BÖLÜM 3

69 7 5
                                    

Sai yüzü kanlar içinde kalmış çalışma yapan arkadaşını sinirle izlerken hiçbir şey yapamaması sinirlerini bozuyordu. Ağır bir şekilde çalışma yapmak Naruto'nun seçimi olabilirdi ama bu şekilde ölecek derecede kendine yüklenmesini kabul edemezdi. Sai artık dayanamayarak yaslandığı duvardan ayrıldı. hızlı adımlarla Naruto'nun yanına doğru giderken Kendi kendine sinirle söyleniyordu. Kendi klonuyla çalışma yapan gerçek Naruto'ya bir bakış atarak klon olan Naruto'yu elindeki bıçakla etkisiz hale getirdi. Sinirli ve sabrı taşmış bir şekilde

"Yeter Naruto. Seni durdurmam için illaki Sakura'yı mı getirmem lazım ?" Dedi. Naruto kan akan alnını eliyle sildikten sonra Sai'ye kısa bir bakış atıp çalışma alanının köşesine doğru yürüdü. Demir çubukta takılı havlusunu aldı ve yüzünü tekraradan sildi. Havluyu geri yerine koyarken

artık mavi olmayan gözlerini siyah gözlere dikti ve

sabırsız bir ses tonuyla

"Karışma bana Sai. Daha yeni çalışmaya başlıyorum."

Dedi. Dediği şeyden sonra Sai'nin yüzüne bir daha bakmazken tekraradan klon yaparak sahaya doğru yürüdü. Sai arkasından sinirle bakarken geri eski yerine döndü.

Naruto'nun çalışmasını izlerken sıkıntılı bir nefes verdi.

O sırada çalışma alanına hokage kıyafetleriyle giren Tsunade'yi görmesiyle kendini toparlayarak saygı pozisyonuna geçti. Naruto da yanına gelirken Tsunade hokage şapkasını çıkararak yanlarına doğru gelmeye başladı. Tsunade yanındaki ninjayı kapının önünde onu beklemesi için gönderirken çoktan Naruto ve Sai'nin yanına gelmişti. Ciddi bir şekilde önce Naruto'nun kan içindeki yüzüne sonrada Sai'ye bakarken sakin bir ses tonuyla

"Kavga mi ettiniz? Hemde Naruto'nun anbuya katılmasının üzerinden bir hafta geçmeden?"

Tsunade cümlesinin sonuna doğru gülerken Sai çocuksu bir tavırla

"Bunu ben de çok isterdim ama maalesef ki hayır hokage-sama. Naruto saçma bir şekilde çok ağır çalışıyor. Biraz daha böyle giderse bana gerek kalmadan kendi kendini öldürecek." Dedi. Naruto Sai'ye öldürücü bakışlar atarken sakin bir şekilde

"Sai abartıyor Tsunade-sama sadece sıkı çalışıyorum

Dedi. Sai içinden sabır dilenirken Tsunade gülerek

"Bilmez miyim senin sıkı çalışmanı Jiraiya da senin gibiydi hırs yaptı mı onu hiç kimse durduramazdı" Dedi.

Tsunade cümlesinin sonunda duygulanırken Naruto'nun da hüzünlendiğini görüp ses tonunu neşeli tutmaya çalışarak

"Her neyse sen de kendini fazla hirplama . Buraya geliş sebebim hokagelikten emekli olduğumu söylemekti. Birkac gün sonra köyden ayrılıyorum. Göreve gideceğin için şimdiden söylememin iyi olacağını düşündüm."

Dedi. Naruto kısa bir an afallasa da eski haline dönerek telaşlı bir ses tonuyla

"Ne gidecek misiniz? Sakura ne yapacak yani yeni yeni iyileşiyor sorun olmasın"

Tsunade önce düşünceli bir şekilde onu izleyen Sai'ye gülümseyip sonra Naruto'nun tatlı telaşına gülerek

"Temelli gitmiyorum Naruto hem Sakura'yı sakın hafife alayım deme Sakura güçlüdür halledecektir." Dedi.

Naruto Tsunade'ye anında sarılırken tsunade önce şaşırsa da sonra kollarını Naruto'ya sararak sıkıca sarıldı.

Ayrıldıklarında Tsunade çocuğuna bakar gibi bakarken şefkatli ses tonuyla

"Belki yine gelirim. Sakın aptalca hareketler yapma ve Sakura'yı üzme."

Son cümlesini söylerken göz kırpmasıyla Naruto'nun uzun süredir göstermediği büyük gülümsemesini göstermesi bir olurken Tsunade arkasını dönerek kapıya doğru yürüdü. Naruto kadının arkasından bakarken kesinlikle özleyeceğini biliyordu.

Tsunade gittikten sonra bir shinobi yanlarına gelip Naruto ve Sai'yi Hokage'nin çağırdığını söyledi.

Hemen yola koyuldular Odaya girdiklerinde karşılarında Kakashi duruyordu yeni Hokage olmuştu anlaşılan.

Naruto ne olduğunu sordu Kakashi ise yeni bir görev olduğunu belirtti ve detayları anlattıktan sonra Naruto ve Sai göreve gittiler.

Görev ise Akatsuki yi tekrar kurmaya çalışanları etkisiz hale getirmekti görev yerine vardıklarında karşılarında düşmanlar bekliyordu.

Naruto hemen Eternal Mangekyou Sharingan'ı aktive edip saldırdı uzun bir süreçten sonra Naruto üstü başı kanlı bir şekilde Sai'nin yanına geldi Sai ne kadar şaşırsa da bişey diyemedi Naruto bir kaç klon oluşturup cesetleri aldı ve köye dönmeye başladılar.

Köye döndüklerinde cesetleri hastaneye bıraktıktan sonra Hokage'ye rapor vermeye gittiler Kakashi Naruto'nun bu kadar acımasız olmasına şaşırmıştı ama görevini başarıyla yerine getirmişti o yüzden Naruto ve Sai'ye 1 Haftalık izin verdi.

Naruto direk Sakura'nın yanına gitti Sakura İno Temari Hinata ve TenTen ile oturuyordu Naruto'yu görünce hemen yanına geldi ve ne olduğunu sordu Naruto endişe edecek bir şey olmadığını görevde savaştığı kişilerin kanı olduğunu söyledi.

Sakura rahatlamıştı o sırada onları izleyen Temari İno TenTen ve Hinata'yı farketti Herkes Naruto'nun bu değişimine şaşırmıştı Sasuke'nin ölümünden sonra epey bı değişmişti Psikolojik olarak olduğunu tahmin ediyorlardı.

O sırada Naruto herkese selam verdi ve Sakura'yı kucağına alıp eve doğru gitmeye başladı.

Sakura şaşkınlıkla Naruto'ya bakarken eve gelmişlerdi Naruto Sakura'yı kucağından indirdi ve eve girdiler.
Sakura Naruto'ya üstündekileri değişmesini söyledi tabi ki önce duş almasını söyledi ve Naruto duşa girdikten sonra Sakura da Naruto'nun kıyafetlerini yıkadı ve kurumaya bıraktıktan sonra mutfakta Naruto'ya yemek hazırladı Naruto duştan çıktıktan sonra üstünü giydi ve mutfağa geldi Sakura'ya sarıldıktan sonra yemeğini yemeye başladı Sakura da ona görevde ne yaptığını soruyordu Naruto ise kısa cevaplar veriyordu yemek bittikten sonra yatmaya geçtiler zaten eve geldikten sonra saatler geçmişti Naruto iki kişilik yatağında yatarken Sakura oda ya girdi Naruto neden geldiğini sordu Sakura ise uyuyamadığını söyledi Naruto yana kaydı ve Sakura'ya yer açtı Sakura Naruto'nun yanına kıvrılarak uyudu Naruto'da Sakura'ya sarıldı ve uyudu.

Sonunda huzurlu bir uyku uyuyacaktı
Gülümseyerek uyudu.


YENİ BÖLÜM GELDİ İYİ OKUMALAR...

NARUTO-YENİ ÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin