Kız içeri girdiğinde ışıkları açtı ve salondaki koltuğa bıraktı kendini.Gözlerini kapattığı an kapı açılma sesi geldi ve ne olduğunu anlamadan kendini Hyunjin'in kolları arasında buldu.Minji,"İyi misin??bir şey olmadı değilmi?neden geç geldin?"Hyunjin tebessüm etti ve kızı kendinden ayırdı."İyiyim merak edilecek birşey yok."kız adamın omzuna sert olacak şekilde vurdu."Senin için ne kadar korktum sen biliyor musun??"adam yapmacık bir şekilde bağırmaya başladı."İmdat,şiddet var"kız durduramadığı kahkahasını sergiledi ve adama tekrar sarıldı.
Hyunjin,"yarın ise gidecek misin?"kız kafasını salladı ve Hyunjin'e baktı."Ben uyumaya gidiyorum,iyi geceler"diyip adamın yanağına minik bir öpücük bıraktı.tam gitmek için dönüyordu ki Hyunjin onunkolundan tuttu ve kendine çevirerek dudağını öpmeye başladı.Kız kendini Hyunjin'den ayırdı ve kırmızı yanaklarıyla koşarak bulunduğu odayı terk etti.
Hyunjin onun arkasından gülerek odasına gitti.
*****************************************
Sabah
Minji uyanmıştı,saate baktığında işe gitmesi için 45 dakikasının olduğunu anladı ve hızlıca kalkarak duş almaya gitti.
Duştan çıktıktan sonra kıyafetini giydi ve hafif makyaj yaparak işini sonlandırdı.
Hyunjin'inde kalkmıştı ve duş almıştı, geldiğinde üstünü değistirdi ve en sevdiği parfümünü sıktı .
Minji aşağı inecekken Hyunjin odasından çıktı.Minji hemen koşarak aşağı indi ve kızarmış yüzünü saklamaya çalıştı.Gözleri kocaman olan Hyunjin kızın arkasından koşarak gitti."Minji!"
Minji neden onun sinirle bağırdığını anlamayarak durdu ve arkasını döndü.Hyunjin burnundan soluyordu.
"İşe o kıyafetle gitmeyeceksin değil mi?"kız kıyafetine baktı ve Hyunjin'e döndü."Neden?""Heryerin belli oluyor minji,patronun zaten onu söylemeye gerek yok.Sana ilgi duysun istemiyorum.hatta ne yapalım biliyor musun??"kız kafasını hayır anlamında salladı."İstifa et"kızın gözleri fal taşı gibi açıldı."saçmalama-". "Dinle bir......benim şirketimde ise başla."kız bunu mantıklı bulmuş olacak ki kafasını salladı."O zaman hadi ista etmeyeeeeeeğ"adam kızın bu hallerine güldü ve çıkmak için çıkış kapısına yöneldi.
*****************************************
Kızın şirketindeki işlerini halletmişlerdi, kız derin bir nefes aldı ve camdan dışarıyı izlemeye başladı.
Yeni bölüm bugün gelecek sadece su an biraz işim var küçücük bir iş devamı gelecek bekleyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hwang Hyunjin•my roommate
Fanfic"sen kimsin?evime nasıl girdin?" "Bir dakika nasıl senin evin oluyor? parasını taze taze ödedim ben!"