|1|

259 17 18
                                    

Jeonginden
Haejin'le transfer edildiğimiz okulun tam önünde duruyorduk. Bahçe kalabalıktı. Hoodiemin şapkasını başıma geçirecekken Haejin durdurdu beni. Evet anksiyetemle başa çıkmam gerektiği ile ilgili bir makale yazacak şimdi. Çünkü nefes verdi ve konuşmaya hazırlanıyor.

Haejin
Jeongin. Yapma şöyle çakarım bi' tane görürsün.

Jeongin
Offfffffff

Haejin
Noonaya of denmez sus bakayım.

Jeongin
Noonam değilsin ki? Benden önce okula başladığın için bir sınıf üstümsün sadece.

Haejin
Şşşttt çaktırma.

Jeongin
Neyse hadi girelim okula. Hemen bitsin ve eve gidip uyuyalım

Haejin
İşin gücün uyku haa.

Haejin koluma girip kapalı olmayan bahçe kapısından içeri girmişti. Girişten bile görkemli gözüken, krem rengine yakın ama fil dişi rengi gibi, duvarlarında sarmaşığa benzer çiçeklerin olduğu ve bir sürü camı olan okulun giriş kapısı ise yine aynı renklerdeydi. Yaklaşık on merdiven vardı girişte. Ben incelememi yaparken çoktan on merdivene gelmiştik. Haejin beni çeliştirip hızlanmamızı sağlarken çoktan giriş kapısına girmiş ve zemin kata ulaşmıştık. Şimdi müdürün odasını bulmalı ve sınıflarımızı öğrenmeliydik. Karşımızdaki merdivenleri çıkmak yerine solumuzda kalan koridorda yürümüş ve yaklaşık 5 odadan müdürün odasını bulmuştuk. Haejin kapıyı tıklatırken tırnaklarımı yemeye başlamış, elime vuran el ile geri çekmiştim. İçeriden duyduğumuz 'gel' onay sesi ile içeri girmiş, tam müdürün masasının önünde beklemeye başlamıştık. İsimliğinde adının Dongeon olduğunu öğrendiğim müdür tahmini otuz veya otuz beş yaşlarındaydı. Haejin gülümseyerek selam verdi ve direkt konuya girdi.

Haejin
Merhabalar. Biz Sogan Hukuk Fakültesinden geliyoruz. Geçen hafta transfer başvurumuzu onaylamıştınız.

Dongeon
Evet hatırladım. İsimler neydi?

Haejin
Ben Yang Haejin ve kardeşim Yang Jeongin.

Dongeon
Tamamdır.  Biriniz 11 biriniz 12. Sınıf. Haejin sen 12/C sınıfındasın. Jeongin sen de 11/A sınıfındasın. Tekrardan hoşgeldiniz. Umarım iyi bir okul yılı geçirirsiniz.

Haejin
Teşekkürler.

Diyerek konuşmayı sonlandırmış, koluma girerek odadan çıkarmıştı. Derin bir nefes alıp bıraktığımda gerçekten rahatlamış hissediyordum. Tanrım. Bütün müdür odaları çok gerici. Önümdeki kat planına bakarken ne ara geldiğimizi sorgulamamıştım. 11/A ve 12/C sınıfı aynı kattaydı. En azından teneffüslerde Haejin ile koridorda takılabilirdik. Yine de iletişimimiz sadece 10 dakikalık teneffüslerfen oluşacaktı. Haejin düşüncelere daldığımı anlamış olacak ki, beni merdivenlere çekerken, konuşarak rahaylatmaya çalışıyordu.

Haejin
İyi tarafından bakalım gün sonunda bir değil iki tane dedikodumuz olacak. Eve beraber gideceğiz ve yol boyunca bunları konuşabileceğiz

Jeongin
Bence eve giderken takip edileceğiz çünkü bu güzelliğe çok yavşarlar diye düşünüyorum.

Haejin
Bir sürü kız da önümüzü kesecek bu yakışıklılık sap bırakılmayacak diye düşünüyorum

Jeongin
Haejin... Ben gayim ya?

Haejin
Kızlar bunu bilmiyor olacak Jeong. Yüzde yüz eminim bir sürü kız senin instagramını isteyecek.

Jeongin
Ve bir sürü erkek de seninkini

Haejin
Şöyle gözüme yakışıklı gelen birini bulursam verebilirim.

I love your sisterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin