2.bölüm

48 2 44
                                    

Gözlerimi açtığımda yatakta uzanıyordum ama burası benim odam değildi hemen doğruldum son olanları hatırlamaya çalıştım bir adam bir şeyle boynuma baskı yapıyordu ve ben ona dönüp gözlerim kapanmaktayken adamın bana bir söz söylüyordu 'oyunumuza hoşgeldin küçük' evet en son buydu ama bi sorun vardi ben neredeyim hemen yataktan doğrulup kapıya doğru gitmeye başladım inşallah kapi kapalı değil diye ümit ediyorum elimi kapının koluna koyup indirdim evet kapı açıktı ama 1 dakika genelde kapılar herzaman kilitli olurdu bu işte bir iş var. Kapıdan çıktıktan sonra hemen merdivenlerden indim ama gördüğüm görüntü ile yerimden kıpırdayamadım burada ben tek yoktum birçok insan vardi ama en şaşırtıcı olan ise bunlardan biri olan eski sevgilim Can'dı.

Hemen şokumu atlatıp konuşmaya başladım"burada neler oluyor" dememle beraber herkesin bakışları bana döndü can bana şaşkınca bakıyordu.

Can kekeleyerek konuşmaya başladı"B-Be-Beste senin ne işin var burda" bende cana cevap vermeyip etraftaki çocukları incelemeye başladim ama burada tanıdığım sadece can yoktu. Birçok tanıdığım çocuk vardı;Melodi,Burak,Sanem,Ece ve Mert.

Ece benim en yakın arkadaşım bakışlarımız birbirini bulunca ağlayarak yanıma gelip bana sıkıca sarıldi.
Geçen birkaç dakika sonra birbirimizden ayrıldık.
Ece bana bakıp konuşmaya başladı "neden buradayız?"bende hemen konuşmaya başladım"bilmiyorum Ece siz nasıl geldiniz buraya?" Diye sordum.

Can hemen cevap verdi "en son biri boynuma birşey yaklaştırdı devamı yok." Ama bu işte bir iş var neden herkes birbirini tanıyor hemen bunu çocuklara sordum

"Hey!gençler sizcede bu işte bir gariplik yokmu?"dedim Melodi hemen cevap verdi.

"Ne demek istiyorsun Beste" bu garipliği neden sadece sadece ben farkediyordum herkes bana anlamaz gözlerle bakarken ben açıklama yaptım.

"Gerizekalılar bu adamlar bizi kaçırdı ama şansa hepimiz birbirimizi tanıyoruz bu işte bir şey yokmu sizce."dedim onlara.

Mert bana hak vermişçesine konuştu "Beste haklı, buraya farklı insanlarda gelebilirdi ama sanki özellikle şeçilmiş gibiyiz." Mert haklıydı herkes bu konu üzerine düşünüyordu.

1 SAAT SONRA

"Neden hâlâ gelen yok " Sanem bana cevap verdi "Bilmiyorum ki belki birazdan gelirler."

30 DAKİKA SONRA

Ama artık birinin gelmesi gerekiyordu artık dayanamayarak kapıya doğru koştum can arkamdan bağırıyordu.

"Beste nereye?"

Hemen kapıya vurup bağırmaya başladım."YETER ÇIKARIN BİZİ BURADAN KİMSİNİZ SİZ PİSLİKLER ,ŞEREFSİZLER ÇIKARIN BİZİ BURADAN" çocuklar bana şaşkınca bakıyorlardi can bana doğru gelip

"Beste bağirma gelip sana zarar verecekler bağırmayı kes!" Ben artık burada kalmaya dayanamıyorum biliyordum böyle bir şey olacağını çünkü içimde bir sıkıntı vardı aklıma gelenlerle durdum annem, şu anda annem ne haldeydi acaba.

Can hemen kolumdan tutup beni içeri doğru götürmeye çalıştı ama onu itip hemen kapının yanına gelip kapıya vurup bağırmaya başladım"LÜTFEN ÇIKARIN BİZİ BURADAN ANNEM KAYBOLDUĞUMU DUYUNCA FENALAŞMIŞTİR LÜTFEN NE İSTİYORSUNUZ BİZDEN BİZ SİZE BİR ŞEY YAPMADİK ÇIKARIN YA ÇIKARIN."Artık bağırmaktan sesim kısılmiştı.

Son kez kapıya vurup "ÇIKARIN BİZİ SEREFSİZLER" dediğim gibi kapı gürültüyle açıldı içeriye bir adam girdi.

"NE BAĞIRIYORSUN LAN SEN" dedi sesi sert çıkmiştı açıkçası korkmuştum ama korkmam cevap vermiceğim anlamına gelmiyordu.

"NE İSTİYORSUNUZ BİZDEN ÇIKAR BİZİ BURADAN YOKSA FENA OLUR"dediğimde adam güldü.

Alaylı sesiyle "ne olur?" dedi bende gülümseyerek "izle ve gör" dedim adam bana anlamazca bakarken ben bi anda adamın elini ısırmaya başladım.

Adam buna çok sinirlenmişti sert bi sesle "BİRAK LAN YOKSA FENA OLUR"dedi ama tabi ben inatçılığımı sürdürerek bırakmadım.

Adam "BIRAK LAN BI-AHHH BIRAK"dediğinde bende adama cevap olarak

"BIRAKICAN MI LAN BIZI SEN BİZİ BURADAN ÇIKAR BENDE SENİN ELİNİ BIRAKAYIM" dedim ama artık adam sinirlenerek elini dişlerimin arasından çekti.

"BEN SANA BIRAK DEMEDİM'Mİ LAN" dedi bağırarak bir anda gelip önümde durdu elini kaldırıp vuracakken bir el onun elini tuttu .





Evett yine bir yeni bölümle karşınızdayım

Sizce besteye vuran adamın kolunu tutan kimdi?

🤔🤔

OyunbozanWhere stories live. Discover now