AHENK VE AYLİN 1.BÖLÜM

13 1 2
                                    


                 SELAMLAR EVET YENİ BAŞLAMIŞ BULUNMAKTAYIM İNŞALLAH KİTABIMI BEYENİRSİNİZ .HAYDİ OKUMAYA BAŞLAYALIM ❤   

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


           Evet sabahları neden bu kadar zor oluyor uyanmak ,anlamıyorum. Yatağımdan kalkıp üzerime ince bir ceket geçirip yemekhaneye indim. A ben size kendimden bahsetmedim. Ben Ahenk siyah saçlı Ülke standartlarına göre uzunum yani 1,70 boyundayım 17 yaşındayım. 4 ay sonra 18 olacağım. Umarım notlarım yükseltebilirim. Notlarım diğer öğrencilere göre gayet iyi ancak İstanbul Hukuk Fakültesi'ni kazanabilmek için elimden geleni yapmam lazım hatta fazlasını.

       Evet arkadaşım Aylin var birde kendisi sarı saçlı mavi gözlüdür keşke aynı gözlere sahip olabilsem, benimde kara gözüm var be .Kendisi özel bir kızdır. Kimsenin ona dokunmasını istemiyor ancak bana kızmıyor kendisi özel sebeplerinden dolayı sadece beni yakın görüyor benden 2yaş küçük 15 yaşında. Kendisini kardeşim gibi görürüm. Ailesini trafik kazasında kaybetti . Benim ailem ise terk edip gitmiş. Beni terk edeni bende umursamam. Benim aileye ihtiyacım yok bana Aylin yeter de artar.

    "Aylin uyandın mı güllü lokumum". dedim .Aylin "uyandım güllü diken". dedi. Evet güllü diken der bana çünkü kendi tabiriyle ben dışarı karşı sert içim yumuşak olduğundan öyle sesleniyor. Ha benimkimi ben her zaman değiştiriyorum takmayın onun ruh hali sürekli olarak değiştiğinden dolayı." ahenk Ahenk ahenk kız beni duymuyor musun?" dedi "ha evet Aylin dalıp gitmişim." dedim . Aylin "Senide bu dalmaların var ya seni acaba pisikoloğamı götürsek" .dedi Ben "o pisikolok değil psikolog olacak" dedim . Aylin "aman ne fark eder aynı yola çıkıyor zaten ."dedi gülmeye başladım o da gülüyordu . İçeri müdüre hanım girdi ve" ahenk kızım gelir misin ?" dedi ben" tabi gelirim ."dedim.

Aylin "kız Ahenk bir şey mi yaptın ?" dedi bende bilmem anlamında elimi oynattım. müdüre hanımın odasına girdim ve iki çift ve bir 15 yaşında yada 14 yaşında çocuk vardı yaşları 40-50 varlar Allah var kadın taş gibiydi. MÜDÜRE hanım konuştu "evet ahenk senin için zor olacak ama onlar senin gerçek ailenmiş biz yine emin olmak için DNA testi yaptırmak istiyoruz o yüzden hastaneye gideceğiz." dedi ben şok ay ben şok MODUNDAN çıkıp hemen diğer ahenk boş gözlerle bakan güzeller güzeli olan şahıs a döndüm. içses " ay ahenk egonu çekte yüzünü görelim." dedi ben" iç ses sesini kapa önemli mesele dönüyor Erdoğan la kılıçlar oğlunun ülke kavgasına döndü burası. bayan konuşüyür" evet ahenk kızım biz senin bizim kızımız olduğuna adım gibi eminim ancak prosedür gereği DNA testi yapmamız gerek." dedi ağlamaklı bir tonda. 

     O an kalbim ağrımaya başladı ve bir telefon sesi yankılandı . Ve güzel bayan kadın telefonunu açtı ve " evet hangi hastane çabuk geliyoruz" dedi ve ağlamaya başladı  kocasına dönüp karan oğlum kaza geçirmiş araba çarpmış" dedi ve benim kalbimin ağrısı şiddetlendi ve başım dönmeye başladı uzun zamandan sonra ilk defa ağrımaya başladı kadın" kızım senin ikizin" dedi yarım yamalak anladım  ve gözüm karardı . kendimi karanlığa bıraktım. 

     YAZAR HANIMCIĞINIZDAN 

   AHENK bayıldıktan sonra hastaneye gelmiştik hem karan hem de   ahenk sedyede yatıyordu. Ahenk çok naif kimseyi kırmayan bir kız bayılmadan önce biri iyi değil sözünü söylemişti. hastaneye gittiğimizde karanın kalbi durmuştu hemşireler ayıltmaya çalışıyorlardı . ve sonra o ses dıttttttttttttttttt   yankılandı . ahenk çabuk kalkıp noldu ise karanın yanına gidip kalp masajı yapıp "karan hayır dayanacaksın hadi sen beni kurtarmıştın sana bir can borcum var hadi" deyip olmadığını anladı ve yumruğunu sıkıp karanın göğsüne vurdu ve bir anda kalp ritmi iyiye gitti. herkes sevince boğulmuştu ha bu arada nasıl mı tanıştılar gelin görelim.

        2YIL ÖNCE    

      AHENK okuldan yurda geçiyordu tekti hava kararmıştı baktı yanlış yola sapmıştı .onu biri takip ediyordu çok strese girdi çünkü savunmaya dair hiçbir şey bilmiyordu. Çıkmaz sokak karşısına çıktı ve kahkaha  adamın kahkahası çok ürkütücüydü ahenk arkasını döndüğünde adam elinde bıçakla" seni niye öldürmedim biliyor musun seni kullanıp şirketin başına geçeceğim " dedi yüzünde maske vardı güçlü bir çığlık attı ahenk ."yardım edin ❗" sonra bir ayak sesi " sen utanmıyor musun  kardeşin karın kızın yaşındaki bayana bıçak çekmeye " dedi ve adamın üzerine koşup uçan tekme attı bıçağı hemen uzakta bir yere fırlattı ahenk yere çömelmiş elleriyle cenin pozisyonunu almış duvara yaslanmıştı . karan hemen ahenk in yanına gidip "hanım efendi iyimisiniz. " dedi ahenk " teşekkür ederim  siz olmasaydınız" dedi ve ağlamaya başladı karan napacağını  bilmeden ahenk e sarıldı karan sanki önceden yarımmışta şimdi tamamlanmış gibi hissetmişti aynı duyguyu ahenkte hissetmişti karan" ben karan tanışalım mı ?" dedi kollarını çekip elini uzattı ahenk de" bende ahenk karan bey" dedi karan" bana karan diyebilirsin beyli konuşmayı sevmiyorum" dedi ahenk gülümseyip " peki karan " dedi o gündür çok yakın arkadaşlar .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

EVET SEVGİLİ OKURLARIM İLK BÖLÜMÜ TAMAMLADIK UMARIM BEYENİRSİNİZ 


KARAN?

AHENK?

SEVİL(GERÇEK ANNESİ)?

MURAT(GERÇEK BABASI)?

❤ ❤ ❤ ❤ 

Ahenk(Gecenin Zorla Parlayani)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin