Deli hisler

6.7K 60 20
                                    

Team 7 ' nin çakra eğitimi yeni bitmişti. Sakura çakrasını mükemmel şekilde kullanarak ağacın en tepesine çıkmış, Naruto ve Sasuke de bütün gün daha iyisini yapabilmek için "rekabetle" çabalamışlardı. İkiside çok yoruldukları için çimenlere uzanmış bulutları seyrediyorlardı.

Kakashi sensei ise Sakura'ya dövüş esnasında kounai'yi nasıl daha iyi kullanacağını gösteriyordu. Naruto hafif pembeleşen bulutlara bakarken öylesine aklına gelenleri sıraladı. "Bulutlar ne kadar güzel değil mi? Tıpkı Sakura-chan'ın saçları gibi" Sasuke "eh işte" dedi. Naruto Sasuke'ye dönerek "'eh işte mi?' senin için yanıp tutuşuyor ve sen onun için sadece eh işte mi diyorsun?" Sasuke biraz düşündü "kimseye söyleme" dedi. Naruto merakla Sasuke'yi izliyordu. Sasuke en sonunda "ben erkeklerden hoşlanıyorum" dediğinde Naruto afallamıştı.

"N-nasıl yani?" dedi açıklama beklercesine, Sasuke "yani demek istediğim kızlar bana o kadar da çekici gelmiyor, onlar hassas varlıklar benim için aşık olacağım kişi benim kadar güçlü olmalı, belki de daha fazla..." Sasuke yine düşüncelere dalarken Naruto bir anda "YOKSA BANA MI AŞIKSIN!?" diyince Sasuke'nin yüzü hafif kızardı "hayır tabii ki aptal, senin gibi birinden asla hoşlanmam" Naruto'nun yüzü düşerken "nasıl biriyim?" dedi.

Sasuke içinden (kalbimi yakacak kadar güzel gülen, dünyadaki en parlak gözlere sahip, sesini her duyduğumda çıldıracak gibi olduğum birisin) "düşünmeden hareket eden bir aptalsın". Bunu söylerken içi gidiyordu ama yapamazdı pat diye 'sana aşığım' diyemezdi işte, belki bundan hoşlanmaz bir daha Sasuke'yi görmek istemezdi. Sasuke bundan çok korkuyordu.

Aşkını kalbine gömmeliydi. Sasuke ayağa kalkarken "kimseye söyleme" diye tekrar etti uyarısını. Naruto "tamam be" dedi ve Kakashi sensei nin yanına gitti...

Ertesi gün olağanüstü hiç bi şey olmadı ondan sonraki iki günde aynı şekilde devam etti. Cuma günü Kakashi sensei bugün antreman yapmayacaklarını söylemiş ve onlara izin vermişti.

Naruto öğlene kadar uyumuş öğleden sonra da yapacak bir işi olmadığı için Sasuke'yi ziyarete gitmişti. Kapıyı çaldı. Açan olmadı. Tekrar ve tekrar çaldı. En sonunda kapıda belinde havlusu ile Sasuke göründü. "Biraz daha gelmeseydin, kayıp ilanı verecektim" Sasuke gözlerini devirerek "Ha-ha çok komik" dedi.

Naruto izin almadan içeri daldı. Sasuke tam ağzını açacakken "sevimli bir ev" dedi Naruto. Sasuke duştan yeni çıkmıştı. (Daha doğrusu çıkarılmıştı) saçlarından su damlıyordu. Eline farklı bir havlu alarak saçını kurutmaya başladı. Belli etmese de içten içe Naruto geldiği için deli gibi sevinmişti.

Naruto koltuğa oturdu ve evi incelemeye devam etti. Gözleri Sasuke'ye kaydı. Sırıtarak "ıslak kedi yavrusuna benziyorsun" dedi. Sasuke yine göz devirdi. Tam üstünü giyinmek için adım attığı sırada havlusu belinden kaydı. Sasuke saçlarını kuruturken belindeki havlunun gevşediğini fark etmemişti. Naruto şaşkınlıkla bir ona birde açıkta kalan penisine bakıyordu...

Naruto x Sasuke +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin