1. Sunset beach

13 0 0
                                    

Daar lig je dan, met 35*c op het strand in Turkije. Ik vergeet mezelf bijna voor te stellen.. Ik ben Joy,16 jaar en altijd hongerig. Mijn broertje heet Thomas en is 9. Mijn ouders heten Anita en Marco. Omdat ik mijn beste vriendin Mandy (oftewel Man) niet kon missen voor 3 weken, is zij gezellig met ons mee. We liggen naast elkaar (Man en ik) magazines te lezen. En ja hoor, dit had ik kunnen verwachten. "Willen jullie met mij een zandkasteel maken bij het water?" Thomas staat met zijn puppyogen ons aan te staren in de hoop dat we dan komen. We staan op en lopen achter Thomas aan naar de plek waar hij het wilt bouwen. We gaan zitten in het zand. Precies op dat moment komt er een supe knappe jongen uit het water gewaggeld. Ik kijk naar Mandy en merk dat zij naar precies hetzelfde kijkt als mij. Ik stoot haar aan en trok mijn wenkbrauwen 2x omhoog. Thomas staat ons aan te staren alsof we pittig gestoord zijn. (Wat ik begrijp aangezien hij een jongen van 9 is, maarja). Als de jongen een paar meter verder is, rent Thomas ineens weg. Dan pas kom ik erachter dat Thomas achter de jongen aanrent!
"THOMAS, KOM TERUG!" Maar het is al te laat. Hij staat met de jongen te praten. Mijn mond valt open op het moment dat hij naar ons kijkt. Onze blikken kruizen voor 2 seconden en dan kijk ik snel weg. Gelukkig zie ik Thomas terug komen lopen, maar niet alleen! Hij komt met de jongen! Nog geen 5 seconde later staat Thomas (met de knappe jongen) voor ons. "Hoi" zeggen Man en ik tegelijk. Volgens mij heb ik echt een hoofd als een tomaat😂
"Hi" zegt de jongen. "Dit is mijn zus Joy en haar vriendin Mandy" zegt mijn broertje nonchalant. "Ehh hoi, ik ben Joy" Is het enige wat er uit mijn mond kan komen. Dan pas kom ik erachter dat Thomas dat net al heeft gezegd, dus ik zeg er maar snel achteraan: "maar dat heeft mijn broertje net al verteld". Ik schaam me kapot. "Haha, mijn naam is Nick!" zegt hij. Wow ik realiseer me nu pas dat Nick een hele mooie naam is. Ik probeer overeind te komen, maar het lukt niet en ik zak terug in het warme zand. Nick lacht en steekt zijn hand naar mij uit. Ik kijk ernaar en pak hem vast. Dit moment is zo magisch. Hij trekt me omhoog en kijkt naar mijn hele lichaam. Op dit moment ben ik blij dat ik die mooie bikini met rits aan de voorkant heb meegenomen uit dat kleine winkeltje. Nadat hij mij gecontroleerd heeft kijkt hij naar Mandy. Ik staar hem aan en als hij kijkt, kijk ik snel naar de grond.

TsunamiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu