deel 8

174 3 1
                                    

Pov Matthy

We lopen Dana haar kamer in en ik pak een koud blikje uit de koelkast om tegen haar hoofd te houden om het toch nog een beetje te koelen. 'Bedankt' zegt Dana. Hoe gebeurde het eigenlijk dat een meid je zomaar tegen je hoofd sloeg? vroeg ik.' Nouja ik stond voor de spiegel me te fatsoeneren en ze was me vies aan het aankijken en met haar vriendin aan het roddelen over mij. Ik vroeg toen of ze het kon zien. En ja toen raakte we in een ruzie en ze sloeg me tegen mijn hoofd aan. Ik heb me omgedraaid en ben maar weggelopen, ik had er namelijk totaal geen zin in om nog wat terug te doen. En nu zit ik hier met een blikje cola tegen mijn hoofd.' Zegt Dana. Ze moet lachen. Wel echt raar dat ze jou dan zo vies aan het aankijken was als je helemaal niks deed. 'Nee dat begreep ik dus ook al niet.'

Wil je dat ik weg ga of dat ik nog hier blijf vraag ik aan Dana. Stiekem hoop ik wel dat ik mag blijven want ik vindt haar echt een leuke meid. 'Je mag best blijven hoor, je hoeft niet zo zenuwachtig te doen.' Zullen we dan een film kijken? ' Ja isgoed.' zegt Dana.

Pov Dana

Ik vindt Matthy echt gezellig en fijn dat die nog even bleef anders verveelde ik me echt dood zo alleen op mijn kamer. Hij heeft een of andere actiefilm opgezet en die kijken we samen. We lachen veel en op een gegeven moment ben ik echt moe van alles. Ey Mat vind je het goed als ik zo ga pitten? 'Ja hoor dan ga ik zo wel naar mijn eigen kamer.' Hij staat op en loopt naar de deur. Hij wilt al naar buiten lopen, maar ik roep hem nog na. Zeggen we geen doei meer? Oh sorry, welterusten Dana tot morgen. Truste Mat.

Pov Koen

We hebben echt een gezellige avond gehad en we komen terug van het stappen. Iedereen is echt ladder zat en Didi en Robbie zijn al meerdere keren in de sneeuw gevallen. Als we eindelijk bij het hotel aankomen stappen we in de lift. Nola en Raoul hangen helemaal tegen elkaar. Ik kan eigenlijk alleen maar denken aan Dana en Matthy. Als we de gang inlopen naar onze kamer zie ik ver vooruit Matthy uit de kamer van Dana lopen. WTF denk ik bij mezelf. Zijn ze de hele avond samen geweest? Ik probeer het niet te laten merken dat ik het heb gezien en loop door.

Pov Rob

Deze avond heb ik het echt naar mijn zin gehad, de meiden zijn ook echt super gezellig en grappig. Ik merk dat iedereen het heel goed met elkaar kan vinden, maar Koen is echt enorm afwezig ik heb echt geen idee wat hem dwars zit. We lopen de hotelkamer binnen en Matthy ligt al op bed. We vroegen nog even of het met Dana ging die natuurlijk die klap tegen haar hoofd had gekregen (hahah ja alweer). 'Ja het ging alweer, was niet zo heel erg gelukkig,' Dat is fijn om te horen, zegt Raoul. We zijn allemaal moe en gaan pitten morgen weer een nieuwe dag


Hey guys weer een nieuw deel hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen. Ik wil eigenlijk het schrijven weer oppakken als dat mij gaat lukken. Ik heb heel veel leuke boeken in gedachte, maar om er een af te schrijven is bij mij altijd de vraag.

Wordt vervolgt

Op wintersport met de bankzitters🌨️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu