son

61 11 41
                                    

Yoongi sonkez şarki dinlemek istedi
Son dinlediği şarkısı ise
Fake love oldu

Neden böyle bir şey yaptığına gelirse ise onu tek iyi gelen kişiyi kaybettiği içindi.

Aslında kaybettiğini düşündüğü içindi.
Jimin'in hayatında Bogum yoktu sadece ne tepki vereceğini merak ettiği için demişti ama o tepkinin Yoongi'ye ne yapacağını bilmeden yapmıştı bunu.

Şimdi ise sevdiği adam ölümün eşiğindeydi ve tek kurtulmasinın yolu Jin'in onu tutmasıydi tabi başarılı olrsa.

~Yoongi

Sonkez bir şarkı dinledim. Şarkıyı dinlerken Jimin ile konuşmalarımızı baktım.

İlk meaaj attığım zamana. Ne diye mesaj atmıştım ki?

Bende bilmiyordum. Onu sevdiğim dışında hiçbir şey bilmiyordum.

Ailemin bir hafta önce nasıl öldüğünü, arkadaşımın nasil beni sattığını ve Jimin'in hemencecik nasıl sevgili bulduğunu bilmiyordum. Aslında geçmişe dairde birçok şey bilmiyordum ama ne önemi vardı? Sonuçta ölümümü engelemiyecekti.

Son mesajlara baktıktan sonra Jimin'e mesaj attım "Seni seviyorum lütfen senin yüzünden intihar ettiğimi düşünüp vicdan azabı çekme?" Dedim ve ondan sonra atlamak için hamle yaptım.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Benden öldürmemi beklemeyin çünkü ben kıyamam ve Jin onu kurtarır. Kitabı bilerek böyle bitirdiğimde belirtem çünkü ben mutsuz bitmesini istiyordum ama gerisi size

Şunu belirteyim bildiğin açıp yayınladım bir kaç cümle yazdım yani kitaba neredeyse hiç dokunmadım.


Neyse kitabın sonuna hakinda fikirlerinizi bekliyorum ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Not Today /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin