Atsumu'dan
Son dersten sonra çantamı toplayıp sınıf kapısına yöneldim.Bugün gerçekten yorucuydu.Telefonumun zil sesini duymamla elimi cebime attım.Arayan Oikawa'ydı.
[Oikawa & Atsumu telefon konuşması]
"Geliyosun dimi Tsum?"
"Evet,çıktım şimdi dersten.Nerdesiniz siz?"
"Okulun kapısındayız hızlı oll otobüs gitmek üzeree"
Atsumu adımlarını hızlandırarak konuşmaya devam etti.
"Kapatıyorum orda görüşürüz."
"Bye byee!!"
Atsumu hızlı adımlarla arkadaşlarının yanına varmış ve sohbetlerine katılmıştı.
"Of of tarih sınavı çok zor değil miydi ya."
"Tarihi boşver edebiyat bana girdi resmen."
Bokuto'nun dediği şeyle Hinata kıkırdadı.
"Ben isterseniz size çalıştırabilirim Bokuto-san."
"TEŞEKKÜR EDERİM AKAASHIII!!!"
Sugawara işaret parmağını dudaklarının üstüne getirerek;
"Biraz daha sakin ol Bokuto.Toplu taşımadayız."
"Tamam kusura bakmayın."
Akaashi Bokuto'nun modunun hafif düştüğünü fark ettiğinde elini baykuş saçlı çocuğun saçlarına daldırıp karıştırdı.
"Suga-san haklı biraz daha sessiz olmaya çalışın lütfen."
"Chibi-chan şu kenardaki tuşa basar mısın?Artık inmemiz gerekiyor."
"Tabii."
Yazardan
Durağa gelmeleriyle tuşa(butusunozeladivarmibilmiyorum) bastı mandalina çocuk.İndiklerinde ilk önce karaokeye ordan yemeğe mi yoksa tam tersini yapmalarını tartışıyorlardı.
Akaashi,Bokuto-Akaashi öyle dediği için-(sonunakadarhanimcilik-beycilikmiyoksa🤨-) ve Hinata önce karaokeye gitmelerini sonrasında acıkacakları için yemeğe gitmelerini savunurken Iwaoi ve Sugawara tam tersini boş mideyle karaokeye gittiklerinde eğlenemiyeceklerini söylüyordu.Oikawa olaylara sessiz kalan Atsumu'ya dönerek;
"Sence ne yapalım Tsum?"
"Ben Akaashilerin tarafındayım."
"Amaa"
"O zamannn ilk hedefimiz belirlendi. Karaoke!"
Bokuto bir korsan edasıyla söylediğinde Akaashi gülümsemişti. (bokuakayakalbimdayanmiyo
(*^3^)/~☆)Yazardan
Şu anki durumu güncellememiz gerekirse topluca kendilerine 3 saatlik bir karaoke odası ayırtmışlardı.Oikawa ve Hinata k-pop şarkılarından söyleyip aynı anda ekranda beliren dans hakereklerini yapıyorlardı.Onlar dans ederken Sugawara ve Iwaizumi de onları izliyordu fakat Iwaizumi yüzündeki gülümsemenin farkında değildi.Diğer tarafa dönersek de Akaashi Atsumu Bokuto sohbet ediyordu.Aslına bakarsanız sadece Atsumu ve Akaashi konuşuyordu ve Bokuto her Akaashi konuştuğunda ağzından çıkan her bir kelimeyi dinliyor pür dikkat onu izliyordu.Hadi biraz bu grubu yalnız bırakıp diğerlerine dönelim mi?
Sakusa'dan
"Ya saçmalama Komori tabii ki biri uğruna kendimi feda etmem.Aşk için ölmek aptallıktır."
"Aynen aynen.Sen de böyle bi' aşık ol öyle görücem ben seni."
"Aynen görürsün." diyip içtiğim soğuk kahveye uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arka bahçe;sakuatsu
FanfictionGözlerini tekrardan önceki sabahlardan farksız bir güne açmıştı.Farklı olan bu şey ise bu sefer gece kurduğu alarm ile uyanmıştı.Genelde sabahları annesi ve babasının kavgalarına açardı Atsumu ama bu sefer evden çıt çıkmıyordu... ☆Sakusa Kiyoomi n M...