Annemin sesiyle uyandim. "Toprağk uyan çabuk!"
yaw he anne he sabah sabah uyandirilir mi ya?
+ yok toprak aksam aksam uyandirilir.
Uff bi git kezo yaaa cekemiyecem seni simdi.
Tam gotumu devirip yataga sinmistimki odamin kapisi acildi.
"Toprak uyan diyom kedin evde yok kacmis" haaa??"Koca got evden mi kacmis?"
Evet kedimin adi koca got.Yataktan hemen kalkip dolaptan kiyafet cikarip giymeye basladim.
"Kacmis diyorum Toprak niye bi daha tekrarlatiyorsun?""Öffff aneyyy ya tepki verek dedim tepkisiz biraktin bizi yaww"
Lacivert bir esorfman, ustune beyaz bol bir t-shirt ve lacivert bir kapisonlu giyip merdivenlerden indim.Beyaz bir adidas giyip evden ciktim.Mahallede basladim anirmaya;"kocağğğ gottttt nerdesin leyn bak gel anam sana pastirmali kurufasulye yapcakmis "
ben boyle anirirken biri omzumu carpti carpmakla da kalmadi cokertti."İnsafsizin oglu kolumu siktin!" diye bagirdim
KOCA GÖTTEN~
Suandan itibaren hayvanlar alemine yeni bir kategori eklendi hemde benim tarafimdan jdhdhdgs.
Onumdeki mal cocuk bildigin 'kashayvani'. İki sattir o onde ben arkada kosuyoz. Heralde cani yakalanbac oynamak istedi.
Ana kiz o bizim kiz degil mi . Beni ariyo kesin jdjfhfh.
Bende genc bir erkeğim. Mart ayindayiz oluumm .
İsim gucum var. Lan bu kashayvani hala kosuyo. Lan oglum kicimdan su akti leynn.
Abouww bizim kiz da kosturmaya basladi anasini satayim cok kosusturmali bir bag var aramizda jsjjsjsj."Lan koca got gel bak walla anam sana pastirmali kurufasulye yapcek!"
Allah Allah kurufasulye hemide pastirmali.Gelmezmiyim sen yeterki iste qizzz. Artik bu kadar kosusturma yeter diyip bizim qızın yanına gittim.
BATIN' DAN~
Ağzına yüzüne fışfışladığımın kedisi yüzünden sabahtan beri kosuyom. Yeminle bir 5 kilo vermisimdir. Lan benim kilo vercek neyim varki hahhhh kahretsin cok fit bir vucudum var.
+Bakıyorumda senle konusmayali senin ego semaha cikmis. Bu ne ozguven oglum fazla yükseklerde uçma sonra bir bakmışşın yerçekimine maruz kalıp,kıçının üstüne düşüvermişşin.
Yaw he he. İki dakka soluklanmak için ellerimi dizlerim üstüne koymuştum ki birini gördüm vede kucagindaki o seyle. Teallam o nasil bir güzelliktir yaw ama o kucagindaki kedi hiçmi hiç ilgimi çekmiyordu one be öyle tombul tombul.
Dur leyn bi dakka bu kızzz sabahtan beri koca göt diye bana doğru seslenen kız değil mi?
Kıza biraz yaklaşıp seslendim"Heyyyy!"
İlk önce biraz etrafına bakındıktan sonra gözleri beni buldu, soğuk ve mesafeli bir sesle
"Ne oldu?"
"Sen niye sabahtan beri bana 'koca göt' diye sesleniyorsun?"
"Sana niye koca göt diye sesleneyim ben bu kediye sesleniyordum.Adı koca göt."
O nasıl bir isimdir yaw çok düşünmüş herhal.
Bişey söylemek için kafamı kaldırdığımda yoktu.GİTMİŞTİ!
Hiç bir şey söylemeden GİTMİŞTİ!
Yaw boşver salla gitsin diyerek evimin yolunu tuttum.
~~~~~~~~~~~~
BÖLÜM SONU! Selam umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve wotelerinizi eksik etmeyin. Öpüldünüz :-*