Süpriz !

106 5 0
                                    

Alarmın sesi kulaklarımı parçalayacak tonda çalarken Kore hükümeti lise öğrencileri için okul yılının başladığının habercisiydi.Başka türlü kimse alarm sesi ile uyanmaz tabi benim gibi stajyer değilseniz .İsteksizce yataktan kalktım banyoya girip duş alıp üstünde stajyerlik yaptığım şirket sanatçılarının tamamının resminin bulunduğu dolabımı açıp formamı giyindim .

Kahvaltıyı pas geçmeliydim annemle birlikte çünkü ne diyeceğini gayet iyi biliyordum şirketin beni oyaladığını onun yerine üniversite sınavlarına hızlanmam gerektiğini .Belki oda kendince haklıydı ama yapmak istediğim ve doğru becerebileceğimi düşündüğüm başka bir iş yok.

Ben sadece şarkı söylemeliyim.hızla merdivenlerden inip anneme görünmeden çıktım .Markete uğrayıp ekmek aldım ve onu yiyerek okuluma doğru ilerledim.

 Özlemiştim okulu tabi ki söylememe gerek var mı sadece arkadaşlarımı ve sanat derslerini.

Herkes çoktan sınıflara dağılmıştı adımlarımı hızlandırdım ve merdivenlerden hızla çıktım tam sınıfımızın bulunduğu köşeyi dönecekken biriyle çarpıştım daha doru bana kafa attı sersemleyen kafamı kaldırdığımda en az benim kadar sersemlemiş bir kız gördüm üstelik kız yabancıydı bilmediğim bir dilde söylenirken sınıf öğretmenimizin kızın arkasında olduğunu gördüm kıza attığım ters bakıştan sonra öğretmene selam verdim ve sınıfa doğru ilerledim hemen arkamda kız ve hoca girdiler sınıfa .

Hızla arkadaki sıralardan birine oturdum hoca sınıfı susturduktan sonra .

 "İşte yeni yıl başladı son sınıf oldunuz hatırlatmam gerek var mı çok çalışmalısınız" sınıftan sızlanma sesleri yükselince elini kürsüye vurup hala eli alnında olan kızı çağırdı "yeni bir transferimiz var  gel ve tanıt kendini dedi."

Kız rahat bir tavırla hocaya yaklaşarak sınıfa döndü ve merhaba benim adım Kim so hyun

.

İngiltere den geliyorum ama uzun yıllar Türkiye de yaşadım.Annem türk babam Koreli .

Ve siz sormadan ve dedikodu yapmadan söyleyeyim şu en arkadaki sarışın çocuk benim üvey kardeşim olacak .

En arkadaki sarışın çocuk mu herkes aynı anda bana baktı.

Bende refleks olarak arkaya ,  sınıfta bende başka sarışın yoktu elbette doğal saç rengim değildi ama bir şirkette stajyer olmanın avantajını kullanmıştım.

Ne saçmalıyordu bu bücür kız.

Şaşkınlık tan ne söylemem gerektiğini bilememiştim .

Hoca bile şok olmuştu tüm sınıf fısıldaşmaya başlamıştı.

Kıza sinirli gözlerle baktım .

Nasıl böyle bir şey açmalar sandalyemi etekleyerek ayağa kalktım .Sandalye nin beton zemine sürtmesi sonu kulakları sağır eden bğr ses duyuldu ve buda kalkışımı daha da gösterişli yaptı.

u kız kime bulaştığını bilmiyordu bir an eskiden olduğum kişi olmak istedim tehlikeli ve acımasız.Ve bu kız içimde bastırdığım benliğimi dürtüyordu.

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin