Genç kız hokage odasına doğru yürürken oldukça heyecanlıydı. Bu heyecan uzun bir süreden sonra ilk aşkını göreceği için de olabilirdi. Kapının önüne geldiğinde üzerindeki kıyafetleri düzelterek yavaşca kapıyı çaldı. İçeriden hocasının narin sesini duyunca hiç durmadan kapıyı açarak içeri girdi. Genç kız ona bakmayın önündeki kağıtlarla ilgilenen hocasına döndü ve sakin bir ses tonuyla sanki hiç bir şey bilmiyormuş gibi
Beni çağırmışsınız efendim " Dedi. Tsunade kafasını kağıtlardan kaldırıp Sakura'ya çevirdiğinde yüzünde bir gülümseme oluştu. İğneleyici bir tonda
"Bilmiyormuşsun gibi konuşma Sakura, bugün
Sasuke'yi görme sırası sende Dediğinde sözünü bitirir bitirmez hiç zaman kaybetmeden kağıtlarina geri döndü. Kağıtları biraz karıştırdıktan sonra Sakura'ya izin kağıdını verdi. Sakura kağıdı aldıktan sonra hafifce öne doğru eğilip saygı gösterdi. Odadan çıkarken o kadar heyecanlıydı ki onu bir ay sonra tekrar gorebilecekti. Savaştan sonra onu uzun bir süre boyunca görmemişti. İlk tedavileri Tsunade tarafından yapılıp hayati tehlikesi geçtikten sonra Sasuke'yi hücreye almışlardı. Sakurauzun bir yürüyüş sonrasında özel suçluların tutulduğu binaya geldiğinde adımlarını yavaşlattı ve temkinli bir şekilde yürümeye başladı. Burası köyün dışında kaldığı için zaten ıssızdı ve etrafta gardianlarin olması gerekirken şu anda etraf tamamen boştu eline küçük cantasindan çıkardığı kunaiyi alırken binanın içine girdi. Binanın içinde sessizce ilerlerken aynı zamanda binanın içini kontrol ediyordu. Sonunda Sasuke'nin kaldığı hücrenin kapisina gelince elindeki kunaiyi sıkıca tuttu. Bi içinden tek bir ses gelmiyordu ve diğer hücrelerinkapıları kapalıydı. Kapı kolunu yavaşça aşağı indirdiğinde kilitli olduğunu anladı. Kafasındaki kötü düşünceleri bir kenara bırakarak titrek sesiyle cevap gelmesi umuduyla Sasuke'ye seslendi
"Sasuke-kun iyimisin ?"
Ses gelmesiyle birlikte Sakura elinde chakra toplayarak olağanüstü gücüyle kapıyı parçaladı.
Kapının önüne kadar gelen kırmızı sıvıya korkuyla bakarak yatağın üstünde kan içinde ona bakan fersiz gözlerle göz göze geldi. Anında midesi bulanırken hızla odanın önünden geri dönmek üzere ayrılırken canlı birisini bulmak umuduyla diğer hücrelerin kapılarını parçalamaya başladı. Odaların içinde parçalanmış tanınmaz halde olan cesetleri gördükçe umudu kırılırken son hücrede de parçalanmış cesedi görünce yavaş adımlarla tekrardan Sasuke'nin hücresine doğru yürümeye başladı. Kapının önünde dururken sevdiğinin kan içindeki ama diğer cesetlerin aksine sağlam olan cesedine baktı. Fersiz ölü gözlerle tekrardan bakmaya cesareti yoktu. Gözünden bir damla yaş akarken küçük adımlarla sevdiğinin yanına yürüdü ellleri kapıları parcalarken fazla göç kullandığı için kan içindeydi ve aşırı şekilde açıyordu ama bunu umursamadı. Ağlaması şiddetlenirken kanlı elini Sasuke'nin kanlı yanağına koyduğunda sıcak kanla irkildi. Başını Sasuke'nin hemen yanına yaslarken ağlıyordu. Ağlamasın hiçbir işe yaramayacağını bilse de kendini durduramıyordu. Binadan anbu sesleri gelirken Sakura sevdiğinin soğuk elini sıkıca tuttu. Bir daha tutamayacağını bilerek sıkıca tuttu.
Sasuke artık nefes alamıyordu Sakura aklını kaciracakti sevdiği çocuk gözlerinin önünde ölmüştü o sırada içeriye Naruto girdi Sakura'yı o halde görünce hemen yanına koştu Sakura'dan burada ne olduğunu öğrenmeye çalışırken Sasuke'nin cesedini görür ve Kyubi'nin gücü vücudunu sarmaya başlar gözleri kırmızıya dönüşmüştü hemen bunu yapan kişiyi bulmaya gitti.
Hapishane'nin çokta uzak olmayan bir köşesinde Pain duruyordur onu öldürmüştü nasıl hala canlı olabilir.
Hemen onunla savaş a girdi ve pain in sol gözünü kunai ile parçaladı pain sol gözünü tutarken gözü kanlar içindeydi ve Naruto'nun üstüne atlayıp onun iki gözünü birden parçaladı Naruto acı içinde kıvranırken kyubi onu Sakura'nın yanına götürdü Sakura Naruto'yu iyileştirmeye başladı ama olmuyordu gözleri düzelmiyordu Naruto Sasuke'nin Gözlerini kendisine nakletmesini istedi Sakura ne kadar karşı çıksa da Naruto'ya gözleri nakletti o sırada Sasuke'nin bedeninden dumanlar çıkmaya başladı vücudu mor bir chakra halinde Naruto'nun içine girdi ve birden Naruto'nun gözündeki Sharingan ve Rinnegan aktif oldu bu da demektir ki Gözler kullanıcıyi kabul etti.
Naruto hemen ayağa kalktı ve Pain'in yanına gitti Pain ona şaşkınlıkla bakarken Naruto AMATERASU diye bağırdı Pain yanarak ölmüştü Naruto bir anda farketmişti Sol gözünün üstünde Kakashi Sensei deki gibi bir çizik vardı ve artık yarı Uzumaki yarı Uchiha olmuştu saclarının bazı yerleri siyahlaşmıştı hemen Sakura'nın yanına dönerek onu ordan götürdü ve Hokage binasına geldiler Tsunade Sama Naruto'nun gözlerini görünce dona kalmıştı neler olduğunu sordu Naruto ve Sakura olanları anlattı Tsunade'de Gözlerin Naruto'da kalmasına izin vermişti.
Sakura Naruto'ya bakarken kendini bir garip hissetmişti ve aklına gelen düşünce ile hemen hayır bu olamaz dedi.
Ve evine gitmek için Hokage binasından ayrıldı sonrasında Naruto'da aynı şekilde evine gitti ve uyudu.Bu kitabı bir ortak arkadaş ile yazıyorum umarım uzun süreli bir ortaklık ve kitap olur.
İYİ OKUMALAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO-YENİ ÇAĞ
FanfictionBU HİKAYEYİ ORTAK BİR ARKADAŞ İLE YAZIYORUZ UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR.