deel 9

172 3 0
                                    

pov Didi

Ik wordt wakker en kijk even of de meiden al wakker zijn. Maar nee, ik ben natuurlijk weer de eerste. Ik sta op en bekijk de schade even op de badkamer. Ik kijk in de spiegel en Jezus wat zien we er weer uit. Make-up van gister zit er nog op en een kater is niet te missen van mijn hoofd. Ik haal mijn make-up eraf en fris me een beetje op. Ik wil de meiden eigenlijk niet wakker maken dus ik loop alvast naar de ontbijtzaal want wat heb ik ongelofelijke trek. Als ik de zaal inkom ga ik gelijk naar de zoetige kant. Pannenkoeken met fruit en yoghurt. Heerlijk daar knap je helemaal van op. Als ik een tafel zoek om te zitten zie ik daar de bankzitters zitten. Ik vindt het een beetje raar om erbij te gaan zitten dus ik loop erlangs na een tafel die erachter staat. Maar dan ziet Milo mijn en die zwaait naar mij. De rest van de jongens draaien zich nu ook om. Ze gebaren dat ik erbij moet komen zitten. Ik ga langs Rob zitten en begroet ze. Goeiemorgen Didi, katertje? vraagt Koen. Nou uh ja eigenlijk wel.

Hoe was het gister met jou en Dana eigenlijk Matthy vraag ik aan hem. Hij wordt een beetje rood en blijft even stil. 'Uh uh we hebben gewoon film gekeken en daarna ben ik naar mijn eigen kamer gegaan.' Zegt Matthy. Oh ja en dat geloven we zegt Milo. Nee het is echt zo zegt Matthy. Waar zijn die andere vriendinnen van je eigenlijk vraagt Milo. Ja die slapen nog, ik had geen zin om ze wakker te maken en ik had echt enorm veel honger dus ik dacht ik ga wel alleen.

Pov Nola

Ik wordt wakker met echt enorme koppijn. Jezus die kater hit wel. Ik kijk waar de andere meiden zijn en Didi zie ik niet en Dana staat zo te horen in de badkamer zich klaar te maken. Ze heeft de muziek alweer aan staan. Die meid kent echt geen rem. Die heeft zoveel energie denk ik bij mezelf. 'Goeiemorgen Daan' roep ik. Oh hey je bent wakker roept ze terug. 'Ik heb je toch niet wakker gemaakt'. Nee hoor lach ik. Volgensmij is Didi al naar beneden gegaan want ik zie haar hier niet zegt Dana. Ja denk het ook. Zullen wij dan ook maar naar beneden gaan. 'Ja isgoed' zegt Dana.

Pov Koen

Ik zit de hele tijd met de film avond van Dana en Matthy in mijn hoofd. Ik irriteer me mateloos dat ik niet met haar naar het hotel ben geweest. Misschien krijg ik vandaag nog een kans om met haar te praten tijdens het skiën, want Matthy kan niet zo goed skiën als mij dus die houdt haar al helemaal niet bij. Zodra ik hieraan denkt lopen Dana en Nola de ontbijtzaal in. Ik kijk met grote ogen naar Dana en ik merk dat mijn mond een beetje open staat. Ik herpak me snel en zwaai naar Dana en Nola. Gelukkig heeft niemand het gezien denk ik. Ze komen er gezellig bij zitten en we hebben het nog even over gister.

Pov Matthy

Zullen we zo maar weer de piste op gaan? Ja is goed wedstrijdje wie het eerst onder is en die wint 100 euro zegt Dana. 'Haha grappig dan win jij sowieso' zegt Raoul. 'Klopt daarom is het zo'n leuk spel' zegt Dana. We gaan allemaal nog even naar de hotelkamer om onze ski spullen aan te trekken en te pakken en we verzamelen daarna in de gang bij de kamer van de meiden. Ik ben als eerste klaar en loop er alvast naartoe. Didi en Nola staan er al. Ik ga erbij staan.

En vind je Dana leuk vraagt Didi? Ik schrik een beetje van de vraag en zegt gauw nee hoezo. Oh nee gewoon omdat je zo moest blozen vanmorgen. Ik moest niet blozen ontken ik gauw. Oh jawel Matthy. 'Nee' zei ik snel en slik een brok door mijn keel. Gelukkig komen de jongens eraan en kunnen we het over iets anders hebben.

'Ey boys zullen we gaan' zegt Rob. Hey hallo wacht op mij en Dana komt snel de kamer uitgerend. 'Oh ja kleintje was jou vergeten.' 'Moet jij zeggen' zegt Dana.

(Skip tot na het skien)

Pov Dana

Natuurlijk was ik weer het eerst onder dus ik moest mega lang wachten. Gelukkig kwam Koen al na een tijdje dus was ik niet meer alleen. Hey Koentje roep ik. 'Jezus Dana je was echt snel' zegt Koen. Klopt maar dat is ook wel logisch als je het als sport doet. Anders zou ik wel heel slecht zijn. Ja klopt. Gaat het eigenlijk al beter met je hoofd na die meerdere klappen die je deze week al hebt geïncasseerd? Ja ik moet zeggen dat ik er niks meer van voel. Ben helemaal weer geheeld. Wanneer gaan jullie eigenlijk naar huis? over 3 nachtjes volgensmij. En jullie? Ja ook zoiets, ik weet het eigenlijk niet precies zegt Koen. Na een tijdje met Koen gepraat te hebben komt ook eindelijk de rest naar beneden. 'Eindelijk zijn jullie er' zegt Koen.

Koen staat hier zelf ook pas 1 minuut grap ik. Iedereen lacht hem uit. Koen kijkt me boos aan. HELEMAAL NIET.


wordt vervolgt

Op wintersport met de bankzitters🌨️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu