'Tanıtım

15 2 0
                                    

İlk yazma deneyimim olacak, kusuruma bakmayın uzun bölümler ileriki zamanlarda inşallah..

Yıldızıma basmayı ve yorum yapmayı unutmayınn!
Desteklerinizi bekliyorum..

İyi okumalarr

-

Gerçek acıyı ilk ne zaman anlarız? Doğduğumuz anda mı? İlk yere düştüğümüz veya ilk ağladığımız anda mı anlarız?
Usta veya profesör değilim, duygulardan ya da etkili ,göz kamaştırıcı cümlelerden de anlamam. Fakat bildiğim birşey varsa o da benim 24 yaşımda olup, acı hissettiğimi yeni anlamam. Bana göre acı hissetmeyiz,anlarız. "Bu kız ne diyor " diye düşünebilirsiniz fakat şöyle düşünün;

Bir bebek yere düştüğü zaman eğer tepki vermezseniz, ağlamaz.
Tamam belki bazı bebekler ağlar, bilmiyorum.

Acı aynı kar yağmasına benzer. İlk soğuğu gelir, sonra kendisi. Bazen yavaş yavaş yağarken , bazen ise hızlıca yok olmak , yok etmek istermiş gibisine yağar. İçimizde kocaman bir fırtına olur fakat fırtına dindiği zaman herkes herşeyi unutur, uzaktan izledikleri karlar ile oynamaya giderler.

Sonra o keyifle oynadıkları karlar, erimeye başlar. Yavaş ,yavaş yok olurlar
Akşam oynadıkları karlar,sabaha yok olmuştur.
Hiç kimse fırtınayı hatırlamaz, herkes geçirdiği güzel zamanı hatırlar.
Kimse arka yüzünü bilmez , bilselerde bilmiyormuş gibi yaparlar. Görmezden gelmek kolaydır. Sokakta yaşayan insanların, hayvanların yanından geçmek kolaydır. Sakın bana "kolay değil,içim acıyor" demeyin. Herşey üzülmekle bitmez,geçmez.

Küçüklüğümden beri sosyal bir insanım.
Kitaplardaki gibi asosyal yalnız, sürekli kitap okuyan, müzik dinleyen veyahut ailesi bile olmayan o kız sandınız değil mi? Bunları yapmıyor değilim, fakat kitap karakeri olacak kadar mükemmel biri de değilim.

Acı çekerler, birgün gerçek aşkı bulurlar.
Acı çekerler, ama güzellerdir.
Acı çekerler, fizikleri vardır.
Acı çekerler, birgün biri onları anlar.
Acı çekerler fakat çıkışı elbet bulurlar.

Acılar içinde olmayan (!) bir hayata  sahibim.
En iyi (!)  arkadaşlar
En iyi (!)  aile

Bu yüzden kör olmuşumdur belki?

Üç, iki,bir kapat gözünü ,tut nefesini
Hikayem yeni başlıyor..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin