8. (S)

22 1 0
                                    

Jisung:
Minho şeyy.
Ben..
Sex istiyorum

Minho:
Güzelim yapacağız şu an

Minho bir çırpıda Jisung'u soymuş,dudaklarına kapanıvermişti.

Pembe pembe dudakların tadı Minho'yu tatmin etmek için yeterliydi ama daha fazlasını istiyodu.

Elleri ara sıra Jisung'un baklavalarında geziyor,onları okşuyor ve sıkıyordu.

Jisung ise öpüşmeye tatmin olmuştu.Minho'nun elleyişlerini az derecede hissediyordu.

Ayrılan dudakları sonucunda nefes nefese kalmışlardı.

Jisung:
artık içime girer misin?

O sırada odaya doğru adım sesleri geliyordu.

Minho siktir çekerek Jisung'a kıyafetlerini verdi.

Odaya gelen Jisung'un annesiydi.

Anne:
Çocuklar bir şeyler ister misiniz?

Minho:
Kayg-

Jisung Minho'yu çimdikledi.

Jisung:
Anne sen bize kiraz ve kola getir yeter.

Anne odadan çıkınca Jisung Minho'yu öldürecekmiş gibi Minho'ya bakıyordu.

Jisung:
Rezil olsaydik evden atılırdık biliyorsun dimi

Minho:
Evden atilalim bizim ev boş orda yapardik zaten.

Jisung:
Mantıklı deneyelim.

Anneleri odaya elinde türlü meyvelerle girdi.

Jisung:
Anne kayganlaştırıcı var mı?

Anne:
Mal mısınız lan napicaniz kayganlaştırıcıyı arkadassiniz siz

Minho:
Sevisicez.

Anne:
Minhonun evinde sevisin gelin.
İstersen orda kal bu gece.

Jisung:
Tamam.

Jisung ile Minho evden çıkarken Changbin onları gördü.

Changbin:
Nereye?

Minho:
Benim eve

Jisung:
Sevişmeye:)

Changbin:
Kanatma Minho hassastır bu

Minho:
Oki

Minho ve Jisung evden çıktılar.Minho hemen tanınmadık bir bakkala girdi.Kayganlaştırıcı alıp çıktı.

Bir otobüse bindiler ve fiyatı ödeyip beklediler.Durakları gelince indiler ve eve yürüdüler.

Eve girince Minho hemen Jisung'u kucakladı ve odaya götürdü.

Orda öpüşmeyi Jisung başlattı.Jisung Minho'nun alt dudağını esir almışken Minho da Jisung'un üst dudağını esir alıp emmeye başladı.

Minho yatağa oturdu ve Jisung'u kucağına aldı.Bir salise ayrılan dudakları Jisung'un tişörtü çıkınca tekrar birleşti.

Jisung tamamen çıplaktı.Sıra Minhodaydı.

Jisung Minho'nun düğmelerini açmaya çalışırken Minho hızlı davranıp düğmeleri açtı.

Jisung Minho'nun kaslarını görünce derin bir sesle inledi ve kaslarda elini gezdirmeye başladı.

Minho ise Jisung'un kaslarına hayran olmakla meşguldü.Gözü altlarda inince inledi ve siki eline aldı.

Tutulan siki ile Jisung inlemeden duramadı.

Jisung:
Hadi başlayalım artık!

Minho:
Tamam güzelim.

Minho 3 parmağını Jisung'un ağzına gönderdi.Delice emilen parmakları ile dudaklarını yaladı.

Jisung'u götüstü yatırdı ve iki parmağını dar deliğe gönderip makas hareketi yapmaya basladı.

1 dakika boyunca deliğinde parmakları hissetti Jisung.

Minho parmakları çıkardı ve içine girdi.

Uzun süre boyunca hareketsiz kalan Minho'yu görünce Jisung sinirlendi.

Jisung:
Hareket etsene!

Minho sertçe gir çık yapmaya başladı.Jisung ise derin sesle inlemelerini odaya sunuyordu.

Aşırı sertleşen Minho ile Jisung'un gözleri de dayanamadı ve yaşlarını yatağa bıraktı.

Minho içine boşaldı ve çıktı.Jisung ise çoktan boşalmıştı.

Minho:
Bir şey denemek istiyorum.

Minho Jisung'u kucağına aldı ve göğüs ucunu emmeye başladı.

Jisung:
Y-yapma!

Minho durdu ve Jisung'u yatağa bıraktı ve gecenin son öpüşmesini başlattı.

En son öpüşmekten kızarmış dudaklarıyla nefes nefese ayrıldılar.

Çarşafı temizlediler ve kendileri temizlenerek uyudular.Sarılarak tabi.

431 kelime oha
Kiraz yerken yazdım

unique love-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin