san³

52 9 22
                                    

itaf:sessizcegidiyorumm🥹💗


Sarışın kafasını kaldırdı duyduğu sesle ve ıslak ağlamaktan kızarmış gözlerle.Karşısındaki çocuk da kimdi? Ve burada ne işi vardı?Hani bu saatlerde burası bomboş oluyordu?Anlaşılan karşısında ki afroditle yarışabilen çocuk onu yanıltmıştı.

Kiyoomi'den

Bu çocuk kim ki?Aynı okuldaysak neden hiç karşılaşmadık?Nasıl bu kadar mükemmeldi bu çocuk,ağlarken bile?Peki neden ağlıyordu?Acaba bir yerine bir şey mi olmuştu?

Kafamdaki sesleri susturup biraz olsun onun sakinleşmesi için yumuşak ve kibar bi' sesle "İyi misin?Bir sorun mu var?" diye sordum.

Atsumu'dan

Hani buraya kimse gelmiyordu? Of umarım beni tanımıyordur.Umarım Suna'nın yalanları bu çocuğa kadar gelmemiştir.

Hızlıca gözyaşlarımı formama sildim, hızlı
ve kısa,gereksiz haraketler olmadan, bir hareketle ayağa kalktım.Yüzüme hemen en sıcağından bir gülümseme yerleştirdim.

"İyiyim,bir şeyim yok.Teşekkür ederim."

Yazardan

Kiyoomi çocuğun bu kadar hızlı kalkabilmesine şaşırmıştı.Şaşkınlığını olabiliğince gizleyerek çocukla göz teması kurdu.

"Emin misin?" dedi Kiyoomi.Çocuğun dediği ve görüntüsü farklı şeyler söylüyordu.

Atsumu sanki gülüşünü daha da büyütebilirmiş gibi büyütüp "Eminim." demişti.

"E öyle olsun peki.2. sınıfsın değil mi?Ders birazdan başlar eşlik etmemi ister misin?"

"Oh, tabii çok isterim."

"Şey,rica etsem avucunu açar mısın?Dezanfektan sıkmam gerekiyor."

Atsumu çok yadırgamadan avucunu açtı.Maskesine bakınca zaten temiz ve titiz biri olduğu belli oluyordu.

"Kusura bakma."

Atsumu elini yüzünün yanına getirip sorun değilmişcesine salladı."Önemli değil.Böyle rahat oluyorsan seve seve yaparım."

Kiyoomi bunu duymasıyla gülümsedi.Atsumu bunu kısılan gözlerinden anladı,maskesi pek de izin vermiyordu.

"Dezenfektan sıktığıma göre bi' problem yok o zaman." dedi elini uzatırken. "Ben Miya Atsumu."

"Sakusa Kiyoomi.Tanıştığıma memnun oldum." dedi sıcak bir gülümseme ile.

"Bendee!"

"Hangi sınıftaydın Sakusa-kun?"

"2-2* sen?"

"Vay be ilk 3 şubeye sadece zekiler giriyodu diye duymuştum."

"Evet öyle" dedi Kiyoomi hava atar şekilde.

"İnsan biraz mütevazı olur aa,ben 2-5'deyim."

"Baya zekiymişsin sende."dedi ve hafifçe kıkırdadı kıvırcık saçlı çocuk.

"Sus ya" Bir anda suratı düşmüştü.Ama tabii yalandan bir üzüntüydü.

Kiyoomi anlık ciddiye alıp "Özür dilerim ya."demesiyle çakma sarışın kahkahalara boğuldu.Kiyoomi ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Kahkahalarının arasından bir kaç kelime seçti Atsumu.

"Şaka yapmıştım her şeye alınmam ben öyle çok takılma."

"Peki madem."

"Gerçekten derse geçmemiz gerekiyor sanırım."dedi ve saatine baktı Atsumu.Şaşkın suratıyla Kiyoomi'ye döndü.Kiyoomi bunu komik bulmuştu ama sırası değildi.

arka bahçe;sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin