Μπηκα μεσα στην ταξη μου στην οποια επικρατουσε μια τρελα.Παιδια πετουσαν χαρτια αλλα επαιζαν με τα κινητα αλλα μιλαγαν και αλλα φιλιοντουσαν.Προχωρησα προς το μοναδικο αδειο θρανιο και πριν προλαβω να κατσω καποιος μου τραβηξε την καρεκλα και επεσα κατω.Ολη η ταξη γελαγε μαζι μου ενω εγω πονουσα.Σηκωθηκα με μεγαλη δυσκολια,γυρισα πισω και ειδα την Bianca να με κοιταζει ειρωνικα.Πηρα την τσαντα μου και γυρισα προς την πορτα για να φυγω αλλα η Bianca με σταματησε.
_Που πας ασχημοπαπο?? ρωτησε η Βianca πιανοντας το χερι που με πονουσε.Δεν απαντησα,δεν ηθελα να την νευριασω!
_Οταν σε ρωταω κατι θα μου απαντας!Καταλαβες πατσαβουρα???
-Θ-θα φ-φυγω.....ειπα τραυλιζοντας απο το φοβο
-Γιατι??? Δεν παιρνας καλα μαζι μας???ρωτησε ειρωνικα
-Π-ποναει το χερι μου....
-Αληθεια??? Κατσε να το δω λιγο.....
Μου ειπε και αρχισε να σφιγγει το χερι μου
-Αααααα...Μη σε παρακαλω ποναω!! προσπαθουσα να παρω το χερι μου ενω τα ματια μου ειχαν γεμισει δακρυα.Δεν ηθελα ομως να κλαψω,οχι μπροστα τους τουλαχιστον.Δεν θα τους δωσω την ικανοποιηση να λυγισω!Ολοι γελαγαν μαζι μου!Κανενας δεν με βοηθουσε!Για ποιο λογο γελανε??? Τοσο αστειος ειναι ο πονος που νιωθω?Μολις ακουσε οτι ερχεται ο καθηγητης με αφησε και εκατσε στην θεση της.Μπηκε μεσα ο κ.Styles και με ειδε στην πορτα ετοιμη να φυγω με βουρκωμενα ματια.
-Τι συμβαινει??? Ρωτησε
Γυρισα να κοιταξω την Bianca και μου εκανε νοημα να μην πω τιποτα
-Ε-επεσα και χτυπησα το χερι μου!ειπα ανημπορη να τον κοιταξω στα ματια
-Εισαι σιγουρη??? με ρωτησε δυσπιστα
Ο κ.Styles ηξερε οτι τα παιδια με χτυπανε προσπαθησε να με βοηθησει μιλωντας στο συμβουλιο αλλα αυτοι αρνουνταν να το πιστεψουν αν δεν το παραδεχομουν εγω κατι που εγω δεν εκανα.Ισως γιατι φοβομουν οτι τα πραγματα θα χειροτερεψουν
-Ενταξει ειπε και αναστεναξε.Πηγαινε θα μιλισω εγω στον λυκιαρχη
-Ευχαριστω!!
Βγηκα απο την ταξη και προχωρησα προς την πυλη πριν βγω ακουσα καποιον να φωναζει 'κοπελια'γυρισα και ειδα τον David.Οχι και αυτος τωρα!!Αρχισα να επιταχυνω το βημα μου και αυτος αρχισε να τρεχει για να με προλαβει.
-Περιμενε.....ειπε ενω επαιρνε βαθιες ανασες!Σε φωναζα δεν με ακουσες με ρωτησε παιρνοντας μια τελευταια βαθια ανασα
-Οχι.....ψυθιρισα
-Αληθεια??? Τοτε γιατι γυρισες και μετσ αρχισες να περπατας πιο γρηγορα???? ρωτησε σχηματιζωντας ενα πονηρο χαμογελο στα χειλη του και σηκωνοντας το φρυδι του.
-Δεν θα απαντησεις???
Συνεχισα να μενω σιωπηλη και να παρατηρω το προσωπο του.Ηταν πολυ ομορφος υπερβολικα ομορφος για να βγει σε καλο αυτη η συζητηση.Οι γωνιες του προσωπου του ηταν τοσο εντονες οσο ειναι το σωστο κανοντας τον προσωπο του να φενεται αψεγαδιαστο.Τα ζυγωματικα του δεν ηταν τοσο εντονα αλλα εδιναν μια γλυκα στο προσωπο του.Τα μαλλια του ηταν μαυρα και φτιαγμενα με εναν περιεργο τροπο.Αν δεν παρατηρουσα οτι γυαλιζαν απο το τζελ θα ελεγα οτι ειναι αχτενιστα αλλα απ'οτι φενεται αυτο ειναι το στυλ του.Το μετωπο του ηταν ζαρωμενο αφου ειχε ανοιξει διαπλατα τα ματια του.Τα φρυδια του ηταν καλοσχηματισμενα σκουρο μαυρο και στον ενα ειχε σκουλαρικι.Τα ματια του ειχαν την πιο ανοιχτη και φωτεινη αποχρωση του καφε.Δεν ηταν χρυσα ενα χρωμα πιο ανοιχτο ακομα.Μπορουσες ευκολα να χαθεις μεσα τους.Και τελος τα χειλη του!Τα χειλη του ηταν απλα τοσο τελεια,ειχαν ωραια σχημα και ηταν γεματα,σαρκωδη.Ενα απαλο ροζ χρωμα.Ολα τα χαρακτηριστικα του προσωπου του ταιριαζαν αρμονικα μεταξυ τους.
-Δεν θα μου απαντησεις ετσι???Πολυ καλα πες μου τουλαχιστον ποιο ειναι το ονομα σου.
-Πρεπει να φυγω....ειπα ψυθιριστα
-Δεν σε αφηνω μεχρι να μου πεις πως σε λενε
-Victoria....
-Χαμογελασε και ειπε;θα τα πουμε Victoria....
Το ονομα μου ακουγοταν τοσο υπεροχο απο τα δικα του χειλη.Η φωνη του ηταν μπασα και απλα με εκανε να ανατριχιαζω.
Εκατσα σε ενα παγκακι και σχηματισα στο κινητο τον αριθμο του Pablo
-Μπορεις να ερθεις να με παρεις???
-Εγινε κατι??
-Απλως ελα σε παρακαλω....
-Σε 10 θα ειμαι εκει......
Εκλρισα το τηλεφωνο και περιμενα.Δεν ηθελα να τον παρω αλλα το νοσοκομειο ειναι μακρια για να παω με τα ποδια.Το μυαλο μου ταξιδευε στο αγορι που μιλουσα λιγο πιο πριν ηταν τοσο ομορφος.Τα ματια του ηταν απλα υπεροχα!!Δεν μπορουσα να ξεχασω το χρωμα τους και το ποσο εντονα με κοιτουσαν.Αναρωτιεμαι για ποιο λογο μου μιλισε.Μπορει να θελει να γινει φιλος μου.Ααα...μα τι λεω σιγα μην θελει αυτο.Σιγουρα θα εχει κανονισει κατι με την Bianca να με κοροιδεψουν γιατι επεσα πανω του πριν.Ααχχ Θεε μου γατι να συμβαινουν ολα αυτα σε εμενα τι κακο εκανα???
-Pabloo..
-Α!Εδω εισαι!Τι επσθε το χερι σου???
-Εεμμ...επεσα και το χτυπησα
-Επεσες??? Που???
-Εεε..Στα σκαλια δεν προσεχα και εγινε αυτο
_Μαλιστα. Ελα να παμε στο νοσοκομειο....Λοιπονν..αυτη ειναι η συνεχεια οπως ειδατε ηρθαν πιο κοντα οι δυο τους.Ελπιζω να σας αρεσε πειτε μου γνωμες και αν θελετε να κανω μερια του David Το επομενο θα μπει το Σ/Β
-
YOU ARE READING
My badboy;guard angel
RandomVictoria και David δυο ανθρωποι τελειως διαφορετικοι.Τι θα τους φερει κοντα ομως? Θα μπορεσουν να ξεπερασουν τους δαιμονες του? Διαβαστε την αφηγηση για να το μαθετε!! Ειναι η πρωτη μου ιστορια οποτε δεν ξερω πως θα βγει. Παρακαλω μην την αντιγραψετ...