Ema/P.O.V
Budeme lagani poljupci
"Mmm dobro jutro"
Kazem nakon sto otvorim oci.
"Jutro lepotice"
Nisam se ni probudila kako treba a vec sam pocrvenila
"Aaa nemoj se crveneti"
5 mjeseci kasnije
--------------------------Trenutno zajedno lezimo I gledamo film ja I Dusan smo u vezi skontali smo da ne mozemo jedno bez drugog da ne mozemo bez poljubaca.
"Jel ti znas koliko ja tebe volim"
On me upita a ja se toliko raznezim
"Ne znam ajde reci mi"
"Volim te punoooo previseee te volim"
Kada je to rekao poljubio me"Sta mislis da veceras izademo u klub ja cu pozvat nase drustvo"
"Moze sto da ne"
19:00h
----------Ja Sam se pocela spremati jer mi treba dosta vremena .
Outfit
Obukla Sam ovo malo provokativno jer Sam htijela isprovocirat Dusana.
"Sprem-"
On je uletio u sobu I krenuo nesto reci Ali je zanjemeo .
"Ljubavi muha ce ti uci"
"Amm sta mislis da ne idemo"
"A ne ne veceras me imas samo za sebe a sad idemo"
"Uf dobro"
Dosli smo u klub I seli u separe Inace Vip je nije bilo mesta pa Sam ja sjela Dusanu u krilo a Mia isto nije imala mjesta pa je sjela radonji u krilo.
Inace Oni su u vezi.Kada Sam sjela na Dusana osjetila Sam njegovog druga haha kako ga volim provocirat pravila Sam se da mi nije udobno pa Sam se pocela pomjerati .Posto mu je ruka bila na mojoj straznjici stisnuo je malo da zastenjala Ali na njegovo uho nije se puno culo od muzike hvala Bogu.
Mia I Radonja su se opasno ljubili pa im je Dusna rekao:
"Mislim da gazda kluba iznajmljuje sobe na jednu noc"
Mia se zarcvenela a Radonja je odgovorio:
"Dusane ne razmisljaj na glas"
Dusan se samo nasmejao
2:00h
--------
"Ajde idemo imamo jos posla"
Dusan mi je sapnuo na uho.A ja Sam se samo nasmijala I ustala krenuli smo u auto kada smo sjeli odmah me poceo ljubiti Ali je stao.
"Zasto si stao?"
"Moramo do pumpe nemam kondoma"
"Dobro samo pozuri"
Dusan ulazi u auto.
"Tvoj Tata je unutra"
"Molim moj Tata!?"
"Da"
"Sta ce on u 2 sata ujutro na pupmi a I kako si kupio kondome pred njim jesi retardiran I to si uzeo najvece pakovanje!"
Pocela Sam se derati
"1. Smiri se 2.kako Sam mogao primjetiti I on je uzeo kondome 3. Moj drug radi na pumpi pa Sam mu poslao poruku da mi spakuje kondome u kesu."
"Fuj sta ce mom tati kondomi"
"Pa valjda covjek ima svoje potrebe kao I tvoja mama"
"DUSANE stvrano si odvratan nema nista od Sexa veceras da znas vozi me kuci."
Naljutila Sam se jer to prica kao da su to neci roditelji a ne moji fun stvrano mi nije dobro.
Nije nista odgovarao jer zna da sa mnom ne moze svakako.
-📝
Evo vam jos jedan part i to je to za danas.