Іноді він....

198 8 4
                                    

Діставши з кишені пончо телефон, Рампо бігло шукав номер вірної гугл мапи - Ацуши. Так як детектив зрозумів, що навіть маючи запал рощімроз з планету, дійти до дому Єдгара він просто напросто не зможе, загубиться...

Гудки закінчуються, і на іншому проводі лунає дзвінкий голос:

- Алло, Рампо-сан?.

- Ацуши! Негайно повертайся, до того кафе де ми були, і йди до парку, що поряд з ним! Чекаю!

- Щось тра-.....

Рампо не дослухавши тигра, кинув слухавку і сівши на найближчий лавці, почав чекати.

У той же час на іншому проводі

- Ацуши! Негайно повертайся, до того кафе де ми були, і йди до парку, що поряд з ним! Чекаю!

- Щось трапалось?! - Гудки - Алло! Алло? Рампо-сан?- Накаддима відкладає слухавку та стомлено видиха. Після чого ще декілька секунду вдивляється в темний екран смартфону. - Він знущається з мене. 9 вечора і мені в таку темінь пертися фіг знає куди і фіг знає навіщо?! - Обуренню жлопня не було кордонів.

- Хоч і скаржишся, але все одно одягаєшся. - Констатувала факти Кека.

-  Ой, все! - Гнучно закривши вхідні двері у відповідь крикнув Ацуши.

Через 30-40 хвилин після дзвінка у парку

- Та де цей клятий Ацуши! Я його вже майже час чекаю! Я ж навіть нічим смачненьким перекусити не можу.... Зовсім ніякої поваги. - Щось бубнів собі під ніс солодкоїжка.

- Я... вже... тут... Фух... - Запизуючись промовляв Накаджима. - Не треба.. мене тут брудом поливати. Я спішив як міг, Рампо-сан. - В голосі парубка чітко прослуджувалися нотки суму та образи.

- Ну нарешті! - Проігнорувавши скаргу Ацуши детектив продовжив: - Відведи мене до дома Єдгара! Негайно!

- Куди ви так спішите? Невже щось столося з Єдгар-саном? - Стурбовано спитав тигр.

- Це не має значення. Ви ж хотіли мені допомогти зблизитися з ним. Так що менше слів, більше діла.

- Добре, добре. Ходімо.

Далі буде...

_______________________________________
Як ви вважаєте, хто та жінка для Єдгора?

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: May 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Я хочу бути з тобою незважаючи ні на щоWhere stories live. Discover now