Evet tam anlamıyla 1 saattir buradayım, ne gelen var ne giden bu Ateş denen adam delirmiş olmalı acaba şerefsiz demem onda ne etki etti de beni böyle cezalandırdı.
5saat sonra
Buraya kapatılmam ne kadar oldu bilmiyorum acaba 2 gün geçmiş midir?
'Evet Beste kesinlikle 2 gün geçmiştir puhahaha'
Galiba iç ses haklıydı ne 2 günü ya daha 3 saat bile geçmemiştir.
'İlk defa sana hak veriyorum iç ses'
'Beste ben herzaman haklıyım sen öyle görmek istemiyorsun'
'Egonu geri çek Ayten'
'Ayten kim ayol?'
Evet artık iç sesime Ayten ismini vermiştim.
'Kim olacak kız sensin Ayten güzel mi?'
Ben konuşurken artık iç seste benle konuşmuyordu öfff sıkıntıdan patlicam.
Artik yavaştan karnım guruldanmaya başladı galiba ben baya acıkmış bulunmaktayım.
2 gün sonra
Neden hâlâ kimse gelmiyor bu kadar mı insafsızlar ya ben artık açlığa ve susuzluğa dayanamicam artık gözlerim yavaştan kapanmaya başlarken kapı birden açılıp Affan denilen adam içeri girdi.
Bilincim beni terk etmeden önce Affan ın "abi bu kız bayılmış"dediğini duydum.
Ateşin anlatımıyla
En son Beste denen kızın bana şerefsiz demesiyle sinirle Affana kızı bir yerlere kapatıp ne yemek ne de su vermemesi konusunda tembihlemiştim ama birkaç saat sonra zaten pişman olmuştum.
Simdi ise 2 gün geçmiş çocukların olduğu eve gelmiştim Affanı yanıma çağırdım. "Affan şu kızı çıkar bakalım".
"Tamam abi"
Affan yukarı çıkarken bir çocuğun gözlerinden resmen ateş fışkırıyor neden acaba?
Daha fazla dayanamayarak çocuğa sordum "hayırdır koçum o gözler niye öyle bakıyor?"
"Niye mi? bak yemin ederim bestemin kılına zarar gelse seni kendi ellerimle gebertirim" Bu çocuk galiba ne dediğinin farkında değil.
"Çocuk sen kim oluyorsun da beni tehdit ediyorsun" çocuk tam bana cevap verecekti ki Affanın sesi duyuldu
"Abi bu kız bayılmış"
"Hassiktir"
Ben hemen yukarı çıktım odaya girdiğimde Beste bayılmış Affan onu kucağına almış hemen Affanın yanına gidip besteyi kucağından alıp aşağı indirdim,hemen koltuğun üstüne bıraktım.
"Affan doktur çağır gelsin"
"Tamam abi"
2 dk sonra doktur geldi ve bestenin açlıktan bakıldığında birazdan kendine geleceğini söyledi.
Şimdi siz bana soracaksınız doktur nasıl 2 dk da geldi zaten ben her ihtimale karşı dokturu getirmiştim. Ben düşüncelere dalmişken bir öksürük sesi ile kendime geldim. Öksürüğün geldiği yere baktığımda Beste yavaşça uyanıyordu.
Bestenin anlatımıyla
Gözlerimi yavaşça açtığımda bir koltukta kolumda da serum olduğunu gördüm. Ne olmustu ki bana evet olanlar teker teker aklıma geliyordu. O Ateş denen kişilik beni odaya kilitleyip ne yemek ne su vermisti benim bünyem daha fazla dayanamadığım için bayılmıstım.
"Beste güzelim uyandınmı" Bu çocuk salakmi
acaba gözlerimi açtığıma göre bide bu mal bana güzelimmi dedi?"Salakmısın can? gözlerimi açtığıma göre bide bi daha bana güzelim deme"
'Kız bu sana takmış vallahi"
"O Ayten Hanım sen buralarda "
'Ne oldu be beğenemedinmi?'
"2 gündür yanıma gelme ben sıkıntıdan patliyim kurtulunca gel ha Ayten sana fena kırıldım"
Aytenin konuşmasına izin vermeden buradakilere döndüm hepsi bi farklı bakıyordu Ateş bile.
"Ne oldu? Niye öyle bakıyorsunuz?"
Ateş denen hayvan hemen cevap verdim
" sen kimle konuşuyorsun?"
"Aytenle"
"Ayten kim?"
"İç sesim" dediğimde dudaklarında küçük bir gülümseme oldu, ben bu arada bu hayvana niye hesap veriyorum.
"Höst sen kimsinde bana hesap soruyun?"
Benim dediğim şeyi umursamadan Affanı çağırdı.
"Affan koçum gel buraya"
"Efendim abi"
Acaba ne diyecekti?
"Koçum Besteye yiyecek bir şeyler hazırla" aaa insafa gelmiş Ateşçik.
"Tamamdır abi" geçen sürede hiçkimse konuşmadı taki Affan gelene kadar.
"Abi yemeği getirdim"
"Tamamdır koçum bırak Bestenin önüne"
Affan yemeği önüme bıraktığında yemeye başladım herkes bana tuhaf bakıyordu.
"Yine ne oldu?"
Ece hemen cevap verdi.
"Knk az yavaşmı yesen bide çok yemedinmi?" Valla kusura bakmasınlar 2 gündür açım.
"Ece 2 gündür bir şey yemedim"
"Okey knk "
Ben yemeğimi yerken Ateş ayağa kalkıp Affana
"Koçum ben gidiyorum dikkat et"
"Tamamdır abi"
Ateş kapıyı açtı tam gidecekti ki ben ona geldiğimden beri sormak istediğim soruyo sordum.
"Biz ne yapacağız?"
Yavaşca arkasını dönüp
"Yarını bekle yarın oyunumuz başlıyor küçük " diyip çıktı.
Acaba ne oyunu?