Σημερα θα ερχοταν ο David για να παμε μαζι σχολειο.Κατεβηκα κατω και περιμενα να χτυπησει το κουδουνι για να δω πισω απο την πορτα αυτον που δεν εμφανιστηκε ποτε τελικα.Μετα απο 15 λεπτα αναμονης αποφασισα οτι επρεπε να φυγω αν δεν ηθελα να χασω την πρωτη ωρα.Αναρωτιεμαι γιατι δεν ηρθε ο David θελω να πω μου το υποσχεθηκε κατα καποιον τροπο.Απογοητευτηκα,περιμενα να νιωσω το αισθημα να πηγαινω με καποιον αλλον εκτος απο τον Pablo στο σχολειο.Βεβαια δεν ειναι υποχρεομενος να κανει τιποτα μαζι μου.Με αυτες τις σκεψεις,εφτασα στο σχολειο και μπηκα στην ταξη μου.Εκατσα στο θρανιο μου και περιμενα να μπει ο καθηγητης στην ταξη για να αρχισει το μαθημα για να μπορεσει το μυαλο μου να ξεφυγει απο αυτο το βανασο που ονομαζοταν David.
POV's David
Αφου γυρισα την Victoria στο σπιτι προσπαθησα με ολη μου την δυναμη να μην μπω στο σπιτι για να την αρπαξω και να την φιλθσω με ολη μου το ειναι.Φιλε αν δεν γαμουσα καποια τωρα δεν ξερω ουτε εγω τι ειμαι ικανος να κανω.Ανεβηκα στη μηχανη μου την οποια ειχα αφησει λιγο πιο περα αφου ειχα ακολουθησει την Victoria για να δω που παει.Εφτασα στην αυλη του σπιτιου μου και αφου εκλεισα την μηχανη μπηκα μεσα.Πηρα ενα μπουκαλι βοτκα και εκατσα στον καναπε μου.Πουστη μου δεν μπορουσα να την βγαλω απο το μυαλο μου.Τι μου εκανε αυτη η κοπελα???
Το επομενο πρωι
Ξυπνησα με το κεφαλι μου να ειναι ετοιμο να σπασει.Ποσο ηπια εχθες το βραδυ??Ειδα την ωρα στο κινητο μου και ελεγε 9.00??? Πουστη μου πως αποκοιμηθηκα?? Γαμωτο η Victoria θα με περιμενε.Πως το ξεχασα?? Θα νομιζει οτι αστειευομουν μαζι της εχθες.Σηκωθηκα απο τον καναπε,φορεσα γρηγορα τα ρουχα μου και ανεβηκα στη μηχανη με κατευθηνση το σχολειο.Πως?? Πως την ξεχασα?? Παρκαρα τη μηχανη στα γρηγορα και κατευθηνθηκα προς την ταξη της.Θα της μιλαγα ο κοσμος να χαλασει.Χτυπησα την πορτα και αφου ακουσα το γνωστο "Περαστε" μπηκα μεσα.
-Γεια σας,θα μπορουσε η δεσποινης Victoria να ερθει μαζι μου??
-Ποιος ο λογος?ρωτησε η ηλιθια.
-Την ζητανε στο τηλεφωνο... απαντησα και ειδα απο τοτε που μπηκα την Vic να σηκωνει το κεφαλι της και να με κοιταει.Γαμωτη τη ματια ειναι αυτα??
-Πολυ καλα μπορειτε να αποχωρησετε και οι δυο σας.
Η Victoria κοιταξε πρωτα την ηλιθια και μετα εμενα.Της εκανα νοημα να σηκωθει και αφου το σκευτηκε λιγα δευτερολεπτα σηκωθηκε και με προσπερασε.Βγηκα και εγω και την ακολουθησα.
-Ακολουθα με...
-Π-που πας?? Στο γραφειο δεν πρεπει να παμε??
-Οχι,ειπα ψεματα δεν υπαρχει κανενα τηλεφωνο.Ειπα και την τραβηξα απο το χερι αφου ειχε σταματησει να προχωραει.
-Γιατι ειπες ψεματα??Πρεπει να γυρισω στην τσξη,δεν θελω να χασω το μαθημα.
-Δεν με ενδιαφερει...Λοιπον,αρχικα σου ζηταω συγνωμη για σημερα το πρωι,με πηρε ο υπνος και δεν μπορεσα να ερθω,αλλιως θα ειχα ερθει οπωσδηποτε.Το ξερεις αυτο ετσι??? Με κοιταξε λιγη ωρα χωρις να μιλαει και υστερα κουνησε καταφατικα το κεφαλι της.Το ξερω οτι την απογοητευσα θα προσπαθησω ομως να επανορθωσω.
-Ωραια...Λοιπον θες να γυρισεις πισω???
-Ναι θελω....
-Δεν χρειαζεται παω μονη μου....Ειπε και εφυγε....Αυτη η κοπελα εχει την ικανοτητα την μια στιγμη να θελω να την φιλισω και την αλλη να θελω να την βαρεσω αγρια μπας και σταματησει να φερεται ετσι και να εχει μυστικα.
POV's Victoria
Αφου χτυπησε για τελευταια φορα το κουδουνι για σημερα μαζεψα τα πραγματα μου και βγηκα απο την ταξη.Ολη μερα προσπαθω να αποφυγω τον David υστερα απο την 'απολογια' του.Ειμαι σιγουρι οτι για αλλον λογο δεν ηρθε αλλα οπως παντα δεν θα μαθαινα τιποτα.Βγηκα απο την πυλη οταν ενιωσα καποιον να με τραβαει απο το μπρατσο.Γυρισα και ηταν ο....David ποιος αλλος???
-Ελα θα σε παω εγω....ειπε και εκανε κινηση να ανεβει στη μηχανη του
-Δεν χρειαζεται...μπορω να παω και μονη μου!
-Οχι δεν μπορεις....Γι'αυτο ανεβα και μην με εκνευριζεις...
-Μπορω,οπως μπορεσα και το πρωι που δεν ηρθες....του ειπα γεματη ειρωνια
-Σου ζητησα συγνωμη για το πρωι.Τι αλλο θες να κανω???
-Να μου πεις τον πραγματικο λιγο που δεν ηρθες
-Σου τον ειπα...
-Οχι, δεν το εκανες....Ελεος πια εσυ και τα μυστικα σου David,εισαι τοσο κλειστος που δεν εχω μαθει τιποτα για σενα...Ειχαμε βγει εκτος ελεγχου πια.Φωναζαμε ο ενας στον αλλον χωρις να υπολογιζουμε που ημασταν και ποιοι μας ακουγαν.
-Μιλας σε μενα για μυστικα ,οταν εσυ η ιδια κρατας μυστικο το γεγονος οτι πας σε διατροφολογο??Δεν μπορει!Που το εμαθε??
-Π-πως το εμαθες??
-Σε ακολουθησα εχτες οταν εφυγες απο το σπιτι....
-Δεν επρεπε να το κανεις...ειπα και εφυγα χωρις να περιμενω απαντηση.Δεν το πιστευω οτι με ακολουθησε...Πολυ καλα θα κανω και εγω ακριβως το ιδιο για να μαθω επιτελους το μυστικο του.Πηγα γρηγορα σπιτι,αφησα την τσαντα,πηρα κινητο και κατευθηνθηκα προς το σπιτι του David.Αφου εφτασα εκει περιμενα 2 ωρες κρυμμενη για να τον δω επιτελους να βγαινει απο το σπιτι.Κλειδωσε και ανεβηκε στη μηχανη του.Μπηκα σε ενα ταξι γρηγορα και του ειπα να τον ακολουθησει.Ειχε πεσει πια το σκοταδι και ειχαμε βγει πια απο την πολη.Οταν ειδα τον David να σταματαει ειπα στον ταξιτζη να σταματησει λιγο πιο μακρυα και αφου τον πληρωσα,εφυγε.Κοιταξα γυρω και ειδα τον David να προχωραει προς μια αποθηκη.Τι στο καλο κανει εδω περα?? Μπηκα και εγω μεσα και κρυφτηκα πισω απο κατη κουτια.Κοιταζα γυρω οταν το βλεμμα μου επεσε στα γνωστα καστανα μαλλια του David να ειναι γυρισμενος με πλατη προς εμενα και εναν αλλο αντρα γεματος τατουαζ να μιλανε.Προσπαθησα να ακουσω τι ελεγαν αλλα ημουν πολυ μακρια για να τα καταφερω και δεν ηθελα να το ρισκαρω να με δουν.Το μονο που καταφερα να ακοτσω ηταν τις λεξεις φορτιο,5 κιλα και...μαριχουανα....
Δ-Δεν μπορει,δεν μπορει ο David,αυτος που με προστατεψε που με φιλισε στο μαγουλο να ειναι εμπορος ναρκωτικος,δεν μπορει.Δεν γινεται να ειναι αυτο το μυστικο που εκρυβε τοσο καλα.Δεν γινεται απλως δεν γινεται.Σκεφτομουν αυτα οταν ξαφνικα ενιωσα μια ανασα στον λαιμο μου.Στροβοκαταπια και γυρισα για να δω........Λοιπον για σας παιδια καλη χρονια απο εμενα με υγεια αγαπη και πολλες ιστοριες ακομη.Ελπιζω να σας αρεσει αυτο το κεφαλαιο.Λυπαμαι που δεν εβαλα πιο γρηγορα αλλα δεν εχω βρει χρονο....Ελπιζω να σας αρεσει αν νσι παρακαλω πολυ να το δειξετε για να το ξερω και εγω Ευχαριστω πολυ οσους το διαβασουν.... :)
YOU ARE READING
My badboy;guard angel
RandomVictoria και David δυο ανθρωποι τελειως διαφορετικοι.Τι θα τους φερει κοντα ομως? Θα μπορεσουν να ξεπερασουν τους δαιμονες του? Διαβαστε την αφηγηση για να το μαθετε!! Ειναι η πρωτη μου ιστορια οποτε δεν ξερω πως θα βγει. Παρακαλω μην την αντιγραψετ...