkıntı devam ediyordu ben düşüncelere dalmışken odamın kapısı birden açıldı gelene baktığımda ise annemdi.

"Beste hadi kızım geç kalıyorsun sonra kahvaltı etmeyip okulda yorgun oluyorsun." dedi annem aslında annem haklıydı ben bazen geç kalıp kahvaltı etmiyordum ve okulda çok yorgun oluyordum.

Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim ve konuşmaya başladım"tamam annecim çantamı alıp geliyorum" annem bir şey demeden kapıyı kapatıp gitti, nedenini bilmiyorum ama içimdeki sıkıntı devam ediyordu .saate baktığımda okul saatine çok az kaldığını görünce hemen çantamı alıp odamdan çıktım.

Aşağı indiğimde annemin kahvaltı hazırladığını gördüm ve hemen gidip yanağına bir öpücük kondurdum.

"Günaydın annem"

"Günaydın kızım, hadi hemen otur bir şeyler ye geç kaldın zaten" bende hemen oturup bir şeyler yemeye başladım.

20 dakikalık kahvaltıdan sonra hemen kalktım annemde hemen arkamdan kalktı kapıya ilerlemeye başladım ,hemen ayakkabılarımı giydim ama içimde gerçekten garip bir sıkıntı vardı. Arkamı dönüp hemen anneme sarıldım o kadar sıkı sarıldım ki sanki bir daha sarılmicak gibi.

"Kızım niye ağlıyorsun bir şey mi oldu" annemin seslenmesiyle kendime geldim ağladığımı yeni farkına vardım.

"Hayır annecim bir şey yok"dedi ama aslında vardı içimi kemiren bu sıkıntı.

"Peki kızım"dedi annem.

Kapıdan çıkarken son kez annemle bakıp "seni çok seviyorum anne"diyip çıktım.

Evet öncelikle size kendimi tanıtayim ben Beste 12. Sınıfa gidiyorum bu kadar yeterli bence yolda giderken evime dönüp baktım sanki hiç dönmicekmiş gibi.

Yolda giderken bir sokağa saptım burada kimse yoktu tam bi adım daha atacaktım ki boynumda hissettiğim baskı ile arkama döndüm arkamda bir adam vardı gülümseyerek bana bakıyordu o anda gözerim kapandı adamın kolları arasına yayıldım gözlerim kapanmadan adamın söylediği bir cümlesini duydum

"Oyunumuza hoşgelin küçük"













Evet bu benim ilk kurgum biraz kısa oldu ama ilerleyen bölümlerde daha uzun olacak 🤎

Sizi seviyorum❤

OyunbozanWhere stories live. Discover now