MUZIEK: Thinking out loud~ Ed Sheran
Daar stonden we dan, met z'n 4en bij het water. "Ik ehh ga even wat drinken, wil je ook wat?" vraag ik aan Nick. "Ja hoor, lekker!" We lopen naar onze handdoeken. Ik pak de koelbox en doe hem open. "Wat zou je graag willen?" Vraag ik verlegen aan hem. "Ehh doe maar Cola als je dat hebt". "Tuurlijk heb ik Cola, zeg ik met een knipoog". NEE HEB IK DAT ECHT GEDAAN? Gaf ik hem nou een knipoog? Dit is niet waar. Ik graai snel met een rood hoofd een blikje Cola uit de koelbox. "Wat wil jij Man?" "Doe maar Ice Tea" Ik pak ook voor Mandy een blikje en geef het aan haar. "Ik wil ook drinken!" Roept Thomas vanaf een afstandje. Ik pak appelsap voor Thomas in de hoop dat hij dat accepteerd. We lopen weer terug naar het water, waar Thomas inmiddels al een begin van het kasteel heeft gemaakt. Ik gooi het pakje appelsap vóór hem in het zand. "Ik lust geen appelsap!" Is wat zijn eerste reactie is. Lekker dan, nu moet ik weer iets anders gaan halen. Waarschijnlijk zei ik dat iets te hard, want Mandy kijkt me aan alsof ik iets heel ergs heb gezegd. "Ik ga wel wat halen, wat wil je Thom?" Zegt ze plotseling. "Ehh ik wil ook een Colaatje". Mandy rent weg. Daar zat ik dan. Alleen in het zand met mijn vakantiecrush. Best awkward, maar ook wel weer leuk natuurlijk. Ik kijk naar hem. Misschien niet de beste beslissing aangezien hij nu ook naar mij kijkt. Hij heeft mooie bruine ogen. "Hoe oud ben je?" Vraagt hij, nog steeds naar mij kijkend. "Ik ben 16, jij?" Ik hoop dat hij wel op goede leeftijd is een niet een paar jaar jonger. "Ik ben 17, niet zo een groot verschil hè?" Zegt hij, waarna hij zijn hoofd een beetje van mij afwijkt. Hij is een jaar ouder! Daar had ik stiekem wel op gehoopt. Inmiddels zie ik Mandy terug komen rennen en snel kijk ik naar haar. Ze gooit een blikje Cola in het zand. Thomas pakt het direct en maakt het open. *ptss* Thomas neemt een slok en laat een boer. "THOMAS!" Ongelofelijk dat hij dat deed! Ik kijk naar Nick die naast me zit. Gelukkig kan hij er om lachen. "Ik ga denk ik weer even naar mijn handdoek" zeg ik in het algemeen.
"Is goed hoor, ik red me hier wel *knipoog*" "Nick, waar lig jij?" Vraag ik zo lief mogelijk. "Daar" Hij wijst een plek schuin achter ons aan. Ik loop terug naar de handdoek en ga op mijn buik liggen. Even later hoor ik voetstappen en een plof. Mandy ligt weer naast me en Nick ligt verderop.
Mijn ogen vallen dicht en ik voel de warme zon op mijn huid branden.
Zo lig ik een kwartier lekker in de zon, maar dan voel ik iedere keer zand op mijn rug terechtkomen. ik hoor mensen gillen, schreeuwen, heel hard rennen. Ik kijk op. Het enige wat ik voor me zie zijn hordes met mensen. Totdat ik achter de mensen kijk. Een enorme vloedgolf komt onze kant op!! "HELP" roep ik hulpeloos. We pakken snel al onze spullen aangezien de tsunami nog ver weg is. We rennen, rennen, rennen en rennen. Gek genoeg kom ik in de stoet mensen Nick tegen. We rennen. We schuilen bij een huis. Ik zit in een kast en mijn ouders onder het bed. Mijn broertje gaat onder het bureau zitten en Mandy onder een eettafel. Nick zit bij mij in de kast.
Dan horen we heel hard gebonk en een vreselijk kabaal. Dan gebeurt het. Ik voel Nick's lippen op die van mij.
Ze komen los van die van mij en ik zeg:
"Ik hou van je"LANG HOOFDSTUK YEAHH EINDELIJK ZIJN NICK EN JOY SAMEN❤️ DIT IS ZO LEUK OM TE SCHRIJVEN! IK GA WEER BYEE👋
LOTS OF LOVE
X A.