W sumie to jeszcze nie poruszałam klasycznych wątków takich jak wilkołaki i wampiry. Były anioły, czarodzieje, ale nie klasyki. A skoro od czegoś trzeba zacząć to niech będą wampiry... Do wilkołaków muszę jeszcze dojrzeć, żeby nie napisać shitu :|
Ale, żeby i tutaj nie było tylko moje gadanie to wrzucę zasady dotyczące tego universum!
🩸🩸🩸
Pierwszy mit: Wampiry nie mogą spać. Mogą. Dzięki spaniu są w stanie przetrwać. Nie zyskają siły, jak przez picie krwi, ale dzięki niemu są w stanie przetrwać bez pożywienia.
Drugi mit: Wampiry lubią krew.
Nie, nie lubią. Jest dla nich obrzydliwa w smaku, ale jest to sposób na stanie się potężniejszym i przeżycie bez potrzeby snu. Krew każdej grupy smakuje tak samo, nie można przez to rozpoznać człowieka. (Zdarzają się wyjątki. Niektóre wampiry popadają w obłęd i dla nich krew jest najwspanialsza w smaku - choć jest to mylne wrażenie spowodowane łaknieniem siły i spowodowanego tym wiecznego głodu - takie wampiry nazywane są “pijawkami”).Trzeci mit: Wampiry piją tylko krew. Wampiry są w stanie zjeść ludzki posiłek, ale nie odczuwają jego smaku tak intensywnie. Dlatego wampiry przepadają za ostrymi, wyrazistymi lub kwaśnymi smakami.
Czwarty mit: Wampiry nie mogą wychodzić na słońce lub w nim błyszczą. Wampiry mogą wychodzić na słońce, a nawet uwielbiają je, bo wtedy ich ciało staje się cieplejsze. Nie błyszczą się, w słońcu nie jest się w stanie rozpoznać wampira od człowieka.
Piąty mit: Wampiry przemieniają kogo chcą i kiedy chcą.
Wampiry mogą przemienić człowieka w wampira tylko jeśli sami spełnią określone warunki:
1. Człowiek napije się ich krwi.
2. Człowiek zostanie ugryziony przez wampira przed jego śmiercią (nie można przemienić kogoś kto już umarł)
3. Musi minąć co najmniej 100 lat od ich przemiany, a potem 100 lat od ostatniej przemiany człowieka. W skrócie - wampir może zamienić kogoś w wampira jedynie raz na sto lat.
4. Musi odbyć się to w nocy podczas pełni (nie musi być widoczny księżyc). Ogólnie jest to wielka uroczystość, czasami uważana za istotniejszą niż ślub.Szósty mit: Wampiry można zabić poświęconym ostrzem, czosnkiem, kołkiem w serce, krzyżem itp.
Wampira może zabić tylko inny wampir. Wyjątkiem jest relacja: Matka - Pisklak. “Matką” niezależnie od płci jest wampir, który przemienił człowieka (pisklaka). Wtedy pisklak nie może sprzeciwić się ani zabić matki, ale matka może zabić swojego pisklaka.
CZYTASZ
Vegan Vampire |HyunLix|
FanfictionFelix niedawno zaczął studia. Jest odseparowany od rodziny, więc sam musi się utrzymywać. Studia, praca na dwa etaty sprawiają, że chłopak lawiruje na krawędzi wyczerpania. Przyjaciele martwią się o niego, zwłaszcza Han, który po spotkaniu po latach...