Ντριιν...Ντριιν...Αλλη μια μερα της μιζερης ζωης μου ξεκινησε.Οπως καθε μερα σηκωθηκα απο το αγαπημενο μου κρεβατακι,επλυνα τα δοντια μου,ντυθηκα και κατεβηκα κατω.Στην κουζινα βρισκοταν η οικονομος μας η οποια μαγειρευε.Οι γονεις μου για αλλη μια φορα λειπουν απο το σπιτι.Η δουλεια τους απαιτει πολλα επαγγελματικα ταξιδια με αποτελεσμα να μην τους βλεπω συχνα.Βεβαια αυτο με συμφερει γιατι δεν τους ακουω να τσακωνονται για "σημαντικα"πραγματα οπως λενε.
-Καλημερα,Gloria.
-Καλημερα Κυρια τι θα θελατε για πρωινο?
-Δεν θελω κατι,ευχαριστω.
-Οπως επιθυμειτε,ο Pablo σας περιμενει εξω
-Ευχαριστω,γεια σου Gloria
Μου ενευσε με το κεφαλι και γυρισε πισω στη δουλεια της.Ειναι καλη γυναικα λιγο τυπικη και απομακρη αλλα καλη.Ανεχεται τα παντα που συμβαινουν σε αυτο το σπιτι.Πηρα την τσαντα μου,τα κλειδια μου και βγηκα εξω απο το υπερ-συγχρονο σπιτι μου.Εξω βρισκοταν ο Pablo,ο οδηγος μας,ειναι ενα ωραιο και πολυ νεο παιδι.Πρεπει να ειναι γυρω στα 25.Ειναι πολυ φιλικος σε αντιθεση με ολους τους αλλους που ανηκουν στο προσωπικο γλυκος και γεματος ενεργεια.
-Γεια σου Pablo
-Γεια σας δεσποινης,ειπε χαμογελαστος
-Victoria,Pablo Victoria δεν ειμαι μεγαλυτερη σου για να μου μιλας επισημα
-Για εσας δουλευω ομως
-Οχι οι γονεις μου σε πληρωνουν αρα δεν χρειαζεται ο πληθυντικος!Εεε?Τι λες?
-Τελεια...Victoria
-Ωραια παμε?
-Ναι βεβαια.Μπες μεσα!
Μπηκα μεσα και ξεκινησαμε.Λιγο αργοτερα φτασαμε εξω απο το σχολειο.Δεν ηθελα να βγω απο το αμαξι.Ηξερα πολυ καλα τι με περιμενε.
-Φτασαμε!Δεν θα βγεις?
-Δεν θελω,ειπα ψυθιριστα πιστευωντας πως δεν με ακουσε αλλα ειχα αδικο
-Γιατι δεν θελεις?Συμβαινει κατι?
-Ο-οχι Pablo ολα ειναι ενταξει
-Το ξερεις οτι αν τρεχει κατι μπορεις να μου το πεις ετσι?
Κουνησα καταφατικα το κεφακι μου.Δεν ηθελα να του λεω ψεματα.Δεν του αξιζει.Ομως,δεν μπορω να του πω οτι το σχολειο μου εχει γινει εφιαλτης γιατι τα παιδια με κοροιδευουν και με χτυπανε.
-Τι ωρα να ερθω να σε παρω μετα?
-Θελω να γυρισω μονη μου
-Μα..γιατι?
-Απλως θελω να περπατησω
-Ενταξει οπως θελεις
Ανοιξα τη πορτα και βγηκα απο το αυτοκινητο.Καθομουν στην πυλη και κοιταζα το σχολειο.Ηταν ενα απλο σχολειο τιποτα το ιδιαιτερο.Οι γονεις μου ηθελαν να με πανε σε ιδιωτικο αλλα εγω επεμενα να παω σε δημοσιο.Μονο να ηξερα τι με περιμενε.Πηρα μια βαθια ανασα και μπηκα μεσα.Το προαυλιο ειναι πολυ μεγαλο και εχει καποια παγκακια εδω και εκει.Υπηρχαν και καποια δεντρα που δημιουργουσαν σκια.Παντου ηπυρχαν παιδια χωρισμενοι σε ομαδες.Σε μια απο αυτες τις ομαδες ειναι και η Bianca.Απο τη πρωτη μερα αρχισε να με κοροιδευει δεν ξερω τον λογο μαλλον γιατι δεν ειμαι τοσο ομορφη οσο αυτη.Προχωρησα προς το κτιριο οταν ακουσα τη φωνη της να με φωναζει
-Ει ασχημοπαπο!!φωναξε και αρχισαν ολοι στη παρεα της να γελανε.Την αγνοησα και προχωρησα προς το εσωτερικο του σχολειου πηγαινοντας στην βιβλιοθηκη.Βρισκομουν παντα εκει ειδικα οταν με κοροιδευαν και ηθελα να μεινω μονη μου.Κανεις δεν το ηξερε και ουτε προκειται να το μαθει.Ειναι το μερος που κρυβομαι.Οπως προχωραγα επεσα πανω σε καποιον.Τελεια αυτο χρειαζομουν.
-Συγνωμη δε το ηθελα λυπαμαι,ειπα και σηκωσα το κεφαλι μου να δω ποιος ηταν.Θεε μου ο David!!!!
-Σ-συγνωμη αληθεια δεν σε ειδα μην με χτυπησεις σε παρακαλω!ειπα γρηγορα και εφυγα χωρις να περιμενω απαντηση.Και εσεις τωρα θα αναρωτιεσται ποιος ειναι ο David?Ο David ειναι...........αγορι το μονο σιγουρο.Στην πραγματικοτητα δεν εχω πολλα να πω γι αυτον.Τα μονα που ξερω ειναι οτι ειναι 18 χρονων αλλα εχει μεινει μια φορα.Λενε οτι οι γονεις του εχουν πεθανει και ζει μονος του αλλα κανεις δεν ξερει που βρισκει τα χρηματα να συντυρησει τον εαυτο του μονος του οταν δεν δουλευει και τελος οτι αλλαζει τα κοριτσια σαν τα πουκαμισα.Ειναι ο θεος του σχολειου ολες θελουν να πανε μαζι του.Μπηκα μεσα στην βιβλιοθηκη και πηγα στην συνηθισμενη θεση μου.Εκατσα στην πολυθρωνα και εβγαλα το δευτερο αγαπημενο μου βιβλιο-Γλυκια Καταστροφη-και αρχισα να διαβαζω.Το λατρευω αυτο το βιβλιο.Λατρευω το ποσο εξαρτημενος ειναι ο Τravis απο την Abby λατρευω τον τροπο που την φωναζει περιστερακι γενικα το λατρευω.Και εκει χαμενη στο βιβλιο μου ακουσα το κουδουνι να χτυπαει μαζεψα γρηγορα τα πραγματα μου και κατευθηνθηκα προς την ταξη μου.
Λοιπον αυτο ηταν το πρωτο μερος εχει και συνεχεια στο ιδιο μερος αλλα θα την βαλω αυριο.Ξερω δεν ειναι πολυ ενδιαφερον αλλα τα υπολοιπα θα ειναι πολυ καλυτεραΠαντως ελπιζω να σας αρεσει περιμενω γνωμες
YOU ARE READING
My badboy;guard angel
RandomVictoria και David δυο ανθρωποι τελειως διαφορετικοι.Τι θα τους φερει κοντα ομως? Θα μπορεσουν να ξεπερασουν τους δαιμονες του? Διαβαστε την αφηγηση για να το μαθετε!! Ειναι η πρωτη μου ιστορια οποτε δεν ξερω πως θα βγει. Παρακαλω μην την αντιγραψετ...