yeni baglar

1.6K 195 40
                                    

3. Grup

Hyunjin
@cbin @felix
Neredesiniz

Changbin
Sahildeyiz
Noldu ki

Felix
Abi bi rahat verin ya iki saat once birlikteydik|

Hyunjin
Chanlara geciyoruz biz icecek birkac sey de aldik
Siz de gelsenize

Felix

Tamam konum atin geliriz

🎭

Güneş batalı daha çok olmadığı için ufuk hala turuncuya boyalı, gökyüzü ise alacakaranlıktı. Changbin ve Felix çocuklarla kafede birkaç saat oturduktan sonra onlardan ayrılmış, saat de zaten geç olduğu için sahilin sakin olacağını düşünüp oraya geçmişlerdi. Changbin sırtını bir ağaca yaslamış Felix de onun bacaklarının arasına kıvrılmış birbirlerine sarılarak oturuyorlardı denize bakarak.

''Özür dilerim.'' dedi Felix başını sevgilisinin elleri içindeki ellerine çevirip.

Chnagbin kucağında minicik kıvrılış çocuğun saçlarını öptü sakince ''Özür dileme artık lütfen.''

''Ama ortada gerçek bir sorun yokken bile saçma sapan sinir krizleri geçirip üzdüm seni hep.''

İnatla ona bakmayan Felix'in yanaklarına ellerini koyup ona bakmasını sağladı Changbin. ''Artık böyle davranmayacağını söyledin zaten Felix. Benim için önemli olan da bu. Geçmiş geçmişte kaldı, bunları düşünüp kendini daha fazla yıpratmanı istemiyorum.''

Sevgilisinin ona yaşlardan parlayan gözlerine dayanamayıp minik bir buse kondurdu Changbin Felix'in dudaklarına. Bunu gerçekten çok özlemişti. ''Seni seviyorum ve sana güveniyorum. Önemli olan bu tamam mı?''

Felix gülümseyip başını salladı ve sevgilisinin dudaklarına uzandı. Gelen mesajla eş zamanlı titreyen telefonları ayrılmalarına sebep olmuştu.

''Hyunjin neredeyiz diye soruyor.'' dedi mesajı açan Changbin.

''Yanımıza gelmek istemesel bari.''

Gülüp onlara nerede olduklarını yazdı Changbin. ''Ne dersin, gidelim mi yanlarına? Eğleniriz bence.''

Bıkkınlıkla ofladı Felix sadece, sevgilisiyle ayrı oldukları zamanların acısını çıkarmak istiyordu ama fikir de aklına yatmıştı. Sonuçta bundan sonra önlerinde daha çok zamanları vardı birlikte olacakları.

Gruba geleceklerini yazdıklarında ve çocuklar da eve varıp onlara konum attığında oturdukları yerden kalkıp artık kararmış havada sokak lambalarının aydınlattığı sokakta yürümeye başlamışlardı. Changbin'in bakışlarının ayaklarında olduğunu fark etti Felix, bir şeyler düşündüğünü anlamıştı ve kafasında tarttığının ilişkilerine dair kuşkuları olması ihtimali deli gibi ödünü koparmıştı. ''Kafanı ne kurcalıyor?''

''Karışmaya hakkım yok biliyorum ama ben Yutalar ile bu kadar yakın olmanı doğru bulmuyorum. Bence onların yanındayken patlamaya hazır barut gibi oluyorsun ve onlar da fitilini ateşlemekten çekinmiyorlar.''

Şöyle bir düşününce Chagbin haklıydı aslında. Yuta ve Doyoung ile ne zaman bir araya gelseler şimdikinden farklı, daha agresif bir insana dönüyordu. ''Haklısın, bunu daha sonra detaylıca konuşuruz tamam mı?'' diyerek orta yolu bulmaya çalıştı şimdilik. Eskiden olsaydı haklı olduğunu bilmesine rağmen Changbin'e kim olup da arkadaşlarına karıştığına, kıskandığı için mi böyle davrandığına dair laflar söylerdi ama tiyatro kulübüne başladığından beri Doyoung ve Yuta ile daha az görüşür olmuştu ve daha sakin bir insan olduğunun o da farkındaydı. Changbin'in arkadaşlarına karışmaktan ziyade çevresinde onu olumsuz etkileyen insanlara karşı uyardığının da farkındaydı.

circus | stray kids ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin