Untitled Part 1

205 13 1
                                    

-Боже мой защо си тук?

-Къде да съм ?

-Каза ,че си болна.Да не ме излъга?

- Това ,че съм болна не значи ,че ще изпускам часове Брен.

-Добре ,боже.Някой явно е станал с нещо нагоре,а?

-Просто нека влизаме .

Типичния понеделнижки разговор между мен и най-добрия ми приятел.Брендън.Черна коса, пъстри очи , атлетично тяло и чар . Не ми вярвате ,че сме само приятели ?Е няма да сте първите. Истината е ,че ние просто си съвпаднахме.Имам предвит по характери ,разбира се.Аз не бях нищо особено.Не бях грозна ,но ако бях наредена с 50% от момичетата в училището ми нямаше да направя впечатление.Имах светла коса , черни очи и сърказъм.Противоположностите и съвместимостите ни са уравновесени и хармонията в приятелството ни е пълна.Или не толкова.Той е трън в задника ,но е моя трън в задника.Били сме през толкова много неща ,макар да се познаваме от едва 2 години.И все пак аз винаги съм до него ,той винаги е до мен.Никога не ми е минавало през ума ,че с него можем да сме нещо повече.Чувствам го като по-малък брат , нищо ,че е с една година по-голям от мен , който те дразни нонстоп ,но деня ти не е пълен ако него го няма.Имам предвид кой би искал да ходи с брат си , нали ?

- Изходното ви ниво ще влияе драстично на оценката ,така че очаквам от вас да се постараете да изкарата нещо повече от „Среден"  . – какво по-хубаво от първи час математика ? Всичко.

- Не казахте ли миналата седмица ,че теста няма да дава голямо значение ? – попита Виктория.Русо момиче , черни очи , голям мозък.Честно казано, неочаквано добра комбинация.

-Не знам за какво говориш ,Виктория – господин Питърсън завъртя очи и се направи на разсеян

- Е аз съм убедена ,че казахте така ,защото тогава...

- НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КАКВО СЪМ КАЗАЛ ТОГАВА – повиши тон господина ,вече крайно изнервен и почна да оправя вратовръзката си ,която така или иначе си беше перфектна. –Промених решението си.Ще влияе и точка. – спорът можеше да продължи цял час ,но след 3 години с г-дин Питърсън всички знаем ,че ще е така ,както той е решил.Така ,че Виктория скръсти ръце и си замълча.

- И така кой от вас е желаещ да ми каже Питагоровата теорема и да ми покаже как се работи с нея? – погледнах към Брен ,врътнах очи ,а той се засмя.

Impossibly possibleWhere stories live. Discover now