Naruto hastane odasının önünde dururken içeriye nasıl gireceğini düşünüyordu. Sakura'yı Pain'i tekrardan öldürdüğü gün Tsunade'nin yanına götürmüştü. O günden beri bir haftadır sevdiği kızı göremezken son bir kaç gündür şimdi olduğu gibi kapının önünde bekliyor ama bir türlü cesaret edip içeri giremiyordu. Belki de sevdiği kızın yıkılmış halini görmeyi istemiyordu. Sebebini kendisi bile bilemezken bir elin omzuna dokunmasıyla irkildi yönünü aniden elin olduğu tarafa çevirdi. Karşısında ağlamaktan gözleri kızarmış İno'yu görünce sertçe yutkundu onun bu kadar kötü olacağını düşünmemişti. Sahi şu bir haftadır Sakura'dan başkasını düşünmüş müydü ? Belki biraz Sasuke olabilirdi. Arkadaşını kaybetmiş ve sevdiği kızın en kötü halini görmüştü bu yaşadıkları hayatında yaşadığı kötü anılar içerisinde en kötüleri olabilirdi. İno'nun kısık sesiyle düşüncelerinden uzaklaştığında gülümsemeye çalıştı ne olursa olsun güçlü durmalıydı "İçeri girmeyecek misin Naruto? Girmen lazım Sakura'nın şuanda en çok sana ihtiyacı var."
Naruto İno'nun dediği şeylerle cesaret bulurken kapının koluna elini attı ve İno'nun yüzüne yeniden baktı. Genç kız yüzüne cesaret verici bir gülümseme yerleştirdiğinde tekrardan kısık sesiyle
"Yaparsın
Dedi. Naruto kapıyı açıp içeri girerken İno'ya aynı
şekilde samimi bir şekilde gülümsedi.
Hastane yatağında sağ bileğindeki kelepçeyle yatan Sakura'ya doğru ilerlerken kelepce yüzünden bileğinde oluşan derin yaralara bakti. Sakura ilk birkaç gün kendinde olmadığı ve etrafa saldırıp zarar verdiği için kelepçeleri takmışlardı. Naruto yatağın yanındaki sandalyeye otururken Sakura onu görse de hiçbir şey demeyip ifadesiz bir şekilde sandalyeye oturmasını izlemişti. Naruto bir süre sevdiği kızın yüzünü özlemle izlerken yeşil gözlerle göz göze gelmişti. Sakura arkadaşının artık mavi olmayan gözlerine bakmaya dayanamasa da bir süre inatla bakmaya devam etti. Sonunda dayanamayıp gözlerini çektiğinde ortamdaki sessizliği bozdu. "Sasuke'nin bedenine saygı duyabilirdin."
Sakura'nın dediği şeyle Naruto afallarken sertçe yutkunup
"O an yapmam gerekirdi Sakura. Üzgünüm yapmak istemezdim saygı duymak isterdim ama zorundaydım."
Dedi. Sakura artık biri mor diğeri kırmızı olan gözlere odaklanırken gözünden düşen yaşa aldırmadan sakince
"Özür dilerim Naruto. Saçmaladım"
Dedi. Naruto ayağa kalkıp Sakura'ya sarıldığında Sakura kollarını Naruto'ya doladi. Sessiz ağlaması hıçkırıklara dönüşürken kendini çoktan kaybetmişti. Naruto bir eli Sakura'nın belindeyken diğer elini pembe saclarin arasına atıp yavaşça okşamaya başladı. Son bir hafta içinde olanları düşündükçe gözünden gelen yaşa engel olamadı. En yakın arkadaşını,kardeşini kaybetmişti onun ardından sevdiği kızı kaybedemezdi.
Hemen Tsunade-Sama'nın yanına gitti ve Sakura'yı hastaneden çıkarmak istediğini söyledi Tsunade ne kadar karşı çıksa da Naruto'nun vazgeçmeyeceğini biliyordu o yüzden onayladı ve Sakura'yı hastaneden taburcu etti.
Naruto Sakura'yı evine götürdü tam çıkacağı sırada Sakura burda kalmasını istedi.
Sasuke'den sonra Naruto'ya bir şey olmasından korkuyor du Naruto ya salondaki kanepeye yatak yaptı ve burda yatabileceğini söyledi.
Naruto Sakura'nın korktuğunu biliyordu ona korkmamasını çünkü Kurama sayesinde iyileşme yeteneğinin çok yüksek olduğunu söyledi.
Bu Sakura'yı ne kadar umutlandırsa da Sasuke'yi o halde gördükten sonra hala korkuyordu Naruto sıkıca Sakura'ya sarıldı ve canı pahasına onu koruyacağını söyledi.
Bu Sakura'yı mutlu etmişti birlikte yemek yedikten sonra yataklara geçtiler.
Sakura ne kadar uyumaya çalışsa da uyuyamıyordu Naruto'nun yanına gitti uyuduğunu gördü tam üstünü örtecekti ki Naruto bir anda Sakura'nın bileğini tuttu ve Mangekyou Sharingan ile Sakura'ya saldırmak üzereydi tuttuğu kişinin Sakura olduğunu farkedince hemen bırakmıştı hemen yanına gidip sarılıp özür dilemişti.Sakura o an farketmişti Naruto iyi değildi uyurken bile bu şekilde tetikte bekliyorsa Naruto'nun da bir sorunu vardı sonradan farketti ki Naruto onu tuttuğu sırada sağ gözünden yaş akıyordu.
Naruto'da korkuyordu ama duygularını çok iyi saklıyordu bunu farketmemişti Naruto sakinleştiren sonra Sakura Naruto'nun yanına yatmıştı Naruto o gece sakince uyumuştu.
Sakura'da uykuya dalarken umarım yarın iyi olur dedi ve uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO-YENİ ÇAĞ
FanficBU HİKAYEYİ ORTAK BİR ARKADAŞ İLE YAZIYORUZ UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR.