|2|

138 16 49
                                    

Jeongin

İlk alarmımın çalması ile uyandım. Gayet güzel uyumuştum ve kendimi enerjik hissediyordum. Şarjdaki telefonumu alıp bütün alarmlarımı ertelemiş, xxxtentaction-moonlight eşliğinde banyoya ilerlemiştim. Saçlarımın ıslanmaması için kafama bandanamı geçirmiştim. Yüzümü yıkadıktan sonra yüz temizleme jelinden bir miktar elime sıktım. İki elimle köpürtüp yüzüme uygulamıştım. Beklemesi gerekmediği için hemen yıkamış, dişlerimi fırçalamaya geçmiştim. Macunun acı tadı ağzımda yayılırken ağzımın içindeki köpükleri tükürüp gargaramı yapmıştım. Aynaya son kes bakmış, her şeyin tamamlandığını görünce yüzümü ve ellerimi kurulamış, nemlendiri kremimi sürmüştüm. Ardından da dudaklarıma renksiz nemlendiricimi yaydıktan sonra hazırdım. Sadece yedi dakika geçmişti. Bandanamı çıkarıp askısına asmış, banyodan çıkmıştım. Odama girmiş, bir kaç şarkı daha ilerleyen şarkılarımı kapatıp, Hyunjin hyung'a kaçta çıkacağını sormak üzere ismine tıklayıp mesajı yazmak için tuşlarda parmaklarımı gezdirirken son görülmesinin iki dakika önceye ait olması sevindirmişti. En azından hızlıca görecekti ve merak etmeme gerek kalmayacaktı.

Jeongin
Pişt gelincik günaydın. Bugün kaçta çıkacaksın evden? Ona göre hazırlanacağım.

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Lakabım gelincik mi oldu simdi?

Jeongin
Biraz öyle oldu gibi. Beğenmedin mi?

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Begenmez olur muyum askim ya sen bana ne desen begenirim zaten

Jeongin
Aşıksın bana ya

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
COOOOKKK

Jeongin
Biliyordum zaten neyse. Soruma cevap alayım?

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Kahvalti yapip cikarim. Bugun minho hyunga sozum var okula erken gidicem.

Jeongin
Niye ne yapacaksınız ki?

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Bilmiyorum ki o soyleyecek hicbi fikrim yok

Jeongin
Hm anladım. O zaman sen kahvaltını yap gelincik. Ben de ablamı kaldırayım, kahvaltı yaparız. Sonra sizin eve gelince haber veririm.

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Airpodslari unutma bak muzik dinlicez

Jeongin
Unutmaaam. Hadi afiyet olsun şimdiden.

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Sagol hayatim sana da afied honey sugar
(Görüldü 7.13)

Hyunjin Hyung😍💞😭🥺
Goruldu mu yedim ben?

Attığı mesaja tekrar görüldü atmamak için bildirim panelinden okuyup ablamı kaldırmak için odasına ilerledim. Kapıyı çalmadan içeri girdim ama zaten yatağı topluydu ve saçlarını tarıyordu.

Haejin
Günaydın bebeğimm

Jeongin
Güno ablammmm

Haejin
Koş aşağı kahvaltıyı hazırla da çıkalım.

Hoaydaaaa normalde ablam hayatta erken yapması gereken şeyler olmadığında erken gidelim falan demezdi n'oluyor buna?

Jeongin
Neden????

Haejin
Hyunjin ile okul başlamadan gezelim dedik de ondan.

Jeongin
Peki o zaman ben mutfaktayım.

Odadan çıkınca sinirimi içimde tutmak için sıktığım yumruğumu serbest bırakırken, Hyunjin Hyung'un bana neden yalan söylediğini düşünüyordum. Sonuçta söylese de bir şey demezdim. Merdivenleri indiğimde mutfağa geçip pratik olması için iki tane sandviç ekmeği, bir paket hindi füme, marul ve Hae sevdiği için domates çıkarmıştım. İki ekmeğin dearasını doldurunca, Hae'ninkini peçeteye sarmış, kendiminkini de yukarı çıkarken yemiştim. Haejin'im güzel olduğunu kabul etmediği için makyaj yapıyordu. Geldiğimi görünce eyelinerını bıraktı ve ekmeği aldı elimden. Ben de son lokmamı ağzıma atarken bıraktığı eyelinerı alıp göz kapaklarıma çekmiş, kuyruğunu uzatmadan bırakmıştım.

I love your sisterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin